آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

Link to انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

دولت برای یارانه نقدی 4 سناریو دارد

Posted: 31 Oct 2013 01:55 PM PDT

دولت برای یارانه نقدی 4 سناریو دارد




وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص پرداخت یارانه‌ها گفت: در این خصوص جلساتی برگزار شده است که به چند سناریو (4 سناریو) رسیده‌ایم که البته در حال حاضر صالح نیست آنها را بیان کنیم که در آینده‌ای نزدیک آنها را به اطلاع هموطنان خواهیم رساند.



خبرگزاری فارس: علی ربیعی در هشتمین همایش روز ملی تکریم خانواده که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از بازنشستگان در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با رشد جمعیت کشور روبه‌رو هستیم و در دو دهه آینده با یک انباشته‌ای در سنین بازنشستگی و سالمندی روبه‌رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر مطالعات دقیقی در این خصوص انجام نشده است و در واقع برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی نشده است ضمن اینکه سبک زندگی در آینده تغییر خواهد کرد.

ربیعی بیان داشت: بنده پس از انتصاب در این وزارتخانه اقدام به راه‌اندازی مراکز مطالعات برای بازنشستگان کرده که در این زمینه از تجارب بین‌المللی و همچنین اساتید و کارشناسان استفاده کرده‌ام.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در کشورمان پزشک مخصوص پیری نداریم که این یک آسیب محسوب می‌شود و باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم اقدامات مناسب‌تری را در سنین سالمندی و بازنشستگی انجام دهیم.

وی از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: خوشبختانه تا امروز هفت مرحله از مطالبات پرداخت شده است که بنا داریم با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری باقیمانده مطالبات را پرداخت کنیم و در واقع آن را به صفر برسانیم.

ربیعی در ادامه در خصوص ایجاد خانه‌های امید (مهر) اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 30 خانه امید در سطح کشور راه‌اندازی شده است که بازنشستگان می‌توانند ساعاتی را در این مراکز حاضر شوند ضمن اینکه در خانه‌های امید تمهیدات خوبی از جمله حضور مشاوران روانشناس پیش‌بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خوشبختانه در حال حاضر بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری مشکلی را در خصوص تأمین هزینه‌های درمانی ندادند و بازنشستگان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند با استفاده از کارت بیمه طلایی تسهیلات ویژه‌ای را در بخش درمان و بدون پرداخت ریالی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری تأسیس و راه‌‌اندازی تعاونی‌های ویژه بازنشستگی است که در مرحله اول پیش‌بینی شده به هر تعاونی 20 میلیون تومان پرداخت شود.

ربیعی در ادامه با انتقاد از دولت گذشته و انباشته‌ شدن بدهی‌های صندوق‌ها گفت: متأسفانه هم‌اکنون صندو‌ق‌ها 60 هزار میلیارد تومان طلبکار هستند که به دلیل مدیریت ناکارآمد در دوره گذشته بدهی‌ها انباشته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت دولت و البته با گذشت زمان این بدهی‌ها کاهش یابد.

ربیعی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ایجاد بیمارستان‌هایی به سبک و سیاق بیمارستان میلاد است که البته این بخش نیز نیازمند به اعتبارات زیادی است که امیدواریم بتوانیم اقدامات مؤثری را در این بخش انجام دهیم و بیمارستان‌هایی را همانند بیمارستان میلاد در سطح کشور راه‌اندازی کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به برگزاری جلسات شورای عالی بیمه اشاره کرد و گفت: نخستین جلسه این شورا با حضور وزرای مربوطه انجام شد ضمن اینکه بنا داریم هر ماه این جلسات را به طور منظم برگزار کنیم.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز دستور ویژه‌ای را برای راه‌اندازی دو کمیسیون ویژه جهت بررسی مشکلات صندوق‌های تأمین اجتماعی داده‌اند که این کمیسیون‌ها در حال حاضر فعال شده و بنا داریم گام به گام مشکلات صندوق تأمین اجتماعی که از دولت‌های گذشته به ارث مانده است برطرف کنیم.

ربیعی به منشور اخلاقی تدوین شده برای مدیران سازمان تأمین اجتماعی در شستا اشاره کرد و گفت: براساس این منشور فعالیت افراد سیاسی ممنوع شده و فقط افراد متخصص می‌توانند فعالیت داشته باشند ضمن اینکه در این منشور تأکید ویژه‌ای در جلوگیری از ریخت‌و‌پاش شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص پرداخت یارانه‌ها گفت: در این خصوص جلساتی برگزار شده است که به چند سناریو (4 سناریو) رسیده‌ایم که البته در حال حاضر صالح نیست آنها را بیان کنیم که در آینده‌ای نزدیک آنها را به اطلاع هموطنان خواهیم رساند.

ربیعی در پایان در خصوص اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بیگران تأمین اجتماعی گفت: این موضوع در دستور کار است و گام به گام و با تأمین اعتبار آن را اجرایی خواهیم کرد.

تکراریست

Posted: 31 Oct 2013 01:46 PM PDT

حذف «مرگ بر آمریکا» فقط با نظر رهبری




مهاجری گفت: شعار مرگ بر آمریکا در صورتی قابل حذف است که متکی بر نظر رهبری نظام باشد و در قبال حذف آن آمریکا به ایران امتیازاتی مناسب بدهد.



خبرگزاری ایرنا: مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به موفقیت دولت یازدهم در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 ابراز خوشبینی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمسیح مهاجریˈ روز پنجشنبه در نشست پرسش و پاسخ در سمنان با اشاره به رویکرد و نحوه مذاکره دولت قبل در این زمینه گفت: در دولت قبل مذاکرات به صورت سخنرانی و یا دعوا بود و با اخم صورت می گرفت.

وی افزود: سخنرانی و بیان حماسی خوب است برای سخنرانی در جمع مردم اما در مذاکرات و برای هیات های دیپلماتیک این روش کارساز نیست.

مهاجری با اشاره به شیوه مذاکرات برد برد که دولت روحانی مطرح کرده است گفت : این شیوه مذاکره مبتنی بر گرفتن امتیاز و دادن امتیاز است و این امر به معنای گذشت از اصول هم نیست.

مدیرمسوول روزنامه جمهوری اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به مذاکرات هسته ای با گروه 1 + 5 اظهار داشت: دولت روحانی در مذاکرات امتیاز بی جا نخواهد داد و با تاکید بر اصول انقلاب و نظام اقدام می کند و رهبری نظام نیز اجازه نمی دهند اصول در این زمینه زیرپا گذاشته شود.

مهاجری گفت: شعار مرگ بر آمریکا در صورتی قابل حذف است که متکی بر نظر رهبری نظام باشد و در قبال حذف آن آمریکا به ایران امتیازاتی مناسب بدهد.

سرشار از محبته :دی

Posted: 31 Oct 2013 01:46 PM PDT

[quote=khanoomii;722661][quote=angel bec;722508][quote=khanoomii;719166]

عزیزم یعنی این رفتار محبت آمیز نیست؟؟:a (6):
جالبه مگه شما با آقاتون غیراز این رفتارمیکنید؟؟:D

نقل قول:

نوشته اصلی توسط ahremo (پست 722317)

من با آقام همونجور که گفتم رفتار میکنم:a (9)::a (9)::a (9):


الهیییییییییی....
جیگری خانومی....
آخه من چیکار کنم با این قلب مهربونت...دلم نمیاد تغییرت بدم...
خوبه همونجور مهربون بمون دوس داشتنی...:a (8)::a (8)::a (8):

تصاویر برتر هفته

Posted: 31 Oct 2013 01:43 PM PDT

تصاویر برتر هفته
















کشف یک سیاره شبیه زمین +عکس

Posted: 31 Oct 2013 01:40 PM PDT

کشف یک سیاره شبیه زمین +عکس







واحد مرکزی خبر:اخترشناسان، سیاره ای با چگالی مشابه زمین در خارج از منظومه شمسی کشف کردند.

دانشمندان برای نخستین بار سیاره ای در ماورای منظومه شمسی کشف کرده اند که نه تنها اندازه ای مشابه زمین دارد، بلکه میزان سنگ و آهن موجود در این سیاره نیز مشابه کره خاکی است.

اخترشناسان، کشف این سیاره با تلسکوپ فضایی کِپلِر را گام مهمی برای یافتن دیگر سیاره های قابل سکونت در فضا می دانند.

سیاره جدید موسوم به کِپلر 78- بی ((Kepler-78b در مدار ستاره ای کوچکتر از خورشید، در صورت فلکی سیگنوس و فاصله چهارصد سال نوری از زمین قرار دارد.




هر سال نوری تقریباً معادل ده تریلیون کیلومتر یا فاصله ای است که نور با سرعت سیصد هزار کیلومتر در ثانیه، در مدت یکسال طی می کند. تلسکوپ فضایی کپلر ناسا (سازمان فضایی آمریکا) که سیاره های جدید را هنگام حرکت آنها در مدار ستاره ها با مسدود شدن پرتو نور شناسایی می کند، پارسال سیاره کپلر 78- بی را کشف کرد.

اما بعداً اندازه گیری ها نشان داد قطر این سیاره فقط بیست درصد بزرگتر از قطر زمین است.

گرچه سطح مذاب ودمای زیادی این سیاره ، آن را برای زندگی نامناسب کرده است، تیمی از اخترشناسان مستقل کوشیدند جرمِ مخصوص (چگالی) کپلر-78 بی را از روی زمین اندازه گیری کنند.

این دانشمندان با استفاده از تلسکوپ های مختلف، جاذبه موجود بین سیاره کوچک و ستاره والد را اندازه گیری کردند تا از این اطلاعات برای حدس زدن وزن و ترکیبات موجود در سیاره استفاده کنند.

این اخترشناسان این هفته با ارائه دو مقاله علمی در ژورنالِ نیچِر اعلام کردند تلاش آنها موفقیت آمیز بوده است و آنها به این نتیجه رسیده اند که کپلر-78 و زمین تقریباً به یک اندازه چگالی دارند و این نشان می دهد سیاره جدید عمدتاً از سنگ و آهن تشکیل شده است.

چگالی زمین تقریباً پنج و نیم گرم در هر سانتی متر مکعب است.

دانشمندان قصد دارند همین اندازه گیری را برای دیگر سیاره ها با ابعاد مشابه زمین تکرار کنند، اما این کار با فناوری های امروز امکان پذیر نیست. کپلر-78 بی در زمره دوازده سیاره ای است که به تازگی کشف شده اند و مدار آنها در فاصله بسیار نزدیکی از ستاره والد قرار دارد. به عنوان مثال، کپلر-78 بی در هر هشت ساعت و سی دقیقه یک دور کامل در مدار ستاره والد می چرخد.

اتاقی برای بعد از اتمام و نابودی دنیا! +عکس

Posted: 31 Oct 2013 01:37 PM PDT

اتاقی برای بعد از اتمام و نابودی دنیا! +عکس







خبرآنلاین:اگر روزی فاجعه ای باعث از بین رفتن کره زمین شود، با دو میلیارد بذر و تخم گیاهان و محصولات کشاورزی که در اینجا نگهداری می شود، انسان های بعدی مشکلی نخواهند داشت.

اینجا معروف به "طاق قیامت " در منطقه سردسیر و قطبی نروژ و محل نگهداری 2 میلیارد بذر و تخم گیاه از سراسر جهان است.

تصاویر نادر از این مکان توسط جیم ریچاردسون گرفته شده که بیش از 4.5 میلیون گونه گیاهی از سراسر جهان در آنجا نگهداری می شود.

بزرگترین بانک بذر تخم و هر انچه در مورد کشاورزی تصور کنید، در اینجا یافت می شود. بذرها درون پاکتهای مخصوص جاسازی شده و درون پلاستیک ها و بعد قفسه های آهنی با درجه حرارت منفی 18 درجه نگهداری می شود. در واقع در چنین دمایی سعی می شود بذرها بدون اینکه رشد پیدا کنند، نگهداری شده تا روزی که انسان بعدی نیاز به آنها دارد، از آنها برای کشاورزی و زندگی بعدی استفاده کند.

این مکان بالا کوهستانی در لانگیربایرن در منطقه اسوالبارد قرار دارد.

"طاق قیامت" در سال 2006 با هزینه 4 میلیون دلار توسط کاری فالر ساخته و افتتاح شد.














* * * کوچه ی شهر دلم * * *

Posted: 31 Oct 2013 12:55 PM PDT

دلتنگی شب هام دو تا مرهم داره . . . تو و چاوشی !

چاوشی که همیشه هست
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.
برگرد بانو . . . !
دیگه داره سخت میشه



دیوونه که شاخ و دم نداره ...

Posted: 31 Oct 2013 12:50 PM PDT

[quote=شانا;721616]
نقل قول:

نوشته اصلی توسط angel bec (پست 721180)
عزیزم شجاعت که از حد گذشت...شجاعت نیست..حماقته...
اما خب شانس اورد و حرکتش قشنگ بود..ولی قابل تحسین نیست..
مرسی از حضورت.

اما این دیدگاه شماس به نظر من کارش عالی بوده مطمئنا نظر خودشم همین بوده که این ریسکو کرده.........

نقل قول:

نوشته اصلی توسط khosroo (پست 722581)
فاصله بین حماقت وشجاعت یک مو بیش نیست


پاسخ رو داداش خسرو داد شاناخانم عزیز....
البته خودشم همین نظرو داشته...اصن کسی هست همچین فکری نکنه و بره سراغش؟؟آیا؟؟

صندوق تعاون پاسیروس ، طرح وام بدون بهره

Posted: 31 Oct 2013 12:47 PM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط memoljoon (پست 722556)
آنجل جون
مبارکت باشه عزیزمممممممم
دست راستتم بکش به سر ما که شاید شانس رو کنه بهمون
خیلی خیلی خوشحال شدم

اقا مهدی به شمام تبریک میگممممم
یه نیم نگاهی هم به اسم ما بکینین شاید فرجی شد
هاااان
؟؟؟!!!

مرررسی مملی جون خودم....
سرتو بیار جلو نازیت کنم..اینم دست...
انشالا دوره بعد خود خودتی....:a (6):
بوس..بوس بانو..
-------------------------------------------
حمید این چه وضعشه؟؟
چرا مملی تا الان برنده نشده؟؟
بالاخره تلسم من شکست...دور بعد مملی نشد..دیگه خودت میدونیو یه دنیا قرقرو شورش...:14:

هر کی میخواد برای امام زمان مطلبی بزاره

Posted: 31 Oct 2013 12:32 PM PDT

منی که بی تو است
تومنی نمی ارزد
یا صاحب الزمان (عج)

بی نیازی...به برکت قرآن...

Posted: 31 Oct 2013 12:08 PM PDT








شخصی به یكی از خلفای دوران خود مراجعه و درخواست كرد، تا در بارگاه او

به كاری گمارده شود.



خلیفه از او پرسید: قرآن می‌دانی؟


او گفت: نمی‌دانم و نیاموخته‌ام.


خلیفه گفت: از به كار گماردن كسی كه قرآن خواندن نیاموخته است، معذوریم.


مرد بازگشت و به امید دست یافتن به مقام مورد علاقه‌ی خود، به آموختن قرآن پرداخت.


مدتی گذشت، تا این كه از بركت خواندن و فهم قرآن به مقامی رسید كه دیگر در

دل نه آرزوی مقام و منصب داشت و نه تقاضای ملاقات و دیدار با خلیفه.


پس از چندی،خلیفه او را دید و پرسید:


«چه شد كه دیگر سراغی از ما نمی‌گیری؟»


آن آزادمرد پاسخ داد:


«چون قرآن یاد گرفتم، چنان توانگر شدم كه از خلق و از عمل بی‌نیاز گشتم».


خلیفه پرسید:


«كدام آیه تو را این گونه بی‌نیاز كرد؟»


مرد پاسخ داد:



«مَن یَتّقِ اللّه یَجعَل لَهُ مَخرَجاً وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لایَحتَسِب ؛

هر كس از خدا پروا بدارد و حدود الهی را رعایت نماید، خدا برای بیرون شدن او

از تنگناها، راهی پدید می‌آورد و از جایی كه تصور نمی‌كند، به او روزی می‌رساند و

نیازهای زندگی‌اش را برطرف می‌سازد».
(سوره‌ طلاق، آیات 2 و 3)

این شما...و این هم کوســــــه ها...

Posted: 31 Oct 2013 12:05 PM PDT








دندان‌های کوسه


کوسه‌ها به طور مداوم دندان‌هایشان را استفاده می‌کنند و از دست می‌دهند. برخی از گونه‌ها در طول عمر خود نزدیک به ۳۰ هزار دندان درمی‌آورند.




عمل جایگزینی دندان در این جانوران دریایی همیشه رخ می‌دهد. هریک از دندان‌های کوسه


در ردیفی واقع شده است که با شکستن یکی، دیگری جایگزین آن می‌شود.


وجه تمایز کوسه‌ها از دیگر حیوانات به جز دندان‌های آن‌ها در اسکلتشان است.













اسکلت کوسه‌ها به جای استخوان، از مادهٔ غضروفی انعطاف پذیری است و چون غضروف

از استخوان سبکتر است، بنابراین کوسه‌ها برای شنا کردن نسبت به یک ماهی


استخوانی انرژی کمتری مصرف می‌کنند. پوست سختی تمام بدن کوسه را پوشش داده است و


فلس‌های خمیده‌ای که جهت آن‌ها به عقب است، پوست را به سختی یک ورق سمباده


می‌کنند که کوسه را از آسیب محافظت می‌نمایند. همچنین این فلس‌ها هنگامی که کوسه


در حال شنا کردن است نیروی مقاوم آب را کاهش می‌دهند.













اندام جنسی کوسه





غدد جنسی کوسه‌ها در بالای سینه و پشت کبد آن‌ها واقع شده‌است.

اندام جنسی کوسه‌ها، هم‌چون سایر ماهیان در سینه آن‌هاست.




کوسه یکی از نادرترین شکارچیان کره زمین است. بسیاری از کوسه‌ها برای حمله آفریده شده‌اند


اما همه آنها حمله نمی‌کنند. در واقع بیشتر کوسه‌ها برای انسان بی‌ضرر هستند


(مانند کوسه نهنگی) و فقط گونه‌های محدودی هستند که تا کنون خطرناک شناخته شده‌اند.


این آبزیان زیبا و سلاطین اقیانوس‌ها منبعی پر درآمد نیز برای صنعت اکوتوریسم


غواصی می‌باشند.


این همه تلخ و شیرین...فقط در ایران عزیز...

Posted: 31 Oct 2013 11:59 AM PDT









هرچند یکبار ایمیل هایی درباره ایران میگیریم که عکسهای خنده دار را نشان میدهد و


موضوع "فقط در ایران" یا only in Iran است. این ایمیل ها اگرچه خنده به لب


مینشاند و بعدی از ابعاد جامعه ایران را نشان میدهد اما در ایران چیزهایی هم هست


که ساده از کنارشان میگذریم. اگر مدتی از ایران دور باشید این نکات زیبا بیشتر


خود را نشان میدهند.




خاطرات یک جامعه شناس...




امروز با همسرم به کوهپیمایی در دارآباد رفتیم. نیمه های راه گروهی زن و مرد با سن


های کم و زیاد نشسته بودند. مردی با موهای سپید و صدایی بسیار زیبا داشت ترانه


میخواند و بقیه هم با او دم گرفته بودند. آنقدر جو گیرنده ای بود که ماهم نشستیم و


با خواننده دم گرفتیم. وقتی ترانه شادتر شد جوانی خوش تیپ بلند شد و شروع کرد


به رقصیدن. خواستم فیلمی بگیرم فکر کردیم شاید دوست نداشته باشند.


در اینحال فکر میکردم کجای دنیا چنین حالت و جوی را میشود دید؟






برگشتیم در قهوه خانه ساده بالای کوه سفارش املت دادیم. کنار دست فروشنده نوشته


بود ما را در facebook ملاقات کنید. بازفکر کردم در کجای دنیا میشود


اینچنین املت خوشمزه و نان لواشی پیدا کرد که فروشنده اش هم تا این حد بروز باشد؟

چون من تا حدی دنیا دیده هستم به تجربه میگویم هیچ کجا..






هنگام برگشتن خانمی با مانتو و روسری و ظاهری مرتب در حال فروختن گل بود.


آنقدر ظاهر با کلاسی داشت که برای خرید گل پنجره را باز کردیم. شخصیت با وقاری


داشت. وقتی گفتیم به شما نمی آید گل بفروشید با کلامی تکان دهنده گفت :


"بی کس هستم اما ناکس نیستم" زندگی را باید با شرافت گذروند.


کجای دنیا میتوان این سطح از فلسفه و حکمت را در کلام یک گلفروش یافت؟




به خانه که رسیدیم همسرم یادش افتاد چیزهایی را نخریده است به سوپری نزدیک


خانه رفتم و خرید کردم. دست کردم دیدم کیفم همراهم نیست. گفتم ببخشید پول نیاوردم


میروم بیاورم و در حالیکه مبلغ کالایی که خریده بودم کم نبود مغازه دار با اصرار گفت


نه آقا قابل شما رو نداره ببرید و با کلامی جدی و قاطع کالا را به من داد.


تشکر کردم و در راه خانه فکر کردم کجای دنیا چنین اعتمادی به یک غریبه


وجود دارد؟ تازه پول را هم که آوردم فروشنده با تعجب گفت آخه چه عجله ای بود؟






شب در حالیکه پشت لپ تاپم داشتم کار میکردم یکباره صدای آکاردئون یکی از ترانه


های خاطره انگیز را سر داد. در کوچه نوازنده ای با زیباترین حالت و مهارتی خاص


مینواخت. به دنبال صدا رفتم و پنجره را باز کردم. یکی آمد و به او نزدیک شد و


گفت از طبقه هشتم آمدم پایین فقط بخاطر این ملودی قشنگی که میزنی.

حساب کردم دیدم پولی که در این کوچه گرفت را اگر در ده کوچه گرفته باشد


درآمد ماهانه خوبی دارد. در کجای دنیا کسی میتواند در کوچه ای سرودی را سر دهد؟


من جایی ندیده ام.



میتوان همه رخدادهای بالا را منفی دید. چرا باید خانمی با وقار گل بفروشد.

چرا باید نوازنده ای ماهر در کوچه بنوازد و از این دست نگاههای منفی که خیلی ها

دارند اما هیچ راه حلی هم ندارند که مثلا این مرد اگر در کوچه ننوازد چه مشکلی حل

خواهد شد و آیا نگاههای منفی ما کمکی به حل مشکلات دنیا میکند؟

من هر چه را دیدم مثبت میدیدم.


تنها به رخدادهای یکروز عادی از زندگی میتواند فکر کنید در آن تلخ و شیرین بسیار وجود دارد

درخواست از کاربران عزیز برای معرفی پستهای تکراری و خلاف قوانین

Posted: 31 Oct 2013 11:49 AM PDT

گوشت قرمز شمشیر دو لبه بدنسازی

Posted: 31 Oct 2013 11:35 AM PDT

گوشت قرمز شمشیر دو لبه بدنسازی

گوشت قرمز فواید بسیار زیادی در ساخت عضله دارد. گوشت قرمز سرشار از پروتئین و آمینواسید می باشد كه به عنوان یك پروتئین كامل می تواند برای رشد عضله ضروری باشد. اما این پروتئین كامل در زمان خاصی در طول روز نباید استفاده شود و در زمان های خاصی در طول روز باید بیشتر استفاده شود. گوشت قرمز 1 ساعت قبل از تمرینات بدنسازی اصلا مناسب نمی باشد. چون باعث اسیدی شدن بدن و ترشح بیشتر هورمون كورتیزول خواهد شد. و درست زمانی كه شما قصد تمرینات بدنسازی را دارید ترشح این هورمون به اوج خودش خواهد رسید و این یعنی كاهش بیشتر حجم عضله. اما گوشت قرمز 2 ساعت بعد از تمرینات بدنسازی می تواند باعث افزایش حجم عضله شود. چون تا نیم ساعت بعد از تمرین ترشح هورمون كورتیزول متوقف خواهد شد. و با مصرف گوشت قرمز می توانید پروتئین و آمینواسیدهای فراوانی را وارد بدن كنید. پس همان طوری كه متوجه شدید مصرف گوشت قرمز شبیه یك شمشیر دولبه می باشد كه هم می تواند حجم عضلات شما را كاهش بدهد و هم می تواند باعث افزایش حجم عضله شود. مصرف گوشت قرمز به صورت كباب شده و یا بخار پز شده درصد پروتئین بیشتری خواهد داشت. وقتی كه گوشت قرمز سرخ شود آمینواسیدهای ضروری آن كه می تواند باعث افزایش حجم عضله شود از بین خواهد رفت. پس سعی كنید با روش درست و مناسب از گوشت قرمز در جهت افزایش بیشتر حجم عضله استفاده كنید.

صورتک‌هاي عجيب و غريب با کدو تنبل +عکس

Posted: 31 Oct 2013 11:33 AM PDT


مدل کلاه های بامزه برای بچه ها!

Posted: 31 Oct 2013 11:18 AM PDT

مدل کلاه های بامزه برای بچه ها!
















تونل پر ماجرا بین دو قاره جهان +عکس

Posted: 31 Oct 2013 11:13 AM PDT

تونل پر ماجرا بین دو قاره جهان +عکس








مجله مهر:دولت ترکیه سرانجام پس از مدتها تأخیر تونل جنجالی که آسیا و اروپا را از زیر آب هم به یکدیگر وصل می‌کند افتتاح کرد اما چرا ماجرای این تونل طولانی شد ؟

ترافیک میان بخش‌های آسیایی و اروپایی استانبول و پلی که این دو بخش را به هم وصل می‌کند همیشه کلافه کننده است. مقام‌های ترکیه حالا با افتتاح تونل مرمره‌ری یا ریل مرمره در تلاش هستند که رفت و آمد در این مسیر راحت‌تر شود. پروژه‌ای که از سال ۲۰۰۴ و با حضور چشمگیر ژاپنی‌ها کلید خورد سرانجام در نودمین سالگرد تشکیل جمهوری ترکیه و با حدود ۴ سال تأخیر به صورت نمادین افتتاح شد اما هنوز تا استفاده مردم از آن زمانی طولانی باقی‌مانده است.







از ۴ میلیادر هزینه ساخت این پروژه که «پروژه قرن» نام گرفته یک میلیارد دلار آن را ژاپنی‌ها سرمایه‌گذاری کردند و حالا رجب طیب اردوغان،نخست وزیر ترکیه که سابقه شهرداری استانبول را هم دارد آن را به عنوان یکی از برگ‌ها زرین کارنامه خود معرفی کرده است. مقام‌های ترکیه امیدوار هستند که با به کارگیری رسمی این تونل ۵/۱ میلیون نفر بتوانند روزانه با استفاده از مترو میان بخش‌های آسیایی و اروپایی استانبول رفت و آمد کنند.قطاری که دو سوی تنگه بسفر را به هم وصل می‌کند در ۵۶ متری زیر آب حرکت می‌کند و نخست وزیر ترکیه مدعی شده که این تونل مستحکم‌ترین سازه ساخته شده در این کشور است.








قرار است پس از به کارگیری ابتدا تنها قطارهای مترو در این تونل حرکت کنند و گفته شده که از سال ۲۰۱۵ خودروها هم می‌توانند در آن حرکت کنند. زیمنس آلمان همه سیستم‌های هدایت‌کننده و الکترونیکی تونل و شرکت BASF مواد لازم برای بتون ویژه آن را تولید کرده‌ است. استانبول روی خط زلزله است و به همین خاطر نگرانی‌های جدی درباره امنیت این تونل وجود دارد اما مقام‌های دولت ترکیه در تلاش برای اطمینان بخشی درباره استحکام این تونل هستند. شاید به همین خاطر است که در ۱۵ روز نخست به کارگیری استفاده مردم از مرمره‌ری رایگان اعلام شده است.

۴۰ هزار قطعه باستانی

مهمترین عامل تأخیر در ساخت و ساز این تونل که ۴/۱ کیلومتر از طول ۶/۱۳ کیلومتری آن زیر آب است کشف یک بندر باستانی در هنگام حفاری‌های آن بود. در جریان عملیات ساخت و ساز در سال ۲۰۰۷ کشف بقايای این بندر باستانی مربوط به قرن چهارم همه چیز را دچار مشکل کرد. مهندسان پروژه در آن زمان مشغول ساخت ايستگاه قطار درمحله ينيکاپی بخش اروپايی استانبول بودند ولی پس از تخريب آلونک های اين محل مجريان طرح متوجه وجود بقايای يک بندر باستانی شدند.








باستان شناسان در اين محل موفق شدند تا به آثار به جای مانده از بندر الوتريوس شهر قسطنطنيه، که يکی از پرکارترين بندرهای امپراتوری بيزانس بود دسترسی پيدا کنند. بیشتر از ۴۰ هزار قطعه باستانی در این محل کشف شد که صندل های چرمی، شانه های چوبی و شمعدان های متعدد از جمله کشفياتی بودند که نحوه زندگی مردم آن دوران را نشان می‌دادند. یکی از جالب ترين کشفيات اين محل يک قايق چوبی به طول ده متر است که بيش از هزار سال عمر دارد. باستان‌شناسان علاوه بر بقايای بندرالوتريوس موفق به پيدا کردن بخشی از ديوارهای باستانی استانبول هم شدند؛ مسئله‌ای که باعث شد افتتاح تونل ۹ سال طول بکشد.

دور‌افتاده‌ترین شغل زمین

Posted: 31 Oct 2013 11:10 AM PDT

دور‌افتاده‌ترین شغل زمین







جام جم:این روزها محققان سخت در تلاشند تا بفهمند چه عاملی می‌تواند باعث شکست در ماموریت‌های سخت و طاقت‌فرسایی نظیر سفر به مریخ شود.

از این محققان دکتر الکساندر کومار است که در ایستگاه تحقیقاتی کونکوردیا در قطب جنوب تحقیق می کند؛ مکانی بسیار دورافتاده و بسیار سرد که فقط در سه ماه از سال می توان به آنجا وارد یا خارج شد. افرادی که در این پایگاه هستند 9 ماه از سال را در انزوای کامل و در تاریکی به سر می برند. او در تلاش است تا اثرات جسمی و روحی سفرهای فضایی بر انسان، خصوصا نقش انزوای شدید و طولانی مدت بر بدن انسان را در چنین ماموریت هایی بهتر درک کند.

مصاحبه با دکتر کومار درباره زندگی در ایستگاه کونکوردیا و این که چگونه اقامت او می تواند پیش درآمدی برای انجام یک ماموریت فضایی سرنشین دار به سیاره سرخ باشد، حاوی نکات جالب و آموزنده ای است که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

الان دقیقا کجا هستید؟

من در مکانی هستم که می توان آن را مریخ سفید نامید؛ جایی در قلب قطب جنوب. اینجا سردترین، تاریک ترین و دشوارترین مکان از لحاظ شرایط محیطی روی سیاره ماست. هم اکنون دما در اینجا تا 80- درجه سانتی گراد کاهش یافته و در بدترین شرایط ممکن است حتی تا صد درجه سانتی گراد زیر صفر هم برسد. سراسر داخل پنجره اتاق را یخ پوشانده و بیرون تاریک است؛ شرایطی که در سه ماه گذشته و به شکل 24 ساعته به همین شکل و با بادهای سرد همراه بوده است. ما در ارتفاع 3800 متری بالای سطح دریا هستیم که همین موضوع نفس کشیدن را با مشکل روبه رو می کند. ما در اینجا از ابتدای فصل بهار تا اواخر پاییز در نیم کره شمالی که مصادف با آغاز فصل زمستان در اینجاست کاملا تنها و جدا زندگی می کنیم.

پایگاه کونکوردیا مکان منحصربه فردی است که مشترکا توسط موسسه قطبی فرانسه و موسسه ایتالیایی «برنامه قطب جنوب» اداره می شود. این پایگاه شامل دو برج استوانه ای سه طبقه است. چنین شکلی تخیل شما را به این سمت می برد که این مکان ممکن است در داخل موشک های ساتورن V به اینجا منتقل شده باشد. شاید عنوان منزل برای چنین مکانی عجیب به نظر برسد، اما این بستگی به شما دارد که در اینجا چقدر احساس راحتی کنید. پایگاه ما در منطقه ای است که چشم انداز آن در هر جهت فقط هزاران کیلومتر یخ است.

شما در آن جهنم یخ زده چه کار می کنید؟

من تنها عضو انگلیسی گروه 13 نفره ای هستم که اکنون در پایگاه کونکوردیا زندگی می کنیم. من مسئول ارزیابی و مستندسازی هرگونه بیماری های ذهنی و بدنی در اینجا و در صورت لزوم درمان آنها هستم. من باید انتظار هر چیز غیرمنتظره ای را داشته باشم و خود را برای هر اتفاقی آماده کنم و به محض برخورد با یک سوژه تندخو به تنهایی با آن مقابله کنم. در کنار نقشم به عنوان دکتر پایگاه، من مطالعات آژانس فضایی اروپا تحت عنوان «برنامه سفر فضایی» انسان را نیز هدایت می کنم که طی آن به بررسی اثرات فیزیولوژیکی و روانی زندگی در انزوای شدید و طولانی مدت می پردازیم. تحقیقات من کمک خواهد کرد تا درک کنیم تحمل انسان در برابر فشارهای فیزیولوژیک و روانی تا چه حد است. این کار ممکن است روزی به انجام یک ماموریت سرنشین دار به مریخ کمک کند و مهم تر از آن بازگشتی امن و سلامت برای فضانوردان به زمین را تضمین کند.

از قطب جنوب چه چیزهایی درباره مریخ می توان آموخت؟

زندگی در اینجا نزدیک ترین شرایط به آن چیزی است که یک نفر می تواند از زندگی روی یک سیاره دیگر تجربه کند. من برای توصیف این احساس کلمه سیاره کونکوردیا را ابداع کرده ام. با وجود تفاوت های قابل توجه در میزان جاذبه و فشار اتمسفر بین قطب جنوب و سطح مریخ، آنها از یک نظر باهم شبیه هستند. متوسط دمای سطح مریخ 55- درجه سانتی گراد است که تقریبا شبیه به سرمای شدید هوا در کونکوردیاست و در ضمن ما در اینجا کاملا تنها و دورافتاده ایم.

گروه از اوایل بهار به طور کامل از بشریت جدا می شود. ساکنان کونکوردیا در مقایسه با فضانوردانی که در ایستگاه فضایی بین المللی زندگی می کنند بیشتر از تمدن دور هستند. ترک پایگاه تا اواخر پاییز برای ما غیرممکن است. در کنار مطالعه و واکنش به پویایی گروه، ما باید برای مقابله با هرگونه چالش های روزمره که مربوط به نگهداری سیستم پشتیبا نی حیات و نقص در تجهیزات یا خرابی آنهاست آماده باشیم. ما باید به طور کامل خودکفا باشیم. تمام غذاهای ما کنسرو شده، خشک و آماده است. در طول زمستان هیچ روشی برای تحویل غذا و کالا وجود ندارد. ما تنها هستیم و شرایط​مان دقیقا مانند فضانوردانی است که به سیاره مریخ رفته باشند.

آیا زندگی در چنین مکان دورافتاده ای روی روان شما هم تاثیر گذاشته است؟

در اینجا عوامل روانی مهمی مرتبط با محدودیت ناشی از حبس، انزوا و محرومیت حسی وجود دارد. یکی از همکاران قبلی به من گفته بود که یکنواختی بزرگ ترین چالش زندگی در انزوای کونکوردیاست. من با نظر او مخالفم، چراکه من از طریق اینترنت، تلفن و دیگر اعضای گروه به اطلاعات دسترسی دارم. در حقیقت می توان گفت که ما امروزه در مقایسه با عصر قهرمانانه اکتشاف قطب، در میان انبوه اطلاعات احاطه شده ایم و زندگی یکنواخت نیست. اینجا پتانسیل زیادی برای تحریک ذهن شما از طریق بازی ها، سرگرمی ها، گفت وگو و اخبار دنیای خارج از کونکوردیا وجود دارد. البته با نزدیک شدن به اواسط زمستان (مطابق با نیمه تابستان در نیمکره شمالی) اعضای گروه مجبورند به اتاق های خود برگردند که ممکن است شرایط خطرناکی را در انزوای کامل رقم بزند، چراکه تنها دسترسی شما به ارتباط انسانی در ایستگاه هم از بین می رود.

حواس و احساس شما در چنین شرایطی ضعیف شده و هرگونه تحریک حسی در چنین شرایطی نعمتی بزرگ محسوب می شود. ما آشپز مبتکری به نام جورجیو دیدا داریم که همواره سعی می کند ما را با ترکیب طعم های جدید و نوشیدنی های منحصربه فردش متعجب کند. او در حال گذراندن سومین زمستان خود در کونکوردیاست، اما در نهایت زندگی ما از شرایط رنگارنگ به زندگی در شرایط سیاه و سفید زمستان تغییر می کند. در چنین شرایطی گویی حواس ما در پس تاریکی، یخ و سکوت رنگ باخته و پژمرده می شود، بنابراین زمانی که یک محرک جدید به وجود می آید ممکن است به شکل نامتناسبی برای ما جذاب یا ناراحت کننده باشد. بعلاوه سرعت عکس العمل ما در چنین شرایطی کند تر می شود. اخیرا باد شدیدی باعث شد در اتاق به صورت من برخورد کند و من به مدت سه روز از این ضربه رنج می بردم. در حالی که در روز روشن و با حواس طبیعی مطمئنم که از وقوع چنین برخوردی جلوگیری می شد. شاید دلیل اصلی چنین اتفاقی جدایی بیش از حد ما از زندگی روزمره مان روی زمین است.

آیا به کمک فناوری می توان بر این انزوا غلبه کرد؟

با کمال تعجب باید بگویم که من اغلب به نبود ارتباطات در اکتشافات قطبی دهه های قبل غبطه می خورم. امروزه با افزایش قابلیت های فناوری و ارتباطات گسترده ماهواره ای امکان آگاهی از مشکلات یا دریافت خبرهای ناراحت کننده ای مانند مرگ انسان هایی که دوستشان داریم یا کاهش دستمزد و مزایا براحتی به ما رسیده و ذهن ما را به خود مشغول می کند. چنین اخباری براحتی توسط یک ایمیل، پیامک، تماس ویدئویی یا صفحه فیسبوک به ایستگاه ما می​رسد و مانند بمب منفجر می شود. هیچ راه فراری از این اخبار نیست و شما در چنین مکانی زندانی ذهن خودتان هستید. البته قطع ارتباط هم ممکن است شما را با چالش های غیرمنتظره ای روبه رو کند. اخیرا یکی از اعضای گروه به من گفت که چگونه او احساس مرگ می کرده، در حالی که این احساس واقعی نبوده است. مطمئنا زوال شخصیت (مسخ شخصیت) و دیریالیزاسیون (تغییر در درک یا تجربه جهان خارجی به طوری که غیرواقعی به نظر می رسد) به عنوان ویژگی های استرس روانی قابل توجه در چنین محیطی به رسمیت شناخته شده است.

برخورد شما با انزوای کونکوردیا چگونه است؟

حس رفاقت مانند سرگرمی های عادی بسیار حیاتی و مهم است. خواندن و گوش دادن به موسیقی تاثیر بسزایی دارد. من بتازگی متوجه شدم که پخش آهنگ های جری لوئیس بعد از ناهار بیش از هر داروی دیگری باعث ارتقا روحیه افراد شده و شاید عاملی برای فرار گروه از واقعیات زندگی در ایستگاه کونکوردیا باشد. البته سلیقه و ذائقه افراد متفاوت است. به عنوان مثال من و دکتر ایگور پتنکوف، هواشناس روسی گروه اواخر هر شب یک فنجان چای با نان تست می نوشیم، در حالی که به موسیقی های کلاسیک مورد علاقه او گوش می دهیم.

گروهی که در آینده قرار است در مریخ مستقر شوند با چالش های روانی مختلفی مواجه خواهند شد. آیا تجربه شما در اینجا به فضانوردان آ ینده که عازم مریخ هستند، کمک خواهد کرد؟

تمام تلاش های زمینی برای خلق تصویری شبیه سازی شده از زندگی در مریخ صورت می گیرد، اما چیزی هست که شبیه سازی آن غیرممکن به نظر می رسد؛ نبود جاذبه و بی وزنی در فضا که مسبب برخی از محدودکننده ترین و چالش برانگیزترین شرایطی است که انسان در فضا با آن مواجه می شود.

تیم پیک، یک فضانورد به من یاد آوری کرد که بی وزنی حتی طی یک بازه زمانی کوتاه روی بسیاری از چیزها مانند تعادل، سلامت قلب و عروق، حجم عضلات و تراکم استخوان ها می تواند تاثیرگذار باشد. علاوه بر اینها فضانوردان در سفرهای بین سیاره ای با موضوعات دیگری همچون اشعه کیهانی، تابش های سطح مریخ، ذرات گرد و غبار و توفان های مریخی مواجهند. خوشبختانه ما در کونکوردیا با چنین چیزهایی مواجه نیستیم. اینجا ما با چالش های روانی نظیر آشفتگی الگوی خواب، استرس ها قلبی ـ عروقی ناشی از نداشتن فعالیت نسبی در دوره های طولانی و فقدان ویتامین D در نتیجه تاریکی قطب مواجهیم. در اینجا من پیگیر تغییرات ریتم شبانه روزی گروه در نتیجه دوره های تاریکی طولانی مدت، تغییر خلق و خو، تعامل اجتماعی و میزان استرس گروه هستم. درک گذشت زمان در زمستان های تاریک قطب جنوب بسیار دشوار است. در چنین شرایطی حفظ یک برنامه منظم اشتغال برای جلوگیری از خطر به هم ریختن ساعت زیستی بدن بسیار مهم است.

اگر دارای چنین برنامه ای نباشید در طول سه ماه زمستان و زمانی که مجبورید در تاریکی مطلق از خواب بیدار شوید، ذهن شما برای فعال شدن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. درست مثل موتور ماشینی که در یک هوای سرد زمان بیشتری برای گرم شدن نیاز دارد. تحقیقات من نشان می دهد در طول دوره تاریکی کامل، افراد دچار کندی ذهن، مشکلات حافظه و ناتوانی در تمرکز می شوند.

آیا بودن شما در کونکوردیا به هرگونه نتیجه گیری درباره ترکیب گروه ایده آل یک ماموریت فضایی سرنشین دار به مریخ منجر شده است؟

گرچه سخت می توان گفت که از لحاظ توان خودکفایی، تعادل مهارت ها، محدودیت منابع در دسترس در مقابل افزایش خطرات پزشکی، یک گروه چند نفره برای چنین سفری می تواند ایده آل باشد، اما معتقدم یک گروه چندملیتی که به لحاظ روحی و جسمی غربال شده و قبلا تجربه فضا را داشته یا مدت زمانی را در مکانی شبیه به کونکوردیا گذرانده اند، می تواند ترکیب مناسبی باشد.

و سوال آخر، شما تنها دکتر گروه هستید. اگر بیمار شوید چه اتفاقی می افتد؟

من نمی توانم در مورد پیامدهای پزشکی اینجا صحبت کنم، اما از وقتی که در اینجا زندگی و کار می کنم آموخته ام که امیدوار و دعا گو باشم که هرگز در موقعیت دکتر لئونید روگوزوف روسی قرار نگرفته ام که سال 1961 مجبور شد با بی حسی موضعی، آپاندیس خود را از شکمش خارج کند. به همین دلیل درباره ماموریت به مریخ هم من فکر می کنم فرستادن دو پزشک ایده بهتری باشد.

اینجا هیچ شباهتی به مریخ ندارد

رومن چارلز، یکی از اعضای گروه آزمایش مریخ 500 که برای شبیه سازی ماموریت مریخ، 520 روز در انزوا بوده می​گوید: در اینجا چیزی شبیه به ماموریت یکطرفه به مریخ وجود ندارد. برای سفر به مریخ فضانوردان باید طرحی برای بازگشت به زمین داشته باشند.

ماموریت های آپولو به ماه هم چیزهایی به ما آموخته و سرنخ هایی به ما داده است. در گزارش فضانوردان آمده بود که آنها برای انجام حداکثر تحقیقات به یک برنامه زمان بندی وفادار و آن قدر مشغول بوده اند که وقتی برای فکر کردن به جدایی از سیاره زمین و فاصله بسیار زیاد تا خانه شان نداشته اند.

این موضوع در اعزام انسان برای زندگی دائم در یک سیاره دیگر در تناقض است. در زندگی دائم همیشه موقعیت هایی پیش می آید که شما کاری برای انجام ندارید و آن وقت است که افکار منفی سراغتان می آید. این نقطه خطرناک ماجراست.

گزارش تصویری هوایی از زیباترین مناطق جهان

Posted: 31 Oct 2013 11:06 AM PDT

گزارش تصویری هوایی از زیباترین مناطق جهان







بازارخبر:یک عکاس خوش‌ذوق به نام یان آرتوس برتاند حدود 5 سال از وقت خودش را در 6 کشور دنیا سپری کرد تا بتواند این عکس‌های خیره‌کننده را ثبت کند.
گزارش تصویری هوایی از زیباترین مناطق جهان




Aran ایرلند




Charlevoix کانادا




Santa Cruz آرژانتین




Macedonia یونان




Misiones آرژانتین




Amsterdam هلند




LosAngeles آمریکا




Maraakech مراکش




Anatolia ترکیه




Rhone فرانسه




Nouakchott موریتانی




Queensland استرالیا




Doha قطر




Peninsula آرژانتین




ساحل عاج




ساحل عاج




Naruku کنیا




Pantanal برزیل




Yvelines فرانسه




New York آمریکا




Charente فرانسه




Yellowstone آمریکا




Amacuro ونزوئلا




Adelie قطب جنوب




Nunavut کانادا




Tsavo کنیا


انیمیشن ایرانی: اعتدال و میانه روی!

Posted: 31 Oct 2013 10:57 AM PDT

خیلی باحال بووووووووود

اولین زن قصاب ایرانی +عکس

Posted: 31 Oct 2013 10:54 AM PDT

اولین زن قصاب ایرانی +عکس







فرارو:زهرا شکوهی اولین زن قصاب ایرانی است که هر صبح دست به ساتور می برد تا راسته‌ها را بی‌استخوان و استخوان‌ها را بی‌گوشت کند.

۱۲سال است که پا به پای شوهرش مغازه قصابی‌شان را می‌چرخاند و با این که تا کلاس پنجم بیشتر نخوانده، حساب دخل و خرج قصابی را دارد. می‌گوید: «صبح که برای نماز بیدار می‌شوم دیگر خوابم نمی‌برد. همان موقع برای ناهار غذا را بار می‌گذارم و سر ساعت ۸، مغازه را باز می‌کنم. ساعت ۱۱ هم دوباره به خانه برمی‌گردم تا بقیه کارهای مربوط به ناهار را انجام دهم و سر ساعت ۳، دوباره به مغازه برمی‌گردم و تا ۸ شب اینجا می‌مانم.»

با این حال زهرا شکوهی فکر می‌کند شغلش کمی خشن است و سر و کار داشتن با خون، روحیه همسرش را هم عوض کرده است: «همسرم خوب است اما کمی خشن است، نمی‌شود زیاد سر به سرش بگذاری چون زود عصبانی می‌شود، خون با آدم این کار را می‌کند. هر وقت شوهرم عصبانی بشود من باید ساکت بشوم. اما من این طور نیستم.»

زهرا شکوهی با همه خشونتی که شغلش دارد حاضر نیست سر گوسفند را ببرد. اگرچه گاهی سر گوسفند را می‌گیرد تا شوهرش ببرد اما همین هم ناراحتش می‌کند: «تا به حال این کار را نکرده‌ام و هیچ وقت هم نمی‌کنم. بعضی وقت‌ها شوهرم می‌گوید بیا سر بریدن را یادت بدهم اما من می‌گویم هر کاری از من بخواهی انجام می‌دهم جز این کار، دلم اجازه نمی‌دهد این کار را انجام دهم.»









حرکت جالب این کِرم هنگام خطر +عکس

Posted: 31 Oct 2013 10:51 AM PDT

حرکت جالب این کِرم هنگام خطر +عکس







روزگارنو:"نوعی کرم ابریشم کمیاب وجود داره که وقتی احساس خطر میکنه خودش رو به شکل یک مار خطرناک درمیاره!"



کشف جانوران 4,000,000 ساله دراسترالیا

Posted: 31 Oct 2013 10:48 AM PDT

کشف جانوران 4,000,000 ساله دراسترالیا







ایسنا:دانشمندان در منطقه کوهستانی کیپ ملویل در شبه‌جزیره کیپ یورک واقع در شمال استرالیا سه گونه جانور مهره دار شناسایی کرده‌اند که 4 میلیون سال قدمت دارند.

تیم تحقیقاتی به سرپرستی دکتر «کنراد هاسکین» از دانشگاه جیمز کوک، دکتر «تیم لامان» از دانشگاه هاروارد و گروهی از فیلم‎سازان نشنال‌جئوگرافیک توانستند جهان گمشده‌ای را منطقه دورافتاده و کوهستانی کیپ ملویل در شبه جزیره کیپ یورک کوئینزلند شناسایی کنند.

دسترسی به جنگل بارانی گوندوانا (Gondwana) که در میان منطقه کوهستانی محصور شده تنها از طریق بالگرد امکانپذیر است، چراکه این کوهستان مامن میلیون ها تخت سنگ گرانیتی سیاه و سفید با چند صد متر ارتفاع است.




محققان در همان روزهای اول توانستند سه گونه جدید شناسایی کنند که شامل مارمولک دم برگی، مارمولک یا سقنقور طلایی شن‌زی (golden skink) و قورباغه ساکن در مناطق سنگی است که در فصل مرطوب تابستانی به سطح سنگ می آید و در باران تغذیه و زاد و ولد می کند.




این گونه‌های تازه کشف شده باستانی محسوب می شوند، چراکه دسترسی به این جنگل های بارانی تقریبا غیر ممکن بوده و آن‌ها در یک محیط ایزوله و بسته برای هزاران سال از خویشاوندان خود دور بوده و خود را با شرایط محیطی منطقه به خوبی تطبیق داده‌اند




شرح عکس: مارمولک دم برگی 20 سانتی متر طول دارد و یادگاری کهن از زمانی است که جنگل های حاره ای در استرالیا گسترده تر بودند. این مارمولک منحصر به فرد که چشمان درشت و یک بدن باریک و بلند دارد، از دیگر خویشاوندان خود بسیار متمایز است و پاهای بلندش امکان حرکت در محیط سنگی و غیر معمول را فراهم کرده است.

تیم تحقیقاتی طی ماه های آینده به منطقه باز می گردند تا دور جدید اکتشافات برای شناسایی گونه های جدید حلزون، عنکبوت و پستانداران کوچک احتمالی را آغاز کنند .

نتایج این تحقیقات درنشریه بین المللی Zootaxa منتشر شده است.

کلاه گشاد گردویی بر سر سنجاب! +عکس

Posted: 31 Oct 2013 10:43 AM PDT

کلاه گشاد گردویی بر سر سنجاب! +عکس







باشگاه خبرنگاران:فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از گرفتار شدن یک سنجاب در پوست گردو به مدت چند ماه خبر داد.

میران زاده گفت: به دنبال مراجعه یک شهروند دماوندی از گرفتار شدن یک سنجاب در پوست گردو باخبر شدیم که بعد از انتقال حیوان به ادارۀ کل متوجه شدیم جمجمۀ سنجاب به طرز عجیبی در پوست گردو گیر کرده است.




وی ادامه داد: بررسی و مشاهدات و آثار زخم و عفونت چشم چپ نشان میدهد که چند ماهی است این پوست روی سر و صورت سنجاب را پوشانده است و احتمالاً از طریق حس بویایی تغذیه می کرد.

میران زاده حال حیوان را وخیم اعلام کرد و عنوان داشت: به کمک کارشناسان بخش حیات وحش پوست گردو را از روی سرش برداشتیم و نسبت به مداوای زخم های سر و صورتش اقدام کردیم و امیدواریم حالش بهبود یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان با اشاره به چگونگی این اتفاق خاطر نشان کرد: چند احتمال وجود دارد ، اول اینکه شیطنت یک انسان باعث شده تا این پوست را روی سرش بگذارد و در جریان این عمل حیوان از دستش فرار کرده باشد و یا اینکه به طور طبیعی در هنگام خوردن گردو سرش در پوست گیر کند که اگر احتمال دوم درست باشد یک اتفاق نادر است

عناوین روزنامه های هر روز ایران در سال 92

Posted: 31 Oct 2013 10:40 AM PDT

عناوین روزنامه های امروز 92/08/08





مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور


































































منبع: جار

تورم کُند شد

Posted: 31 Oct 2013 10:36 AM PDT

تورم کُند شد







خبرگزاری ایرنا: مرکز آمار ایران اعلام کرد: درصد تغییرات شاخص کل در دوازده ماه منتهی به مهرماه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 36.2 درصد است که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری که 36 درصد بود، افزایش یافته و نشان دهنده کند شدن روند افزایش نرخ تورم است.

مرکز آمار ایران در گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوار های شهری کشور در مهرماه سال 92 براساس سال پایه جدید (سال 1390) همچنین اعلام کرد: شاخص کل در مهرماه سال 92 عدد 172.6 را نشان می دهد که نسبت به ماه قبل 1.4 درصد افزایش داشته است.

همچنین افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 32.3 درصد است که نسبت به همین اعلام در ماه قبل (37) کاهش چشمگیری یافته است.

براساس این گزارش، شاخص گروه عمده ˈخوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیاتˈ در این ماه به رقم 213.9 رسید که نسبت به ماه قبل 1.3 درصد افزایش نشان می دهد. شاخص گروه اصلی ˈخوراکی هاˈ در ماه مورد بررسی به عدد 211.6 رسید که نسبت به ماه قبل 1.4 درصد افزایش نشان می دهد.

شاخص گروه اصلی ˈخوراکی هاˈ نسبت به ماه مشابه سال قبل 46.2 درصد افزایش نشان می دهد و نرخ تورم دوازده ماهه این گروه 52 درصد است.

شاخص گروه عمده ˈخوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیاتˈ نسبت به ماه مشابه سال قبل 46.7 درصد رشد نشان می دهد و درصد تغییرات این گروه در دوازده ماه منتهی به مهرماه 92 نسبت به دوره مشابه سال قبل 53.7 درصد است که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به شهریورماه 92 (53.9) کاهش یافته است.

براساس گزارش مرکز آمار ایران، شاخص گروه عمده ˈکالاهای غیرخوراکی و خدماتˈ در مهرماه امسال به رقم 158.4 رسید که 1.5 درصد نسبت به ماه قبل افزایش نشان می دهد.

میزان افزایش شاخص گروه عمده ˈکالاهای غیرخوراکی و خدماتˈ نسبت به ماه مشابه سال قبل 26.5 درصد بوده و نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مهرماه سال 92 نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه 29.6 درصد است که نسبت به تورم دوازده ماه منتهی به شهریورماه سال جاری (29.4) افزایش یافته است.

عناوین روزنامه های ورزشی ایران در سال 92

Posted: 31 Oct 2013 10:35 AM PDT

عناوین روزنامه های ورزشی 92/08/09




مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور




































منبع: جار

ارتقای گام به گام روابط انگلیس با ایران

Posted: 31 Oct 2013 10:29 AM PDT

ارتقای گام به گام روابط انگلیس با ایران








روزنامه شرق: با گذشت دوهفته از آخرین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در ژنو، هنوز کنجکاوی رسانه‌ها برای یافتن جزییات بیشتری از روند گفت‌وگوها پابرجاست. با این حال در این دور از مذاکرات به شیوه‌ای کم‌سابقه تمام طرف‌های درگیر از هرگونه اظهارنظر خودداری می‌کنند که این به گفته ناظران نشان‌دهنده جدیت مذاکره‌کنندگان است.

در این میان بریتانیا یک عضو گروه 1+5 است که در حال حاضر سفارتخانه فعالی در تهران ندارد. خیلی‌ها ترمیم کانال‌های ارتباطی را برای نتیجه‌گرفتن در مذاکرات و تسریع روند آن موثر می‌دانند. به‌همین دلیل در هفته‌های اخیر دو کشور قدم‌هایی در جهت بازگشایی سفارتخانه‌ها برداشته‌اند. برای یافتن چندوچون این قدم‌ها به سراغ سخنگوی مربوط به امور خاورمیانه در وزارت خارجه بریتانیا رفتیم.

در ادامه مصاحبه اختصاصی با «رزمری دیویس» را می‌خوانید:

ایران و بریتانیا توافق کرده‌اند «کاردار غیرمقیم» خود را به زودی معرفی کنند، درست است؟ این به‌چه معناست؟ «کاردار» اعزامی چه مسوولیت‌هایی برعهده دارد؟

اعلامیه‌ای به‌زودی منتشر می‌شود. «کاردار غیرمقیم» به‌طور موقت و در غیاب رییس هیات (سفیر) منصوب می‌شود. او نماینده بریتانیا در تهران خواهد بود اما سفیر نیست. این انتصاب ما را قادر می‌کند تا گفت‌وگوهای مفصل‌تر و منظم‌تری با ایران داشته باشیم. «کاردار غیرمقیم»، ساکن لندن خواهد بود اما مدام با ایران در ارتباط می‌ماند.

موضوعات مورد بحث هیات‌های اعزامی ایران و بریتانیا- در حاشیه مذاکرات هسته‌ای- چه بود؟

سایمون‌گس، مدیر سیاسی بریتانیا با معاون وزیر خارجه ایران- روانچی- در ژنو ملاقات کردند. آنها مساله هسته‌ای و قدم‌های بعدی در روابط دوجانبه را مورد بحث قرار دادند. این مذاکره، در پی ملاقات وزرای خارجه دو کشور در سپتامبر گذشته انجام شد.

عادی‌سازی کامل روابط دوکشور چقدر طول می‌کشد؟ بریتانیا برای تحقق این هدف چقدر آمادگی دارد؟

ما می‌خواهیم روابط دوجانبه را «گام‌به‌گام» ارتقا دهیم و این شامل گفت‌وگو بر سر بازگشایی سفارت‌ها نیز می‌شود. به‌همین دلیل، «کاردار غیرمقیم» منصوب می‌کنیم. او مسوول ساختن روابط از جمله اجرای قدم‌های مشروط برای بازگشایی احتمالی سفارت‌هاست.

ایران بسته جدیدی در ژنو ارایه کرد. آیا در صورت برداشتن گام‌هایی از سوی ایران، بریتانیا تلاش یک‌جانبه‌ای برای کاهش تحریم‌ها خواهد داشت؟

ما به پیشرفت در مذاکرات متعهدیم به‌همین دلیل محتوای آن را محرمانه نگه می‌داریم. اگر ایران باید قدم‌های اولیه ضروری را بردارد، گام‌های متناسب را در ازای آن برخواهیم داشت. بدون آنها تحریم‌ها سرجایش خواهد بود.

ریتانیا درباره دعوت ایران به کنفرانس «ژنو2»- با موضوع بحران سوریه- چه موضعی دارد؟

شورای امنیت سازمان ملل متحد، ماه قبل تایید کرد که هدف «ژنو2» اجرای بیانیه کنفرانس «ژنو1» (ژوئن 2012) است. مفاد این اعلامیه از دولت و مخالفان سوریه می‌خواهد که با رضایت دوطرفه پیرامون تشکیل دولت موقتی با قدرت اجرایی توافق کنند. تا وقتی‌که ایران بیانیه را به‌صورت عمومی تایید نکند و از هدف «ژنو2» حمایت نکند، دشوار است بتوانیم نقشی سازنده برای ایران در یافتن یک راه‌حل سیاسی متصور شویم.

وضعیت مبادلات تجاری ایران و بریتانیا در حال حاضر چطور است؟

ارزش مبادلات با ایران در سال 2012، به 217‌میلیون‌پوند (کالا) و 181‌میلیون‌پوند (خدمات) کاهش یافته بود ولی در سال 2011، ارزش مبادلات به 539‌میلیون‌پوند (کالا) و 190‌میلیون‌پوند (خدمات) می‌رسید. به‌عنوان اولویت، بریتانیا برای مبادله کالاهای بشردوستانه مجوز صادر می‌کند.

آیا اعضای تیمتان را برای گفت‌وگوهای فنی پیش از دور بعدی مذاکرات هفتم‌وهشتم نوامبر انتخاب کرده‌اید؟ چه موضوعاتی بررسی خواهد شد؟

کارشناسان برای بحث بر سر مسایل فنی مذاکره خواهند کرد. ما با تیم ایرانی توافق کردیم که هیچ‌گونه جزییاتی در این مرحله ارایه نکنیم.

Xtreme Soaring 3D v1.5 + data

Posted: 31 Oct 2013 10:20 AM PDT


پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
آیا تا به حال مانند یک پرنده در آسمان پرواز کرده اید ؟ آیا دوست دارید تا در هوا پرواز کنید ؟ ما بازی Xtreme Soaring 3D را به شما پیشنهاد می کنیم . این بازی در حال حاضر یکی از بهترین بازی های هواپیمایی برای سیستم عامل اندروید می باشد . جلوه های صوتی و فیزیک واقع گرایانه این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که وجود تصاویر ماهواره ای با کیفیت بالا و رقابت آنلاین با دوستان از قابلیت های اصلی این بازی می باشند .
ویژگی های اصلی:
امکان بازی به صورت آنلاین
وجود زمین های واقع گرایانه
وجود کابین گرافیکی
تغییرات نسخه اخیر:
وجود دکمه خروج در بازی
بهبود عملکرد گرافیکی
رفع برخی اشکالات
حجم : ۱۶٫۶۳ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم
دانلود دیتا با حجم ۲۰۹٫۴۸ مگابایت

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



شلخته ترین خانواده دنیا +عکس

Posted: 31 Oct 2013 10:19 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط Maryam (پست 722557)
نه بابا سکته نمی کنی ، اگه قرار بود با نامنظم بودن کسی سکته کنه ، پسرا تا حالا منقرض شده بودن:a (4)::a (4)::a (4):


.



این را خیلی عالی آمدی

Ace Wings: Online v1.7.1 + data

Posted: 31 Oct 2013 10:16 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
بازی Ace Wings: Online یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی های مبارزه در هوا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما خلبان یک هواپیما در جنگ جهانی اول و دوم هستید . می توانید با انجام مانورهای آکروباتیک همه را گیج کرده و سپس به هدف خود تیراندازی کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره انجام داده و دوستان خود را به چالش بکشانید .
ویژگی های اصلی:
امکان انجام بازی به صورت آنلاین
پرواز بر فراز مناظر بسیار زیبا
انجام بازی آنلاین با وای فای
ماموریت های بسیار سخت
بیش از ۱۵ دستاورد
حجم : ۴۷٫۲۴ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم
دانلود دیتا با حجم ۱۸٫۲۳ مگابایت

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



دختران روسی قبل و بعد از آرایش...

Posted: 31 Oct 2013 10:13 AM PDT


اینهم جزو دخترها حساب میشه

Gunship III FREE v3.0.8 + data

Posted: 31 Oct 2013 10:12 AM PDT


پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
تجربه جنگ در ویتنام را با بازی Gunship III FREE در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . در این جنگ وظیفه شما این است تا با یک هلیکوپتر که ساخت کشور آمریکا است دشمنان خود را نابود کنید . این بازی با گرافیک بسیار بالایی عرضه شده و گرافیک بالای آن باعث شده تا شهر ها ، جنگل ها و سرزمین های وسیع با جزئیات کامل نمایش داده شوند . همچنین لازم به ذکر است که کابین سه بعدی و واقع گرایانه جنگنده ها بسیار زیبا طراحی شده اند . شما باید سعی کنید تا ماموریت هایی که در طول بازی به شما محول می شود را انجام دهید . همچنین لازم به ذکر است که وجود جلوه های صوتی بسیار زیبا و هیجان انگیز ، لذت انجام این بازی را دوچندان کرده است .
ویژگی های اصلی:
نابود کردن دشمنان با جنگنده های هوایی
نمایش شهر ها ، جنگل ها با جزئیات
گرافیگ بسیار بالای بازی
تغییرات نسخه اخیر:
پیشرفت های جزئی بازی
رفع برخی اشکالات
بهبود عملکرد بازی
بهبود فیزیک بازی
حجم : ۱۶٫۷۲ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم
دانلود دیتا با حجم ۱۴۹٫۷۱ مگابایت
محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Chopper Drift 1.0

Posted: 31 Oct 2013 10:11 AM PDT

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر
در بازی Chopper Drift شما باید به عنوان یک خلبان زیرک و ماهر ماموریت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . با جمع آوری سلاح های باور نکردنی ، قدرت های یو پی اس جدید و ارتقا هلیکوپتر ها قدرت خود را به دیگران نشان بدهید . دقت داشته باشید که در طول بازی با تله های بسیار خطرناکی رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و از تمامی ها عبور کنید . همچنین لازم به ذکر است که با جمع آوری سکه قادر خواهید بود تا هلیکوپتر خود را ارتقا دهید .
ویژگی های اصلی:
جمع آوری سکه برای ارتقا هلیکوپتر
اجتناب از برخورد با تله ها و موانع
ارسال نمرات به حساب کاربری
حجم : ۱۰٫۹۸ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR




Infinite Flight v1.1.4

Posted: 31 Oct 2013 10:10 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر
بازی Infinite Flight یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید می باشد . از پرواز بی نهایت در آسمان نهایت لذت را ببرید . شما می توانید مناظر بسیار زیبا و شیک را مشاهده کنید . این بازی جامع ترین شبیه ساز تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی است ! پرواز کردن را در روز و شب همراه با شرایط جوی مختلفی تجربه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۳۱ نوع هواپیما در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید .
ویژگی های اصلی:
وجود بیش از ۳۱ نوع هواپیما
پرواز در شرایط جوی مختلف
دستاوردهای مختلف
تغییرات نسخه اخیر:
رفع برخی از باگ ها هنگام اجرای بازی
رفع مشکلات مربوط به صدا
بهبود عملکرد بازی
حجم : ۲۱٫۴۹ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR




Zombie Gunship v1.0

Posted: 31 Oct 2013 10:09 AM PDT


پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
بازی Zombie Gunship یکی از هیجان انگیز ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . در این بازی وظیفه شما این است تا سوار بر هلیکوپتر جنگی خود شده و به زامبی ها تیراندازی کنید . در واقع ماموریت اصلی شما محافظت از بازماندگان جنگی است ! از رادار خود جهت شناسایی زامبی ها استفاده کرده و آن ها را با استفاده از سلاح های مرگبار خود از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که با کشتن زامبی ها سکه های متعددی به شما تعلق خواهد گرفت .
ویژگی های اصلی:
جمع آوری سلاح های مختلف
نابود کردن ارتش زامبی ها
محافظت از بازماندگان جنگی
حجم : ۴۹٫۰۴ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR


FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD v1.3

Posted: 31 Oct 2013 10:07 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر
آیا دوست دارید تا با استفاده از هواپیمای خود در آسمان به گشت و گذار بپردازید ؟ بازی FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . بیش از ۵۰ ماموریت هیجان انگیز در بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵ هواپیمای منحصر به فرد بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید .
ویزگی های اصلی:
وجود بیش از ۵۰ مرحله هیجان انگیز
در دسترس بودن ۵ هواپیما
هیجان بسیار بالای بازی
حجم : ۲۹٫۹۶ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



این خانوم چیکار میکنه(ههههههه)

Posted: 31 Oct 2013 09:59 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط khosroo (پست 722578)
کاشکی عکس را بزرگتر میزاشتی

کچل جون خودم یه کلیک کن روی عکسه بزرگتر هم میشه:a (38):

Air Patriots v1.18

Posted: 31 Oct 2013 09:52 AM PDT


پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Air Patriots را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باستی کنترل یک اسکادران هواپیما را به دست گرفته و با دنبال کردن مسیر های مختلف ، مراحل را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که این بازی بر خلاف سایر بازی های دفاعی بوده و شما بایستی تنها با چرخاندن انگشتان خود هواپیما را کنترل نمایید و از سرزمین خود دفاع کنید . همچنین لازم به ذکر است جلوه های صوتی به کار رفته و گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .
ویژگی های اصلی:
بیش از ۵۰ دستاورد مختلف
وجود نقشه های متعدد
گیم پلی هیجان انگیز

تغییرات نسخه اخیر:
رفع برخی اشکالات جزئی
رفع مشکلات مربوط به دنده
حذف تمامی تبلیغات
حجم : ۳۸٫۰۳ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Racing Glider v1.03 + data

Posted: 31 Oct 2013 09:51 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .
ویژگی های اصلی:
بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز
وجود دستاورد های مختلف
کنترل بسیار آسان و روان
وجود ۳ نوع گیم پلی


حجم : ۴٫۷۵ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم
دانلود دیتا با حجم ۳۱۵٫۰۳ مگابایت

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Six O’Clock High v1.11

Posted: 31 Oct 2013 09:50 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر
در بازی Six O'Clock High شما باید با هواپیمای خود وارد آسمان شده و سپس هواپیماهای دیگر را از بین ببرید . تجربه خوبی را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . بیش از ۱۴ هواپیمای معروف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .
ویژگی های اصلی:
عملکرد عالی در گوشی های قدرتمند
وجود ۱۴ هواپیمای معروف
گرافیک کاملا زنده و شفاف
پشتیبانی از تبلت ها
حجم : ۱۹٫۳۲ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Tiamat X v1.0.3

Posted: 31 Oct 2013 09:49 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
امپراطوری Choazid قصد دارد تا به شما حمله کند . ماموریت شما در این بازی این است تا این حملات را دفع کرده و دشمنان را نابود کنید . این امپراطوی با ارسال موشک های بسیار قوی قصد تخریب سیاره شما را دارد . شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گرفته و حملات آن ها را دفع کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید .
تغییرات نسخه اخیر:
رفع برخی اشکالات جزئی
بهبود عملکرد بازی
کنترل کامل شیب
حجم : ۳۸٫۰۹ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



C.H.A.O.S Multiplayer Air War v5.2.1 + data

Posted: 31 Oct 2013 09:48 AM PDT



پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
آماده پرواز بر فرار آسمان ها شده و دشمنان خود را از بین ببرید . در بازی C.H.A.O.S Multiplayer Air War شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با هلیکوپتر هایی که در اختیار دارید دشمنان خود را نابود کنید . تجربه خوبی از پرواز در هوا را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . در حال حاضر یک سازمان مخفی به نام C.H.A.O.S توسط بزرگ ترین دیکتاتور های جهان تاسیس شده است . هدف این سازمان سلطه بر تمام جهان است . اما هنوز یک خلبان شجاع وجود داشته که قصد دارد جلوی نفوذ این سازمان را بگیرد .
ویژگی های اصلی:
شبیه ساز هلیکوپتر واقعی
جلوه های صوتی بی نظیر
امکان ارتقا هلیکوپترها

حجم : ۱۳٫۰۸ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم
دانلود دیتا با حجم ۵۱٫۴۷ مگابایت
محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Adventures In the Air v1.0.5 (هوایی)

Posted: 31 Oct 2013 09:47 AM PDT

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
در بازی Adventures In the Air شما باید به عنوان یک خلبان نخبه بر فراز آسمان ها پرواز کرده و با هواپیمای خود در آسمان ها مانور دهید . اما دقت داشته باشید که این کار به آسانی ها صورت نخواهد گرفت ، زیرا موانع مختلفی در دره های عمیق وجود داشته که بایستی از آن ها عبور کرده و در نهایت پرواز کنید . مهم تر از همه این است که باید تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر دشمنان خود ایستادگی کنید . برای زنده ماندن ناچار هستید ماموریت ها را پشت سر بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و این امکان را خواهید داشت تا آن را بر روی تبلت خود نیز نصب نمایید .
ویژگی های اصلی:
وجود هواپیماهای مختلف در بازی
وجود دستاوردهای متعدد
جمع آوری سکه و طلا

حجم : ۱۷٫۶۰ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR



Spirit Stones v1.0.3

Posted: 31 Oct 2013 09:40 AM PDT


پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
در این پست قصد داریم تا بازی هیجانی Spirit Stones را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید کاشی های هم رنگ را جمع کرده و سپس آن ها را از بین ببرید . این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگار بوده و شما می توانید به راحتی آن را بر روی تبلت خود نیز اجرا کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت با اتصال به اینترنت این بازی را به صورت آنلاین انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید .
ویژگی های اصلی:
بهینه سازی برای تبلت های اندرویدی
از بین بردن کاشی های هم رنگ
وجود آیتم های متنوع و جذاب
رقابت با تمامی دوستان

تغییرات نسخه اخیر:
رفع مشکلات مربوط به اتصال به فیسبوک
رفع برخی اشکالات جزئی
بهبود عملکرد بازی
حجم : ۴۵٫۴۹ مگابایت
دانلود با لینک مستقیم

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر