آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

Link to انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

طـرح جــامـع خـــتم قـــرآن با همکاری شما عزیزان

Posted: 29 Mar 2011 01:51 PM PDT

خودم انتخاب کردم
سوره شعرا رو من میخونم ولی باید تا نماز صبح صبر کنید
میخوام سر نماز بخونم

بیداری اسلامی؟!؟!؟!؟!؟ یا تغییر در ساختار حکومتهای منطقه

Posted: 29 Mar 2011 01:24 PM PDT

طولانی شدن این ماجرا فقط به دلیل پافشاری کردن قذافی برای ماندن خودشه

و این ماجرای جنگ هم حالا هر کشوری که بیشترین هزینه را هم داشته باشه بعد پیروزی که شاید پیش بیاد
این کشور ها در لیبی میمانند به بهانه گرفتن غرامت از مردم نادان و برقرار کردن صلح در منطقه به مانند عراق و افغانستان صدام آوردند به تخت نشوند بعد که میخواستند برش دارند با مقاومت صدام روبرو شدند
و نتیجه شد جنگ عراق که تمام نقشه هاش از سوی انگلستان بود و سربازای بدبخت آمریکایی باید برن برای لردهای انگلیسی بجنگن .

پاسخی به “هکر ایرانی کومودو”

Posted: 29 Mar 2011 01:19 PM PDT

ممنونم
صحبتهای این فرد رو در سایتهای دیگه خوندم و واقعا با منطق جور در نمیاد بدون کمک دولتی تونسته باشه چنین کاری بکنه
البته فایده ای هم نداشته این کارش و اون گواهی ها باطل و حفره های امنیتی ترمیم شدن
کامل قضیه روشنه مخصوصا با اون شعاری که آخر مصاحبش به کار برده بود

مشاعره با اشعار خوانندگان

Posted: 29 Mar 2011 01:16 PM PDT

من و تو چه بی کسیم وقتی تکیه مون به باده
بدو خوب زندگی من و دست گریه داده
استاد داریوش

وقتي دختر و پسر پولدار باشند عروسيشون ميشه اين !!!!!!

Posted: 29 Mar 2011 01:13 PM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط meshki (پست 298065)
باشه قبول ولی یه سوال ذهنمو شدیدا مشغول کرده

که این دختره کجاست؟:a (4):

پیش منه :a (14):
جیگرشو داری بیا جلو:20::20::20:

طعم تلخ خیانت!!!

Posted: 29 Mar 2011 01:06 PM PDT

:(:(:(:(:(

هر کي دروغ بگه مي ترکه ؟؟؟

Posted: 29 Mar 2011 01:02 PM PDT

:a (24)::a (24):

طنز: خواص ازدواج برای دختر خانم ها!!

Posted: 29 Mar 2011 12:59 PM PDT

نتیجه اخلاقی : ازدواج نکنید :a (4):

تاریخچه “سیزده بدر کهن؟!”

Posted: 29 Mar 2011 12:52 PM PDT

در کتابهای تاریخی و ادبی سده های گذشته، که رسم ها، آیین جشن های نوروزی کهن را یاد و یادداشت کرده اند، چون تجارب الامم، آثار الباقیه، التفهیم، تاریخ بیهقی، مروج الذهب، زین الاخبار و نیز در شعر شاعران به ویژه شاعران دورهً غزنوی که بیشترین توصیف جشن ها را در بر دارد اشاره ای به " سیزده بدر " نمی یابیم. پرسش اینجاست که اگر در کتاب های تاریخی و ادبی گذ شته اشاره ای به سیزده بدر و هفت سین نمی یابیم آیا این رسم ها را باید پدیده ای جدید دانست و یا این که، رسمی کهن است، و به علت عام و عامیانه بودن در خور توجه نبوده و با معیارهای مورخان زمان ارزش و اعتبار ثبت و ضبط نداشته است؟
نگارنده حالت دوم را باور دارد. زیرا رسم و آیینی که بدین گونه در همه شهرها و روستاهای ایران همگانی است و در بین همهً قشرهای اجتماعی عمومیت دارد، نمی تواند عمری در حد دو نسل و سه نسل داشته باشد. دیگر این که می دانیم کتابهای تاریخی و شعرهای شاعران، رویدادها و جشن های رسمی را که در حضور شاهان و خاصان دستگاه حکومتی بود، بیان و توصیف می کرد. ولی سیزده بدر، رسمی خانوادگی و عام و به بیانی دیگر پیش پا افتاده و همه پسند ( و نه شاه پسند ) بود. از طرف دیگر، نوشتن رویدادهای روزی که رفتارها و گفتارهای خنده دار و غیر جدی، برای خود جایی باز کرده، تا " نحسی سیزده " آسانتر " در " برود، توجه مورخ و شاعر را به خود جلب نمی کرد. و شاید " نحس " بودن هم عاملی برای بیان نکردن بود. نحس و ناخوشایند بودن عدد ۱۳ و دوری جستن از آن، در بسیاری از کشورها و نزد بسیاری از ملت ها، باوری کهن است. مسیحیان هیچ گاه سیزده نفر بر سر یک سفره غذا نمی خورند. در باور تازیان سیزدهمین روز هر ماه ناخوشایند است. ابوریحان بیرونی در جدول " روزهای مختار و مسعود و مکروه " در ایران کهن، روز سیزدهم ماه تیر را که ( تیر نام دارد ) منحوس ذکر کرده است. سالهای زیادی فروردین ماه اول تابستان بود. یکی از نویسندگان در خاطره های هفتاد ساله اش از باور مردم شهر خود، قزوین، دربارهً سیزده بدر می نویسد : روز سیزده بدر جایز نبود برای دید و بازدید، به یک خانه رفت، هم صاحب خانه به فال بد میگرفت و می گفت نحوست را به خانه من آوردند و هم رونده، نمی خواست مبتلا به نحوست آن خانه شود. روز سیزده باید به صحرا رفت. زیرا آنچه بلا در این سال بیاید، امروز مقدر و تقسیم می شود. پس خوب است ما در شهر و خانه خود نباشیم، شاید در تقسیم بلا، فراموش شده و از قلم بیفتیم. شباهتی که بین سیزده بدر و برخی از رسم های کاتارها( بازماندگاه مانویان در اروپا، که ترکیبی از اندیشه های زردشتی، فلسفهً باستان و مسیحیت دارند ) این پرسش را به ذهن می رساند که آیا هر دو ریشهً مشترک باستانی ندارند؟ کاتارها در روز عید " پاک " ( که برخی از سال ها به روز سیزده فروردین نزدیک است ) از خانه بیرون آمده و روز را در دامن صحرا و کنار کشتزار می گذرانند، و برای ناهار با خود تخم مرغ میبرند. در این روز پنهان کردن تخم مرغ در گوشه و کنار و پیدا کردن آنها سرگرمی کودکان است. سه شباهت ، یا سه ویژگی مشترک این دو عبارتند از :
۱- آغاز محاسبهً هر دو از آغاز بهار و اعتدال ربیعی است.
۲- در روز سیزده و عید پاک کاتارها به صحرا و دامان طبیعت می روند.
۳- بازی و سرگرمی کودکان با تخم مرغ فقط در روزهای عید بهاری رسم است، نه فصلهای دیگر سال.
شباهت دیگر دروغ های روز اول آوریل، با شوخی های سیزده بدر است. روز اول آوریل، هر چهار سال یکبار مصادف با روز سیزده فروردین است ( و سه سال با ۱۲ فروردین ). پیشینه و انگیزهً برگزاری سیزده بدر، هر چه باشد، در همهً شهرها و روستاها و عشیره های ایران، سیزدهمین روز فروردین، رسمی است که باید از خانه بیرون آمد و به باغ و کشتزارها رو آورد و به اصطلاح نحسی روز سیزده را بدر کرد. خانواده ها در این روز به صورت گروهی و گاه چند خانواده با هم غذای ظهر را آماده کرده و نیز آجیل ها و خوردنی های سفرهً هفت سین را با خود برداشته، به دامان صحرا و طبیعت می روند و سبزهً هفت سین را با خود برده و به آب روان می اندازند. به دامن صحرا رفتن، شوخی و بازی کردن، دویدن، تاب خوردن و در هر حال جدی نبودن، از سرگرمی ها و ویژگی های روز سیزده است. گره زدن سبزه، به نیت باز شدن گره دشواری ها و برآورده شدن آرزوها، از جمله بیرون کردن نحسی است. این باور، معروف است که " سبزه گره زدن " دختران " دم بخت "، شگونی برای ازدواج و همسر یابی، می باشد. در فرهنگ اساطیر برای رسم های سیزده بدر، معنی های تمثیلی آورده : شادی و خنده در این روز به معنی فروریختن اندیشه های تیره و پلیدی، روبوسی نماد آشتی و به منزله تزکیه، خوردن غذا در دشت نشانهً فدیه گوسفند بریان، به آب افکندن سبزه های تازه رسته – نشانه دادن هدیه به ایزد آب یا " ناهید " و گره زدن سبزه برای باز شدن بخت و تمثیلی برای پیوند زن و مرد برای تسلسل نسلها، رسم مسابقه ها به ویژه اسب دوانی – یادآور کشمکش ایزد باران و دیو خشکسالی است.
این باور همگانی چنان است که اگر خانواده ای نتواند به علتی تمام روز را به باغ و صحرا برود، به ویژه با دگرگونی های جامعه شهر امروز در بعد از ظهر، هر قدر هم مختصر، " برای گره زدن سبزه و بیرون کردن نحسی سیزده " به باغ یا گردشگاه عمومی می رود. با دگرگونی های صنعتی، شغلی، بزرگ شدن شهرها، فراوانی وسیله های آمد و رفت سریع السیر، وسیله های ارتباط جمعی و … به ناگزیر شهرداری های شهرهای بزرگ، دشواریهای آمد و رفت را پیش بینی می کنند. فراوانی اتومبیل و دیگر وسیله های آمد و رفت موتوری و نیز وسعت خانه سازی ها و شهرسازی ها، باعث شده که خانواده ها، سال به سال راه دورتری را برای " سیزده بدر " پشت سر بگذارند، تا سبزه و کشتزاری بیابند.

تست عشق

Posted: 29 Mar 2011 12:48 PM PDT

خیلی جالب بود اکثرا درست بود:01:

عکس از بازیگران فیلم سه درجه تب

Posted: 29 Mar 2011 12:47 PM PDT


فیلم سینمایی «سه درجه تب» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند و تهیه کنندگی یوسف صمدزاده ساخته شده است.
فیلم سینمایی «سه درجه تب» دارای مضمونی کمدی است که داستان خانمی است در آستانه ازدواج بینی ‌اش را به خاطر بزرگ بودن و حساسیتی که مادر داماد نسبت به بینی او دارد ، عمل جراحی می ‌کند و نسبت به تعویض شناسنامه اقدام می‌ کند ، زمانی که شناسنامه المثنی خود را می ‌گیرد نام مردی به عنوان همسر در شناسنامه ایشان است که ماجراهایی را برای این خانم بوجود می‌ آورد.
در این فیلم سینمایی رضا عطاران ، الهام حمیدی ، امیرعلی دانایی ، علی صادقی ، سیروس گرجستانی ، حسین عابدینی و مهتاج نجومی به ایفای نقش پرداخته اند.







چلوكباب ترخوني

Posted: 29 Mar 2011 12:42 PM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط مهدیه (پست 297875)
باز شد دیده شد خیلی پسندیده شد :a (36)::a (36)::a (36):
حیف که نبودی.......:24::24::24:
از دست دادی...........:hiddend (23)::hiddend (23)::hiddend (23):


هیییی وای من بازم دیر رسیدم:(

من برم ازمایش:(

مدلهای زیبای مو سبک جدید هایلایت

Posted: 29 Mar 2011 12:41 PM PDT

جالبه :a (4):

عکس های جدید از فیلم اخراجی ها ۳!

Posted: 29 Mar 2011 12:37 PM PDT







فرهاد مجيدي : ميخواهم در دربي گل بزنم...

Posted: 29 Mar 2011 12:05 PM PDT

قرمزتــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه
:hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19)::hiddend (19):

یک روز زندگی واقعی........

Posted: 29 Mar 2011 12:04 PM PDT

ممنون داستان خیلی جالبی بود

پس حالا بیاید خوب زندگی کنیم

آمار باور نکردنی و جالب شادترین مردم دنیا

Posted: 29 Mar 2011 12:02 PM PDT

سالهاست که سایه شوم اهریمن در پهنای ایران زمین گسترده است سایه شومی که سنگینی ان قرنهاست که احساسش میکنیم
چشمان گریان و داغ دارخاطرات تلخ به جامانده از زخم کاری که بر پیکری ما بر جا مانده هرگز پاک شدنی نیست مگر یاری جستن از خرد
خردنگهدارتان باد

اثرات شگفت انگیز آب بر بدن!

Posted: 29 Mar 2011 12:02 PM PDT

افزایش انرژی بدن
شما در بسیاری از مواقع بدون اینکه کاری انجام داده باشید احساس خستگی می کنید، علت این خستگی ممکن است کمبود آب بدن باشد. آب باعث انتقال اکسیژن و سایر مواد غذایی به سلول های بدن می شود و کمبود آن باعث اختلال در رسیدن این مواد به سلول ها می شود. اگر بدن شما به اندازه کافی پر آب باشد، قلب شما نیز مجبور نیست برای رساندن خون به نقاط مختلف بدن، با شدت بیشتری کار کند.
حفظ تناسب اندام
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بدانید که آب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و باعث می شود احساس سیر بودن به شما دست دهد. بنابراین سعی کنید به جای نوشیدن نوشیدنی های پر کالری، آب بنوشید. همچنین چنانچه شما یک لیوان آب یخ بنوشید بدن شما بایستی این آب را گرم کند، در نتیجه مقداری از این گرمای مورد نیاز را از سوزاندن چربی ها به دست می آورد.
کاهش استرس
۸۵ درصد بافت مغز را آب تشکیل می دهد. به هنگام تشنگی، بدن و مغز، برای انجام فعالیت های خود با فشار و استرس مواجه می شوند. برای کاهش سطح استرس، همیشه به هنگام کار یک لیوان آب بر روی میز خود داشته باشید و یا به هنگام ورزش، یک بطری آب به همراه داشته باشید تا با استرس کمتری به فعالیت بپردازید.
جلوگیری از گرفتگی عضلات
نوشیدن آب باعث می شود که عضلات کمتر دچار گرفتگی شوند و اکسیژن رسانی کافی و پاک سازی سموم از آنها راحت تر انجام شود. همچنین آب بعنوان یک روان کننده در مفصل ها عمل می کند. هنگامی که بدن شما آب کافی داشته باشد، می توانید با قدرت بیشتر و با مدت زمان بیشتری کارهای بدنی را انجام دهید.
تغذیه پوست
خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق تر می شوند. نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می شود و پوست را از وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.
بهبود کارکرد دستگاه گوارش
آب نیز همانند فیبرها باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش می شود. آب باعث تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش در طول مسیر آن می شود. همچنین جذب بعضی از مواد معدنی از دستگاه گوارش با کمک مولکول های آب انجام پذیر است.
کاهش خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مثانه
با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ های مجرای ادراری افزایش می یابد. آب باعث رقیق کردن نمک ها و مواد معدنی موجود در ادرار می شود و مانع از تشکیل کریستال های سنگ های مجرای ادراری می شود. سنگ های کلیه و مثانه در ادرار رقیق نمی توانند شکل بگیرند، بنابراین خطر ابتلا به این عارضه های دردناک کاهش می یابد.
زمان های صحیح آب خوردن:با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید
دو لیوان آب (بعد از بیداری) کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی
یک لیوان آب (۳۰ دقیقه قبل از غذا) کمک می کند به هضم راحت غذا
یک لیوان آب (قبل از گرفتن حمام) کمک می کند به کاهش فشار خون
یک لیوان آب (قبل از خواب) به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی

ثروتمند ترین مردان جهان

Posted: 29 Mar 2011 12:00 PM PDT


مجله آمریکائی "فوربس" روز چهار شنبه ۹-۳-۲۰۱۱ در گزارشی نوشت :"کارلوس سلیم حلو" مکزیکی لبنانی تبار با دارایی ۷۴ میلیاردولاری خود مقام اول را در میان ثروتمند ترین های جهان دارد.

این دومین باری است که کارلوس حلو لقب ثروتمند ترین مرد جهان را در سال جاری به دست می آورد.
کارلوس حلو پس از اینکه دارایی اش در سال جاری از ۵۳ میلیارد و پانصد میلیون دولار با میانگین ۳۸% درصد افزایش یافت و به ۷۴ میلیارد دولار رسید، مقام اول ثروتمند ترین مرد دنیا را بخود اختصاص داد . وبه این ترتیب برای اولین بار پس از شانزده سال تاج و تخت ثروتمندترین مرد جهان را از آمریکائی ها ربود.
در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دولار بر ثروت وی افزوده شد. یعنی اینکه وی در یک ماه یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون و در یک هفته ۳۸۰ میلیون دولار و در یک روز ۵۶ میلیون دولار و در یک ساعت ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار دلار و دریک دقیقه ۳۹ هزار و ۶۵۰ دلار در آمد دارد. با یک حساب سر انگشتی می توان چنین نتیجه گرفت که کارلوس حلو با هر دم و بازدم ۶۵۰ دلار به جیب می زند!
مقام دومین مرد ثروتمند جهان از آن " بیل گیتس" سهامدار و بنیانگزار شرکت مایکروسفت با سرمایه ای معادل ۵۶ میلیارد دولار می باشد وپس از او خانم " وارن بوویت" امریکایی با سرمایه ای معادل ۵۰ میلیارد جای گرفته است .
در مجموع ثروتمندان آمریکائی با سرمایه ۴۶۰ میلیارد دلاری خود روی سکوی اول ثروتمندان جهان ایستاده اند آنها تقریبا ۳۴% تا ۴۰% از کل سرمایه جهان را در دست دارند.
جوانترین میلیارد در جهان یک جوان روس به نام "داستن موسکوویچ" ۲۶ ساله می باشد . وی تقریبا هم سن و سال " مارک تزوکر برگ" مؤسس فیس بوک است که بسیاری ها وی را محرک انقلاب های جهان عرب می نامند . او دارای سرمایه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار است. پس از او " سیرجی بدین" جوان میلیاردر موسس گوگل قرار می گیرد .
عربها با دارائی ۱۱۷ میلیارد دلار همچنان جایگاه خود را میان ده ثروتمند جهان حفط کرده اند.
شاهزاده سعودی ولید بن طلال با داشتن ۱۹ میلیارد دلار بین ثروتمندان جهان عرب مقام اول را دارد.
پس از سعودی ها به ترتیب ثروتمندان مصری، اماراتی، لبنانی، کویتی، سودانی وعراقی جای گرفته اند.
طبق بررسی های" العربیه. نت "مصر در سال جاری توانست با سعودی از نظر تعداد ثروتمندان برابری کند

سازنده کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del

Posted: 29 Mar 2011 11:57 AM PDT

دیوید برادلی کد یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی جهان را نوشته است. ترکیب سه کید Ctrl+Alt+Del که از قدیم به سلام سه انگشتی معروف است…
در پارک تحقیقی مثلث در کالوریای شمالی امریکا به ملاقات مردی می رویم به نام دیوید برادلی که تنها ۵ دقیقه وقت خود را صرف نوشتن برنامه ی کرد که سال هاس سال است که تمام کاربران کامپیوتر را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است.
ما حصل کار یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی شناخته شده است. یعنی ترکیب سه کلید Ctrl+Alt+Del . فشار دادن توام این یه کلید. کامپیوتر ها را مجبور می سازد بر خلاف میل خود خاموش و روشن شده و به اصطلاح دوباره بوت شوند و به این ترتیب مزد تمرد و سرکشی خود را بچشند.
خود برادلی می گوید: نمی دانستیم این کار قرار است به نشانه ی از فرهنگ تبدیل شود.من کار های خیلی زیادتری نسبت به Ctrl+Alt+Del انجام داده ام ولی متآشفانه و از بخت بد برای این یکی معروف شده ام!

آموزش استفاده رایگان از اینترنت ایرانسل

Posted: 29 Mar 2011 11:47 AM PDT



اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.
حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.
با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.
برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.

عکس از جت سقوط کرده آمریکایی در لیبی

Posted: 29 Mar 2011 11:41 AM PDT



سخنگوی فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا روز سه شنبه اعلام کرد یک فروند جت جنگنده اف پانزده ای F-15E نیروی هوایی این کشور شب گذشته در لیبی سقوط کرد.
این سخنگو گفت یکی از دو خلبان این جت جنگنده نجات یافته است و تلاش برای نجات خلبان دیگر ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، وینس کراولی به این خبرگزاری گفت این سانحه احتمالا بر اثر نقص فنی روی داده و هواپیما هدف قرار نگرفته است.






شباهت‌های میان خدمت سربازی و زندگی زناشویی

Posted: 29 Mar 2011 11:35 AM PDT

شباهت‌های میان خدمت سربازی و زندگی زناشویی

شباهت‌های انکارناپذیر میان خدمت سربازی و زندگی زناشویی آنقدر زیاد است که از دیرباز، در اکثر کشورهای دنیا خدمت سربازی اجباری را قرار دادند تا تمام افراد ذکور جامعه، قبل از افتادن به دام ازدواج (ببخشید! منظورم قبل از متأهل شدن بود) برای ۲ سال طعم زندگی مشترک را بچشند تا در ۱۰۰ سال آینده، زیاد احساس رنج و عذاب نکنند!

اما شباهت‌های میان خدمت سربازی و زندگی زناشویی برای آقایان :

۱. چه در خدمت سربازی و چه در زندگی زناشویی، چه بخواهی و چه نخواهی کچل خواهی شد و یا به‌عبارت بهتر، کچلت خواهند کرد! البته این کچلی در خدمت سربازی توسط ماشین اصلاح و در زندگی مشترک توسط عواملی چون: استرس شدید، سوء تغذیه، کندن به‌صورت لاخ‌لاخ توسط همسر، چپ شدن ماهیتابه روغن داغ روی سر و ... صورت می‌گیرد! ناگفته نماند که این کچلی در آقایان به نسبت نوع مو، جنس ریشه مو، عوامل ارثی و ... متفاوت است، ولی به هر حال به قول معروف: دیر و زود داره ولی بالاخره همه‌مون کل پا می‌شیم!

۲. شباهت بعدی در زمینه داشتن فرمانده و به‌عبارتی، فرمانبردار شدن است! به محض ورود به پادگان و یا منزل مسکونی مشترک (خانه بخت)، هر مردی یک فرمانبردار بی‌چون و چرا محسوب می‌شود که اگر طالب جان و سلامتی جسمی و روانی‌اش می‌باشد، باید تمام فرامین فرمانده و یا همسر خود را بر روی تخم چشمانش بگذارد و هرگونه تخطی از دستورات فرمانده و همسر، پاسخی جز گلوله، حبس، اضافه خدمت (در خدمت سربازی) و افتادن توی سماور پر از آب جوش، هدف قرار گرفتن با ساتور، رفتن دست توی چرخ گوشت، پرت شدن از پنجره طبقه هفتم به بیرون، گشنگی و تشنگی کشیدن و ... (در زندگی زناشویی) نخواهد داشت!

۳. شباهت سوم در این نکته اقتصادی خلاصه می‌شود که چه سرباز و چه مرد متأهل، میزان پولی که در آخر برج به دست او خواهد رسید، فقط به میزانی‌ست که کفاف بر طرف کردن نیازهای اساسی او را بدهد و چیزی برای پس‌انداز کردن و یا خرج کردن در زمینه‌هایی غیر از نیازهای اساسی نخواهد ماند و در این میان، سرباز و مرد متأهل، هر چقدر هم که جان بکنند و عرق بریزند، فرقی به حال فرمانده یا همسرش نخواهد کرد و باطبع تأثیری در جهت افزایش مستمری آنان نخواهد داشت، به‌عبارت بهتر، در هر دو جا یکی باید کار کنه تا اون یکی حال کنه!

۴. از دیگر شباهت‌های موجود میان این دو قشر آسیب‌پذیر جامعه، شباهت در آرزو کردن است! بدین معنی که هر پسری پس از ورود به پادگان و خانه بخت است که قدر زندگی در خانه پدری را می‌فهمد و از اعماق وجودش و با تمام اعضاء و جوارحش آرزو می‌کند که ای کاش هنوز هم در کنار پدر و مادرش به سر می‌برد و ایضاً خودش را نیز لعنت خواهد کرد که چرا قدر آن روزهای شیرین را ندانسته است! چرا که در پادگان و خانه مشترک دیگر کسی غذای مفت به او نمی‌دهد، لباس‌هایش را نمی‌شوید و اتو نمی‌زند، کسی نازش را نمی‌کشد و ... و فقط خود اوست که مسئول انجام تمام کارهای شخصی‌اش و نیز کارهای چند نفر دیگر می‌باشد!

۵. از دیگر شباهت‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که اکثر سربازی رفته‌ها و اکثر مردان متأهل متفق‌القول هستند که در این ایام، هر روز به اندازه یکسال برای آنها می‌گذرد و ثانیه‌ها حکم ساعت را پیدا می‌کنند که به احتمال زیاد دلیل آن، مواردی مشابه موارد فوق می‌باشد!

۶. و در نهایت این‌که چند ماه پس از آن‌که کارت پایان خدمت یا قباله ازدواج را دریافت کردید، صدای خواندن این شعر معروف در گوشتان خواهد پیچید که: (گول خوردی آی گول خوردی!) زیرا آن موقع است که تازه دوزاری‌تان جا می‌افتد که با این کارت و قباله نه کاری به آدم می‌دهند و نه وام ازدواج و نه خیلی از چیزهای دیگر که شما را به بهانه آنها در این راه وارد کرده بودند، پس متوجه خواهید شد که تنها مورد استفاده‌ای که برای شما خواهند داشت این است که می‌توانید از آنها برای امانت دادن به کلوپ برای کرایه فیلم استفاده نمایید...!!!

کروم ۱۱ ،صدای شما را به متن تبدیل میکند!

Posted: 29 Mar 2011 11:29 AM PDT

ممنون جالب بود :a (3):

اس ام اس زیبا ویژه ۱۳بدر

Posted: 29 Mar 2011 11:29 AM PDT



دلم واسه سیزده بدر میسوزه ! میدونی چرا !؟
آخه بهش میگن نحس ! بیچاره ها خبر ندارن تو دست سیزده بدر رو از پشت بستی !
.

با سلام و عرض تبریک سال نو
باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !
لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !!!
.
.
.

الهی قربونت برم که انقدر نازی ! مثل سبزه ی عید میمونی
انشالله این سیزده به در بجای سبزه انقدر گره بزننت که دیگه باز نشی
به هر صورت سکه دو رو داره !
.
.
.

سلام عزیزم علی/مریم جون سیزده کجا میرین؟
اگه میشه بیا با هم بریم.
اخه پارسال با تو خیلی خوش گذشت
تو که میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا اخر میخونیش !؟
.
.
.

با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران منتظر
دعوت میشود ضمن خویشتن داری
از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند !
سازمان حمایت از محیط زیست !
.
.
.

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !
.
.
.

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!
دستگاه "سبزه گره زنی" با قابلیت ۹۰ گره در ثانیه
پیش فروش می شود
.
.
.

از غظنفر می پرسن ۱۲ فروردین چه روزیه ؟
میگه روزی که میریم برای ۱۳ بدر جا می گیریم !
.
.
.

تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم
آخه بدون تو اصلا صفا نداره
اینم از دروغ سیزده من
.
.
.


//////& //////
اینها سبزه ۱۳ بدره! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم !
پیام عزیز آقا :
تو رو خدا رو ۱۳ بدر به نییت ما هم چندتا گره بزنین
شاید یه زن هم گیر ما اومد !
.
.
.

آخرین خبر :
آق فتل دعا کرده اونایی که سبزه گره میزنن به مراد دلشون برسن !
متاهل های گرامی از گره زدن سبزه ها جدا خودداری کنند !
.
.
.
سلام خوبی
ببین امسال دیگه سبزه گره زدن رو بیخیال شو !
با این قیافه ایی که تو داری اگه درخت هم گره بزنی
شوهر گیرت نمیاد !
بیچاره سبزه ها !
.
.
.

ضمن عرض تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت
فرا رسیدن دوباره مراسم گره زنی !
امسال روی مدل ۲ گره کار کن ! ببینیم چی میشه !
.
.
.

به علت ازدیاد دختران دم بخت
گره زنی سبزه ها تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شد !
.
.
.

سلام خوبی ؟ یه چیزی میخواستم بگم !
پارسال اون همه سبزه گره زدی هیچی نشد !
بیا امسال درخت گره بزن شاید فرجی شد !
.
.
.

جشنواره بهاری به مناسبت سیزدهم فروردین ماه !
۱ ععد سیم کارت بخر ۱۳تا مجانی ببر !!!
( ستاد جلوگیری از کپک زدگی سیم کارت ها !!!)
.
.
.

دمت گرم بابا.خیلی با حالی
اولین گوسفندی هستی که دلت طاقت اورد و سبزه ها رو تا سیزده نخوردی !
.
.
.

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده
.
.
.

یه آرزو بکن: –>///////
حالا یه سبزه گره بزن
ایشالا بهش برسی !!!

وزیر اقتصاد:کارگران در تعیین مزد خود آزادند/مدافع تثبیت دستمزدها نیستم

Posted: 29 Mar 2011 11:04 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط م.شب (پست 298016)
ممنونم از تموم بچه ها که توی این بحث شرکت کردن ولی حمید آقا اجازه بدین که من با خیلی از حرف های شما مخالفت کنم
ببنین همیشه توی روابط بین کارگر و کارفرما ؛ این کارگر بیچاره هست که همیشه باید کوتاه بیاد و همیشه حقش در مقابل کارفرما پایمال میشه ...
شما از هر زاویه ای که بخواین به این قضیه نگاه کنین میبینین که همینجوری هستش که من میگم من اینارو واسه این میگم که دارم هر روز و هر روز با چشمای خودم میبینم ...
تا قبلا کارگرها استخدامی بودند یعنی در صورتی که کارفرما میخواست بیرونش کنه حق اعتراض و احقاق حق داشت و میتونست حتی ادعای خسارت بکنه و خیلی چیزای دیگه ...
ولی جدیدا _ چند سالیه _ که همین حق هم از کارگران گرفته شده ؛ به این معنی که با قراردادهای پیمانی و دو سه ماهه که بسته میشه اصلا کارگر بدبخت جرات مخالفت یا به قول شما بد کار کردن و از زیر کار در رفتن نداره که چون به محض اینکه به تیریج قبای آقای ریس بر بخوره سر سه ماه میگه خوش اومدی دیگه نیازی به شما نیست ...
و شاید تنها دلیلی که باعث میشه که کارفرماها یکم کوتاه بیان همون حرف شماست که میگی اگه بتونی کارگری رو پیدا کنی که تخصص اون کار صنعتی رو داشته باشه ؛ اصلا معطل نمیکنی و سریع عذر کارگراتو میخوای ...
شما میگی کارگرام کار نمیکنن ولی به نظر من این کمال بی انصافیه ...
اولا که همون بحثی که یکی از دوستامون کرد ؛ واقعا با این حقوق ها میشه 7 یا 8 ساعت بکوب کار کرد ؟؟؟!!!
بابا به خدا یه کارگر ساختمونی واسه یه روز کارش بین 15 تا 20 تومن میگیره ولی گارگرای بدبخت واحد های صنعتی روزی 10 تومن !!!!
شما شاید انصاف داشته باشی و حقوق کارگراتو بدی ولی من به عینه میبینم که کارفرما خیلی راحت میگه که نقدینگی ندارم و حقوق کارگراشو نمیده ...
به نظر شما این کارگر میتونه حرفی بزنه ؟؟؟!!!
به هیچ عنوان ؛ چون اگه بخواد یکم اعتراض کنه سریع میره برای تصفیه حساب و خداحافظ کار ....
هیچ کارگری هم حاضر نیست که کاری رو که با هزار زور و بدبختی و ... به دست اورده خیلی راحت از دست بده اونم با چند سر عائله و بچه ی قد و نیم قد ...
پس بنده خدا دهنشو میبنده تا بالاخره آقای رییس دلش رحم بیاد و حقوق های عقب افتاده رو بده !!!!
ببین حمید آقا هم خودت میدونی و هم من ؛ این قانون اینجور کارهاست که فقط یک نفر میتونه سود کنه ؛ یعنی جوری نیست که هم کارفرما و هم کارگر بتونن سود کنن و در این بین چون زور کارفرما بیشتره و به قول شما سرمایه گذاشته ؛کارفرما باید سود ببره و کارگر هم اون ته ها هست و میگذرونه دیگه ...
الان مثلا چند ساله که حقوق ها رو بنا به تصویب اداره ی کار باید چند درصدی اضافه کنن ولی شما خودت میدونی که هیچ کارفرمایی این کار رو نمیکنه و ادره کار هم زورش به کارفرما و رییسان ( !!! ) نمی رسه ....
میدونی چرا ؟؟؟
چون کارفرما میگه که چشم آقای اداره ی کار ؛ من حقوق ها رو زیاد میکنم ولی در عوض مثلا 20 درصد کارگرامو اخراج میکنم و میندازم بیرون تا بتونم ما به التفاوتی که در حقوق ها ایجاد شده رو تامین کنم یعنی حقوق اون 20 درصد کارگر اخراج شده رو میدم برای افزایش حقوق بقیه و برای جبران کمبود نیرو هم پدر کارگرای باقی مونده رو در میاره !!!!
اداره ی کار هم واسه اینکه نرخ بیکاری بالا نره بتونه روی مشکل بیکاری سر پوش بذاره مجبوره که به هر ساز کارفرماها برقصه ...
پس میبینی که باز هم کسی که این وسط ضرر میکنه همون کارگرایی هستن که به قول شما رییسان همش دارن از زیر کار در میرن ...
الان توی همین کارخونه ای که من کار میکنم فقط کافیه که بهت یه ماموریت بدن و تو انجام ندی ؛ خیلی رک و راست بهت میگن که یا انجام میدی یا خوش اومدی ...

حالا هی تو قسم بخور و آیه بیار که بابا من این مشکل رو دارم و اون مشکل

راستش من که خودم کلی پارتی دارم و از اینجور مشکل ها ندارم ولی این کمال نامردی و بی انصافیه که چیزایی که هر روز میبینم رو بخوام کتمان کنم ...

الان چیزی که زیاده جوون بدبخت و معطلیه که واسه هر کاری میمیره و کارگری که توی کارخونه هستش هم چون اینو میدونه حاضره هر چی میزنن توی سرش هیچی نگه تا لااقل شب جلوی زن و چند تا بچه ی قد و نیم قدش شرمنده ی یه لقمه نون نشه ...
من نمی دونم شما از کدوم حق و حقوق کارگری توی مملکت ما حرف میزنی !!!!
من که چیزی ندیدم و نمی بینم ...
شاید زاویه دید شما رییس ها و کارفرما ها فرق میکنه که شما میبینی و کارگرا نمی بینن !!!


درود بر شما
تا حد زیادی فرمایشات جنابعالی رو قبول دارم
ظلم میشه
بی انصافی میشه
حق کشی هم میشه
البته همونطور که بین کارگرها خوب و بد هست ، بین کارفرماها هم خوب و بد هست
اما اجازه بدید یکی از دلایل این بی انصافی بعضی از کارفرماها رو خدمتتون بگم
من از کارگرهایی که دارم تعدادیشون دارای سابقه ی بالا هستند و دقیقا طبق قانون کار تمام حقوق و مزایای خود رو به طور کامل میگیرند
اما تعدادی دیگه اینطور نیستند و قرار دادی هستند
براتون علت رو به طور کامل توضیح میدم تا بدونید اگه بخوام واقعا حق رو رعایت کنم ، خیلی زود ورشکست خواهم شد و تازه من زیاد کارگر ندارم فرض کنید کارخونه ای که بالای 500 کارگر داره ، اگه بخواد واقعا ، قانونی حقوق بده صد در صد مطمئن باشید باید تمام درآمدش رو بده به حقوق کارگر
یه کارگر داریم که میخوایم قانونی بهش حقوق بدیم
ایشون حدود 300 هزار تومان حقوق ثابت داره
دو فرزند داره که بابت هر کدام حدود 35 هزار تومان میگیره که میشه 70 هزار تومان
با خواروبار و ایاب و ذهاب و عیره میشه حدود 390 هزار تومان
حالا در نظر بگیرید این کارگر 26 روز در سال مرخصی با حقوق داره
یعنی حدود یک ماه به حقوق سالانه ی ایشون اضافه میشه
در سال 48 جمعه داریم و حدود 30 روز تعطیلی رسمی
که این هم میشه حدود 3 ماه
یه ماه عیدی دارن
یه ماه پاداش دارن
پس تا اینجا سال ما شد 18 ماه
یعنی بابت 12 ماه کار ، من نوعی باید 18 ماه حقوق بدم
بعد ساعت کاری رو در نظر بگیرید 7 صبح وارد میشن تا بیان سر کار میشه هفت و نیم
9 میرن صبحانه تا نه و نیم ، میرن سر کار سه ساعت و نیم کار میکنن ، میرن نهار ، باز میان یک ساعت و نیم کار میکنند ، و تمام
این ساعات رو که با هم جمع کنید ، میشه حدود شش و نیم ساعت
طبیعتا در این مدت زمان کاری از پیش نمیره
لذا مجبوریم بگیم اضافه کاری بایستند
هر ساعت اضافه کاری چهل درصد اضافه بر ساعت رسمیه کارشون دریافت میکنند
اگر فرض کنید در روز 2 ساعت اضافه کاری کنند ، با توجه به حقوق روزانه که ساعتی حدود 1200 تومان است اگر چهل درصد اضافه کنیم میشود حدود 1700 تومان ، دوساعتش میشه 3400 تومان و ماهش میشه حدود 100 هزار تومان
حالا خودتون حساب کنید ببینید یه کارگر ساده چقدر در سال حقوق میگیره
تازه این کارگر ساده است
اگه یه کم تخصص هم داشته باشه که
هی وای من
پس میبینید که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، یه کارفرما واقعا اگر هم بخواد نمیتونه عدالت رو برقرار کنه و واقعا طبق قانون عمل کنه
وقتی در مملکتی هیچ چیز در چارچوب درست و خوب خودش نباشه ، همه لطمه میبینند
من خودم طرفدار کارگر هستم ، اما چاره ای نیست
واقعا برای بقا نمیشه ، صد در صد عدالت رو اجرا کرد

استفاده از ناوگان ابرهای کنترل از راه دور! در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

Posted: 29 Mar 2011 10:53 AM PDT



انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ یکی از داستان های جالب سال ۲۰۱۰ بود که با کش و قوس های جذاب و شنیدنی به نتیجه رسید. اما مثل اینکه این داستان تمامی ندارد و هر روز بخش تازه ای از آن را می شنویم. حالا هم نوبت ناوگان ابرهایی ماشینی است که قرار است از راه دور کنترل شوند و هوا را خنک کنند.

یکی از پیش شرط های فدراسیون جهانی فوتبال برای میزبانی قطر، ساخت ورزشگاه هایی بود که امکان کنترل دمای هوا را داشته باشند. و قطر در آن زمان حتی مدعی شد که هوای شهر محل برگزاری مسابقات را هم کنترل کرده و در حد مطلوبی نگه خواهد داشت.

البته این مساله آنچنان پرهزینه و سنگین است که تنها افرادی مانند دولت دوحه از پس آن بر آیند. طبق طرحی که تیم دکتر سعود عبدالغنی ارائه کرده است، تعدادی ابر ماشینی که با انرژی خورشیدی کار می کنند، بر فراز ورزشگاه ها پرواز کرده و دمای هوا را در حد متناسبی نگه می دارند.

دکتر غنی، رئیس گروه مکانیک و مهندسی صنعتی دانشگاه قطر می گوید که این طیاره ها از راه دور کنترل می شوند و ۱۰۰ درصد از مواد سبک وزن کربنی ساخته شده اند. هر یک از آنها هم حدود نیم میلیون دلار پول بی زبان را خواهند خورد. البته به نظر من برای چنین مراسم بزرگ و کشور ثروت مندی این چند میلیون دلار هزینه مهمی نخواهد بود!

حافظه دی رم LPDDR2 4Gb کمپانی سامسونگ با تکنولوژی ۳۰نانومتری

Posted: 29 Mar 2011 10:50 AM PDT






سامسونگ تولید نخستین حافظه دیرم نرخ-داده-دوبل ۲ (LPDDR2) کم مصرف ۴Gb که از فناوری ۳۰ نانومتری استفاده میکند را اعلام نمود. طبق اعلام سامسونگ، این حافظه جدید LPDDR2 4Gb 30نانومتری جدید در مقایسه با دیرم LPDDR2 2Gb کلاس-۴۰نانومتری قبلی تا ۶۰% بهرهوری بیشتری دارد.

علاوه بر صرفهجویی ۲۵درصدی در مصرف برق، سرعت انتقال دادهها در این دیرم LPDDR2 4Gb 1066 مگابیت بر ثانیه میباشد.

ازدواج ش ك ي را و پیکه بازیکن بارسلونا + عکس

Posted: 29 Mar 2011 10:47 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط م.شب (پست 298018)
دههههههههمش گرم واقعا ...
چفدر این جرارد پیکه خوش تیپه :30:



منظورت همون ش ک ی ر ا س ت ؟ ؟ ؟:24:

ساندویچ کالباس و گلابی

Posted: 29 Mar 2011 10:39 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط Anna goli (پست 298002)
نه خوشم نیومد. آخه کی تو جوجه گریل شده عسل میریزه؟
چرا فکر کردی میتونی آشپز خوبی بشی علیرضا؟
درضمن گلابی خوبه ولی نه تو ساندویچ
خوبه من دوغ بریزم تو قورمه بدم به تو؟
نه جون آنا میخوری؟


دوغ و قرمه سبزی پایین مخلوط میشن دیگه

فرقی نداره که

هههههههههههه

اما من نمیخورم

ولی آشپزیم حرف نداره

پدر زبان برنامه نویسی جاوا به گوگل پیوست!

Posted: 29 Mar 2011 10:34 AM PDT

به نقل از Mashable جیمز گازلینگ خالق زبان برنامهنویسی جاوا به شرکت گوگل پیوست. این قرارداد مطمئنا به نفع گوگل خواهد بود چرا که این شرکت اکنون درگیر پرونده قضائی با مالک حقوقی زبان برنامهنویسی جاوا یعنی شرکت اوراکل در خصوص استفاده از این زبان در سیستم عامل اندروید است.
گازلینک در مطلبی در وبلاگ خود اعلام داشته است که «من نمیدانم بر روی چه چیزی کار خواهم کرد اما تجربهام میگوید که آن بخشی از همه چیز خواهد بود.». ما هم امیدواریم کار اصلی پدر زبان برنامهنویسی جاوا کار بر روی سیستم عامل اندروید باشد.



گازلینگ هنگامی که در شرکت سان میکروسیستم کار میکرد بر روی توسعه زبان برنامهنویسی جاوا مشغول بود. این پروژه در سال ۱۹۹۱ آغاز و به عرضه این زبان برنامهنویسی در سال ۱۹۹۵ منجر شد.
در سال ۲۰۱۰ و زمانی که شرکت سان از سوی شرکت اوراکل خریداری شد، گازلینگ چند ماه بعد این شرکت را ترک کرد. او در آن زمان نسبت به تدابیر شرکت اوراکل نسبت به جاوا بدبین بود تا جایی که لری الیسون مدیرعامل اوراکل را «لری؛ شاهزاده تاریکیها» نامیده بود.
گازلینگ در وضیح قرارداد خود با گوگل تاکید کرده است که او برای پیوستن به گوگل و انجام یک کار صرفا روزمره، بیخیال چندین فرصت شغلی عالی شده است.

کاریکاتورهایی با موضع داغ ازدواج به شرط رسم و رسوم

Posted: 29 Mar 2011 10:34 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط 723 (پست 298006)
هههههههههههههه

الهی اقایون :a (4):

آخییییییییییییی آقایون
زبون بسته آقایون
طفلی آقایون
بمیرم واسه اون قیافه فلسطینی آقایون که اینقدر ساکتن و هرچی بگن اونها هم سر به راه!!!
فقط گوش میکنن

درخواست بدید تا افرادی رو كه می شناسید تایید بشند

Posted: 29 Mar 2011 10:25 AM PDT

سلام کوروش خان
خسته نباشبد

اومدم یه خواهش کنم

اگه میشه یسنا آرین مهر رو که به تازگی اومدن تو این انجمن رو تایید کنید

(اخه من سه سال این دوست رو گم کردم این تنها راهی که میتونم دوباره این دوست رو داشته باشم )

سید علی صالحی

Posted: 29 Mar 2011 10:23 AM PDT

این هم بخش دوم مجموعه ی دوم

فایل پیوست 27189

فایل های پیوست شده
نوع فایل: rar 2-Soraghe-Sher-Miravam2.part2.rar (393.6 کیلو بایت)

عکسی جالب از برخورد عقاب با یک تریلی

Posted: 29 Mar 2011 10:04 AM PDT

عکسی جالب از برخورد عقاب با یک تریلی

کشف مومیایی موجود فضایی + عکس

Posted: 29 Mar 2011 10:00 AM PDT

کشف مومیایی موجود فضایی + عکس


كشف موميايي گريgrey ( بيگانه فضايي) در پرو





به تازگي از آرشيو دانشگاه ايلينويز تصويري متعلق به يك موميائي كشف شده در سال 1972 در پرو بدست آمده است كه با توجه به مسائل طرح شده در سالهاي اخير سوالهاي زيادي را در ذهن ايجاد ميكند، گفته ميشود اين موميائي در يك موزه خصوصي در Arequipa پرو نگه داري ميشده و بازديد كنندگاني كه از طرف اين دانشگاه اعزام شده بودند اين تصوير را تهيه كرده اند.


مطابق ركورد دانشگاه اين موميائي توسط گروهي از مردم محلي كه گمان ميبردند مقابر مربوط به قوم اينكا را يافته اند كشف شده بوده است، محل اين كشف غاري با دهانه بسيار مرتفع در نزديكي Tres Cruces بوده و ديواره هاي غار با تصاويري از مارها پرنده كه در آسمان منهدم شده و به داخل رودخانه فرو ميافتاده اند تزئين شده بوده است.
اين موزه خصوصي در سال 1996 بعد از اينكه تمامي اشياء با ارزش آن توسط گروهي ناشناس به سرقت برده شده به آتش كشيده شده است.


منبع

دردسر جديد مردان .......

Posted: 29 Mar 2011 10:00 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط زئوس (پست 297943)
مرگ بر ...

مرگ بر کی؟؟؟؟؟؟:a (14)::a (14)::a (14):
بگو ببینم:a (14)::a (14)::a (14):
منو نمیبینی بلبل شدی یا جو کاربر ویژه شدنه
مدیر هم بشی مثه شمر بالا سرتم

عکس جالب دیدنی از یک میمون!

Posted: 29 Mar 2011 09:57 AM PDT

عکس جالب دیدنی از یک میمون!



هدفمند کردن یارانه ها بهش ساخته !!

گلشیفته فراهانی: دوست دارم به ایران بیایم و نان و ماست بخورم!!

Posted: 29 Mar 2011 09:53 AM PDT

تا تو ایران تشریف دارن همه تلاش رو میکنن که نوک پاشون برسه به خارج از کشور حالا حتی اگه افغانستان باشه
همینکه میرن اونور اونجا میشه ایییییییی!!!!یارو هم چهره سیاسی به خودش میگیره
آخه یکی نیست بگه چرا رفتی؟
در ضمن تو بیا والله کاریت ندارن.مگه سابقه ات از حبیب بدتره
اون که مهر خواننده لوس آنجلسی رو پیشونیش بود

من به آمار زمین مشکوکم تو چطــــــــــور؟ (وای از این تنهایی)

Posted: 29 Mar 2011 09:50 AM PDT

والله من به همه چیز این زمین مشکوکم
تازه دارم قبول میکنم که لابد من ایراد دارم و زیادی متفاوتم

عکس دختران بالاشهرتهران در زمان قاجار

Posted: 29 Mar 2011 09:47 AM PDT

کفشهای مدل عروسکی سمت چپی کشته منو!!!!!!!
کاش عکس پسر بالا شهری ها رو هم میزدید

بزرگ ترین مجسمه مسیح جهان در لهستان

Posted: 29 Mar 2011 09:24 AM PDT

بزرگ ترین مجسمه مسیح جهان در لهستان
در لهستان مجسمه ‌ای از حضرت عیسی بر پا شده که بلندترین پیکره پیشوای مسیحیت در جهان است. بلندی این مجسمه بدون پایه ۳۶ متر و با پایه ۵۸ متر است

قسمت بالاتنه مجسمه ۲۵ تن وزن دارد. دست های آن به طول ۲۴ متر از هم گشوده شده است.

این مجسمه از بزرگ ترین مجسمه‌های حضرت مسیح که در آمریکای لاتین هستند، بلندتر است.

دو مجسمه بزرگ مسیح یکی در ریودوژانیرو، از شهرهای بزرگ برزیل قرار دارد به بلندی ۳۸ متر، و دیگری در کونکوردیا (بولیوی) به بلندی ۴۰ و نیم متر.

سر تندیسی که آخر هفته در لهستان نصب شد، برخلاف دو مجسمه دیگر برهنه نیست، بلکه تاجی طلایی به طول سه متر روی سر آن قرار دارد.

این مجسمه رفیع به ابتکار سیلوستر ساوادسکی، کشیش کاتولیک لهستانی، طراحی و اجرا شده است که می‌گوید ساخت آن از طرف پروردگار به او الهام شده است.

نصب این مجسمه غول‌آسا با دشواری‌هایی همراه بود و چند سال طول کشید.

ساخت مجسمه دو تکه‌ای بیش از ده سال پیش شروع شد و در سال ۲۰۰۸ مدتی به خاطر مخالفت مقامات رسمی متوقف شد، زیرا عقیده داشتند که از مقدار تعیین شده بلندتر شده است.

مجسمه مسیح قرار بود دو هفته پیش نصب شود، اما عملیات نصب به نتیجه نرسید. مشکل اصلی یافتن جرثقیلی بلند و قوی بود که بتواند بالاتنه بتونی مجسمه را روی بدنه قرار دهد.

روز جمعه (پنجم نوامبر) جرثقیل بزرگتری برای بالا بردن مجسمه به محل رسید.

شامگاه شنبه عملیات نصب مجسمه پایان یافت و مردمی که به دور مجسمه گرد آمده بودند، نخست کف زدند و سپس به دعاخوانی پرداختند.

مجسمه در دشتی وسیع در بیرون شهر کوچک ژوبودزین در غرب لهستان نصب شده است که تنها ۲۲ هزار نفر جمعیت دارد. این شهر در ۵۰ کیلومتری مرز آلمان است و در نزدیکی اتوبان برلین به ورشو واقع شده است.

بسیاری از مردم لهستان با نصب مجسمه رفیع مسیح مخالف هستند و عقیده دارند که هزینه آن می‌توانست برای مصارف بهتری به کار رود، مانند تأسیس کودکستان یا تأمین مخارج پرورشگاه‌های دولتی.

اما داریوش بکیش، شهردار ژوبودزین ، به رسانه‌های لهستانی گفته است که مجسمه به اقتصاد منطقه رونق خواهد داد، زیرا عده زیادی از توریست‌ها را، یا از روی اعتقاد دینی و یا از روی کنجکاوی، به سوی خود خواهد کشید.

درباره هزینه ساخت این مجسمه خبری منتشر نشده، اما به گفته کلیسای کاتولیک لهستان هزینه مجسمه از محل اعانه‌هایی در داخل و خارج فراهم آمده است.

یه درس آموزشی دیگه از ژاپنی ها

Posted: 29 Mar 2011 09:22 AM PDT

درود
داشتم یه برنامه نگاه میکردم در مورد سرقت تابلوهای هنری
در یه کشوری از یک موزه یک تابلو بسیار ارزشمند و ملی سرقت شده بود
پلیس اون کشور برای اینکه بتونه کسی رو پیدا کنه که به عنوان یک فرد ثروتمند و عاشق این تابلوها خودش رو جا بزنه و خواستار خرید تابلو از سارقین بشه به این فکر افتاد که ژاپنیها بهترین مورد هستند چرا که انسانهای ثروتمند و عاشق تابلوهای با ارزش زیاد داره
از این رو پلیس اون کشور با پلیس ژاپن تماس گرفت و خواستشو گفت
با این مضمون که ما میخوایم یکی از پلیسهای کارکشته ی شما خودش رو به عنوان یک خریدار عتیقه جا بزنه و با سارقین وارد معامله بشه و بتونن سارقین رو دستگیر کنند
پاسخی که ژاپنیها دادند برای من شکه کننده بود
اونها پاسخ دادند ما در زمانی که میخواهیم پلیس شویم ، سوگند میخوریم دروغ نگوییم و برای همین نمیتونیم این کار رو قبول کنیم و دروغ در کار ما جایی نداره
نمیدونم چطور این مردم پرورش پیدا کردند
و نکته ی جالب تر اینه که در نهایت پلیس اسکاتلند راضی به این کار شد و این برنامه را عملی کرد و سارقین هم دستگیر شدند
تعهد یعنی این
درستی و تعهد باعث پیشرفت میشه و داشتن وجدان راحت

عکس/ استفاده از برف شادی در جشن جهانی نوروز با حضور ۵ رییس جمهور جهان

Posted: 29 Mar 2011 09:08 AM PDT

به نظرم این کارا خوبه
فرهنگ مشترک میتونه باعث پیوند دوباره اونها بهم و تشکیل ایران بزرگ بشه



.

ورای اصل لذت،زیگموند فروید

Posted: 29 Mar 2011 09:02 AM PDT


نویسنده: زیگموند فروید
مترجم: یوسف اباذری
این مقاله در فصلنامه ارغنون به چاپ رسیده است که با واسطه از وب سایت حوزه(hawzah ) منتشر می شود.

ابتدای مقاله:

تردیدی نداریم که در نظریه روانکاوی فرض کنیم که جریانی که رخدادهای ذهنی طی می‏کنند به شیوه‏ای خودکاره با اصل لذّت تنظیم می‏شوند. ما معتقدیم، به اصطلاح، جریان این رخدادها را تنشی غیرلذّت‏جویانه به شیوه‏ای لایتغیر به حرکت می‏اندازد و این‏که این جریان جهتی به خود می‏گیرد به گونه‏ای که نتیجه غایی با کاهش این تنش قرین می‏گردد: یعنی با اجتناب از عدم لذّت یا تولید لذّت. با در نظر گرفتن این جریان در بررسیهای خود درباره فرایندهای ذهنی که موضوع مطالعه ماست، ما بینشی «اقتصادی» را در کار خود وارد می‏کنیم و اگر در جریان توصیف این فرایندها سعی کنیم که این عنصر «اقتصادی» را به علاوه عناصر «مکان‏نگارانه» (topographical) و «پویا» (oynamic) ارزیابی کنیم و تخمین بزنیم، به گمان من کاملترین توصیفها را که در حال حاضر امکان درک آن را داریم از آنها به دست خواهیم داد، توصیفی که شایسته است با اصطلاح «مابعد روانشناسانه» متمایز شود.

فایل پیوست 27185


فایل های پیوست شده
نوع فایل: pdf varaye asle lezzat.pdf (544.6 کیلو بایت)

دانلود حل تمرينات كتاب برنامه سازي پيشرفته دكتر احمد فراهي

Posted: 29 Mar 2011 08:51 AM PDT

سلام دوستان تو رو خد:hiddend (29)::hiddend (29):ا لینکش رو اصلاح کنین من خیلی لازم دارم :25::25::25::25::25::25::25::25::25::25: 1 تا 5 رو میخوام بقیه دانلود شد

کارت ویزیت های بسیار زیبا

Posted: 29 Mar 2011 08:28 AM PDT

نقش تبلیغات در دنیای امروز تبدیل به یکی از پایه‌های تجارت شده است بطوری که اگر آن را حذف کنیم تجارتی بدون سود و حتی منجر به شکست خواهیم داشت. برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر تبلیغات بر روی بینندگان نیز خلاقیت‌های گاه عجیب به اجرا در می‌آیند که تاثیر شگرفی در جذب مخاطبان به آن آگهی دارند. در میان تبلیغات گوناگونی که بوده و هر روز به تعداد آنها اضافه می‌گردد کارت ویزیت از قدیمی‌ها به حساب می‌آید، در پست امروز می‌توانید کارت‌های ویزیتی را مشاهده نمایید که از طراحی جالب و جاذب استفاده شده‌اند.

























































































عکس های هنری اثر : تروت هارت (بدون شرح)

Posted: 29 Mar 2011 08:24 AM PDT















كشف قديمی‌ترين اندام مصنوعی جهان +عکس

Posted: 29 Mar 2011 08:18 AM PDT

كشف قديمی‌ترين اندام مصنوعی جهان + تصویر دانشمندان دو انگشت شست پاي مصنوعي را كه يكي از آنها به پاي يك موميايي مصري متصل است به عنوان اولين اعضاي مصنوعي بدن انسان، كشف كردند. به گزارش«فردا»؛ يك انگشت مصنوعي سه بخشي از چوب و چرم در موزه مصريان در قاهره و انگشت مصنوعي گرويل چستر در موزه انگلستان به صاحبان بدون انگشت خود كمك مي‌كرده تا مانند مصريان راه بروند. قدمت اين انگشتان شصت به 600 سال قبل از ميلاد باز مي‌گردد كه اين قدمت چند صد سال پيشتر از پاي مصنوعي رومي يافت شده در كاپواي ايتالياست كه قديمي‌ترين عضو مصنوعي تا كنون به شمار مي‌رفته است. هر دو انگشت مصنوعي كه حتي شكل ظاهري انگشت را نيز دارند، روي دو داوطلب كه انگشتان شست پاي راست خود را از دست داده بودند توسط دانشمندان دانشگاه منچستر انگليس مورد آزمايش قرار گرفتند. از داوطلبان خواسته شد كه اين اعضاي مصنوعي را با صندل‌هاي مصري بپوشند. يكي از داوطلبان توانست به راحتي با هر دو انگشت مصنوعي راه برود به گفته دانشمندان، اعضاي مصنوعي جايگزين بايد از چندين معيار برخوردار باشند. مواد بايد تحمل نيروهاي وارده بدن را داشته و در زمان استفاده شكسته نشوند. همچنين اين اندام بايد از تناسب برخوردار بوده و و ظاهر آن با عضو زنده شباهت داشته باشد تا هم براي فرد كاربر و هم براي اطرافيان وي قابل قبول باشد. كاربرد مهم‌تر انگشت مصنوعي اين است كه صاحب آن بتواند با آن راه برود. انگشت شست پا حدود 40 درصد از وزن بدن را حمل مي‌كند و مسووليت پيش‌راني بدن را بر عهده دارد. انگشت شست گرويل چستر كه از كارتوناژ (تركيب پارچه كتان يا پاپيروس با پوشش گچي)، چسب و گچ ساخته شده از نشانه‌هاي پوششي بيشتري برخوردار است. انگشت مصري نيز از ويژگي‌هاي خاصي مانند مفصل ساده، لبه جلويي چمفر شده و سطح زيرين مسطح برخوردار است. به گفته دانشمندان، پوشش روي انگشت گرويل چستر و ويژگي‌هاي طراحي انگشت قاهره نشان‌دهنده اين است كه اين انگشتان توسط صاحبانشان در طول حيات آنها پوشيده مي‌شده و فقط در زمان مرگ در موميايي آنها قرار نگرفته است

اگر کوسه ها آدم بودند.........

Posted: 29 Mar 2011 05:47 AM PDT

دختر كوچولوی صاحبخانه از آقای "كی" پرسید:
اگر كوسه‌ها آدم بودند، با ماهی‌های كوچولو مهربانتر می‌شدند؟
آقای كی گفت: البته! اگر كوسه‌ها آدم بودند،
توی دریا برای ماهیها جعبه‌های محكمی ‌می‌ساختند،
همه جور خوراكی توی آن می‌گذاشتند،
مواظب بودند كه همیشه پر آب باشد.
هوای بهداشت ماهی‌های كوچولو را هم داشتند.
برای آنكه هیچوقت دل ماهی كوچولو نگیرد،
گاهگاه مهمانی‌های بزرگ بر پا می‌كردند،
چون كه
گوشت ماهی شاد از ماهی دلگیر لذیذتر است!
برای ماهی‌ها مدرسه می‌ساختند
وبه آنها یاد می‌دادند
كه چه جوری به طرف دهان كوسه شنا كنند
درس اصلی ماهی‌ها اخلاق بود
به آنها می‌قبولاندند
كه زیبا ترین و باشكوه ترین كار برای یك ماهی این است
كه خودش را در نهایت خوشوقتی تقدیم یك كوسه كند
به ماهی كوچولو یاد می‌دادند كه چطور به كوسه‌ها معتقد باشند
و چه جوری خود را برای یك آینده زیبا مهیا كنند
آینده‌یی كه فقط از راه اطاعت به دست می‌آیید
اگر كوسه‌ها آدم بودند،
در قلمروشان البته هنر هم وجود داشت:
از دندان كوسه تصاویر زیبا و رنگارنگی می‌كشیدند،
ته دریا نمایشنامه به روی صحنه می‌آوردند كه در آن ماهی كوچولو‌های قهرمان
شاد و شنگول به دهان كوسه‌ها شیرجه م‌یرفتند.
همراه نمایش، آهنگهای مسحور كننده‌یی هم می‌نواختند كه بی اختیار
ماهیهای كوچولو را به طرف دهان كوسه‌ها می‌كشاند.
در آنجا بی تردید مذهبی هم وجود داشت
كه به ماهیها می‌آموخت
"زندگی واقعی در شكم كوسه‌ها آغاز می‌شود"

اعتماد به نفس......

Posted: 29 Mar 2011 05:32 AM PDT



اگر احساس می کنید اعتماد به نفس و خود باوری تان بسیار ضعیف است،توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید.




اعتماد به نفس حسی ذاتی نیست بلکه اکتسابی می باشد ، بعضی از افراد دارای اعتماد به نفس بالایی هستند که حتی در در سخت ترین شرایط نیز اعتماد به نفس دارند اما بر عکس افراد دیگری هستند که به شدت دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و با کوچکترین حرفی دچار احساس پوچی می شوند .

اما چرا این احساس مهم است و بر آن تاکید می شود ؟ چطور کمبود این حس را می توان جبران کرد؟

چرا اعتماد به نفس مهم است :

افرادی که خود را باور ندارند، دائما احساس پوچی و بی مقداری دارند.
کمبود اعتماد به نفس مانند یک مانع بزرگ در مسیر پیشرفت شما می باشد و دائما شما را به عقب سوق می دهد . این افراد به کارهایی که انجام می دهند باور ندارند به همین دلیل تمام کارهایشان با شکست مواجه می شوند .

به دلیل نا امیدی شدیدی که بر روح و افکار آنها حکم فرماست ، موقعیت های شان را به سادگی از دست می دهند .
این افراد همیشه تصویر نامفهوم و گنگی از خود دارند و شناخت کاملی از خود و استعدادهایشان ندارند ،به همین دلیل برای پیدا کردن راه صحیح زندگی شان با مشکل روبرو می شوند .

حس اعتماد به نفس به شما اجازه می دهد آزاد و مقتدرانه تصمیم بگیرید و روابط بهتری را در زندگی اجتماعی و شخصی تان ایجاد کنید .

چطور حس اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم ؟
شما باید به خود بقبولانید که هر شخص دارای شخصیتی متمایز از دیگران است ،بدین معنا که شما در این دنیا تک هستید .
افرادی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند مدام رنگ عوض می کنند .هنگامی که در کنار همسرشان هستند مشخصاتی که او دوست دارد از خود بروز می دهند، در کنار دوستانشان شخصیتی متفاوت از شخصیت همسرشان هستند و به همین ترتیب در سایر روابطشان .
شخصیت خود را حفظ کنید ، با تمام سلایق ، علایق و احساسات . خود را همان طور که هستید نشان دهید و رفتار کنید .

تمام استعدادها ،توانایی ها و خصوصیات شخصیتیتان را بر روی یک کاغذ بنویسید این کار به شما اعتماد به نفس می دهد.
گاهی اوقات کمبود اعتماد به نفس ریشه در دوره ی کودکی و نوجوانی دارد و بخاطر توصیفات نادرست و منفی که از سایرین بخصوص نزدیکان خود شنیده اید .

5 کلید طلایی برای افزایش اعتماد به نفس :

*قبول کنید که حس خود باوری تان کم است :

باور کنید که حس اعتماد به نفس تان کم است و برای حل این مشکل تلاش کنید .
اگر شخصیت شما دارای خصوصیات توصیف شده در پاراگراف قبلی می باشد ، همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید ، خود را از غرق شدن نجات دهید .
برای آغاز این کار از فعالیت های روزمره شروع کنید برای مثال در گفتگو ها و مکالمات روزمره تان تمرین کنید .
شخصیت واقعی تان را ابراز کنید :
اگر کسی شما را به راستی دوست داشته باشد به خاطر حسی که در کنار شما بودن پیدا می کند ، هم چنان به رابطه اش با شما ادامه می دهد اما اگر شخصی تنها شما را به این دلیل دوست داشته باشد که تمام صحبت های او را بدون هیچ چون و چرایی انجام میدهید ، در برابر او مانند یک ربات هستید و از خود هیچ گونه اراده ای نشان نمی دهید ، مسلما دوستی او واقعی نیست .
ابتدا این تمرین را در محیط خانواده خود انجام دهید ، به هنگام مصاحبت با والدین و خواهر و برادرتان ،
هنگامی که از این تمرین سر بلند بیرون آمدید و آمادگی لازم را پیدا کردید این بار در میان اقوام و دوستانتان ، این کار را انجام دهید.

* در تمارینی که انجام می دهید خود را باور کنید و مطمئن باشید که مثمر ثمر واقع می شود در غیر این صورت در همان پله که هستید خواهید ماند .
در روابطی که دارید ، شخصیت واقعی تان را نمایش دهید و ماسک خود را کنار بگذارید ، تمام این تمارینی که انجام می دهید باعث تقویت اعتماد به نفس شما می شود پس آنها را با جدیت تمام انجام دهید.

* در مرحله ی بعدی شما باید استفاده از کلمه نه را یاد بگیرید :
شما قبلا و یا در حال حاضر اصلا از این کلمه استفاده نمی کردید . اما باید به مواردی که مورد علاقه شما نیست جواب منفی بدهید ، برای مثال اگر نامزدتان که به او علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهد که به دیدن یک فیلم اکشن در سینما بروید در حالی که شما به فیلم های رمانتیک علاقه دارید و اصلا به فیلم های اکشن تمایلی ندارید ، عقیده خود را بیان کنید به جای این که آن را سرکوب کنید .

* این جملات مهم را به خاطر بسپارید و مدام آنها را در طول روز تکرار کنید :
از صبح که بیدار می شوید تا شب هنگام که برای خواب آماده می شوید این جملات مثبت را تکرار کنید :
من می توانم بهترین باشم ، هر شخصی دارای توانایی های مخصوص می باشد ، من توانایی های لازم برای انجام این کار را دارم .
شاید این جملات به نظر شما خنده دار و کلیشه ای برسند اما در طولانی مدت اثر فوق العاده ی آن را درک خواهید کرد.

اما قبل از اینکه این جملات را تکرار کنید باید احساسات منفی را از خودتان دور کنید و به تغییر اساسی در خود اعتقاد داشته باشید.

* به جای اینکه از مشکلات فرار کنید در برابر آنها ایستادگی کنید :
به جای اینکه از مشکلات فرار کنید در برابر آنها بایستید و موانع را از مسیر خود بردارید ، با اجرای تمام این تمارین گام به گام از حس کمبود اعتماد به نفس فاصله بگیرید و بر عکس سریعتر به خود باوری دست پیدا خواهید کرد .

موضوعاتی که خانوم ها در برخورد اول با آقایان متوجه میشوند......

Posted: 29 Mar 2011 05:31 AM PDT

برای یه لحظه برعکس فکر کن......
حاضر بودی با دختری که ظاهرش خلاف اینی که اینجا نوشته بری بیرون؟!
(خدایی بگو.....)

تنهایی را با خوشحالی سپری کنید.......

Posted: 29 Mar 2011 05:20 AM PDT

8 قانون برای اینکه تنهایی را با خوشحالی سپری کنید




مهارت‌های زندگی
بی تردید در اطرافتان با افرادی مواجه شده‌اید که بنا به دلایلی هنوز مجرد مانده‌اند، یا هنوز فرد مورد علاقه‌شان را پیدا نکرده‌اند و یا شرایط ازدواج برایشان فراهم نشده است.
افرادی هم هستند که همسرانشان را از دست داده‌اند و یا از آنها جدا شده‌اند و یا به افراد سالخورده‌ای برمی‌خوریم که همسر خود را از دست داده‌اند و فرزندانشان سر خانه و زندگی خودشان رفته‌اند و مجبور هستند در تنهایی زندگی کنند. در هر صورت، تنهایی چیز خوشایندی نیست اما این بدان معنا نیست که لحظات زندگی را از دست بدهیم و با اندوه زندگی کنیم.
برای آنکه از تمام لحظات زندگیتان بهره ببرید و با تنهایی کنار بیایید، چند راهکار ارائه می‌دهیم:
1- تنهایی را قابل تحمل و خوشایند کنید:
تنهایی موجب ترس می‌شود. برای آنکه تنهایی را بهتر تحمل کنید و یا حتی آن‌را خوشایند کنید، از آن یک دوست بسازید. از لحظات تنهایی‌تان بهره ببرید، برای خودتان وقت بگذارید، یک استعداد هنری را در خودتان پرورش دهید، آشپزی کنید، کتاب بخوانید، یک فیلم خوب تماشا کنید. خواهید دید که دیگر از تنها ماندن در یک بعدازظهر روز تعطیل در زمستان دچار ترس نمی‌شوید. به مرور زمان، این عمل به یک تفریح و حتی بهتر از آن به یک نیاز تبدیل می‌شود.
2- در محیط خانه احساس راحتی کنید:
برای آنکه هر از گاهی از تنها ماندن در خانه نترسید، لازم است که در محیط خانه احساس خوبی داشته باشید. آپارتمان شما هر چقدر هم که کوچک باشد، باید تصویری مثبت را به شما منعکس کند.
از محیط خانه‌تان کانونی گرم و کوچک بسازید تا در آن به راحتی زندگی کنید. از آنجایی‌که احتمالا تنها زندگی می‌کنید، این فرصت را دارید تا دکور خانه را بنا به میل و سلیقه‌‌تان تغییر دهید. از رنگ دیوارها گرفته تا مبلمان پرده‌ها و... هر چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید و «محیط خانه» را به مکانی گرم و دلپذیر و راحت تبدیل کنید.

3- اعتماد به نفس داشته باشید:
افکار منفی را کنار بگذارید! چنانچه به هر دلیلی مجرد و تنها مانده‌اید این بدان معنا نیست که شما زشت، احمق و یا نچسب هستید.
دوران حرف‌های قدیمی و تکراری مثل دختر ترشیده دیگر به سر آمده. به‌خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد داشته باشید. وقتی خودتان، خود را دست کم می‌گیرید چطور می‌توانید از دیگران انتظار داشته باشید از شما خوش‌شان بیاید. باید از ارزش جسمانی، ذهنی و به‌ویژه عاطفی خود آگاه باشید. یاد بگیرید به‌خاطر عشق و علاقه‌ای که نزدیکانتان نسبت به شما دارند شاکر و سپاسگزار باشید. تصویر مثبتی از خودتان در ذهن داشته باشید، از خودتان مواظبت کنید، به زیبایی‌تان توجه کنید و لبخند بزنید و چنانچه متوجه شدید فردی از شما خوشش آمده، متعجب نشوید، چراکه حقیقتا ارزش آن ‌را دارید!

4- با دوستان و اقوام معاشرت کنید:
از انزوا و گوشه‌گیری اجتناب کنید. تلویزیون، DVD، اینترنت، حیوانات خانگی و... همگی خوب هستند اما نباید به آنها اکتفا کنید. انزوا افسردگی می‌آورد. برای آنکه در خودتان فرو نروید، دوستی‌هایتان را حفظ کنید، به دوستانتان پیشنهاد دهید با یکدیگر بیرون بروید، برای شام دعوتشان کنید. با ناامیدی منتظر آن نباشید تا زنگ تلفن به صدا در‌آید و فردی شما را دعوت کند، خودتان پیشقدم شوید و با دوستان و اقوام تماس بگیرید. به این ترتیب، یک شبکه اجتماعی مهم که کلید توازن روحی و عاطفی شما است را به‌وجود می‌آورید.
5- از لذت‌های زندگی بهره ببرید:
شما هم حق دارید خوشبخت باشید! برای لذت بردن از زندگی اجباری نیست که 2نفر باشید. می‌توان به تنهایی از زیبایی منظره‌ای، لذت برد و نیازی نیست که برای رفتن به سینما و یا خوردن غذایی خوشمزه 2نفر باشید و به بهانه اینکه تنها هستید خود را از لذت‌های کوچک روزانه محروم کنید. از همه چیز گذشته، جنبه‌های خوب زندگی فقط مختص زوج‌ها نیست!
6- به‌خودتان توجه کنید:
به‌خودتان فکر کنید. اهدافتان چیست؟ چه آرزوهایی دارید؟ آیا مدت‌هاست در آرزوی آن هستید که دور دنیا سفر کنید؟ بجنبید! تنها کافی است یک نفر را راضی کنید و آن‌هم خود شما هستید. این زمان فرصتی است که با آگاهی از خواسته‌های واقعی‌تان خودتان را بهتر بشناسید. فکر کنید و روی خودتان تمرکز کنید. هیچ‌چیز نباید جلوی تصمیمات مهم شما را بگیرد، و مانع شود تا موقعیت شغلی و یا حتی مکان زندگی‌تان را تغییر دهید. به اولویت‌هایتان بپردازید. خلاصه آنکه، قبل از هر چیز دیگری به فکر خوشحال کردن خودتان باشید.
7- دیگر زیر بار غم‌و‌غصه نروید:
بی‌تردید خودتان تصمیم نگرفته‌اید که مجرد و تنها باشید اما فایده‌ای ندارد که بدخلقی را پیش گیرید و زمین‌و‌زمان را مقصر بدانید. مرور مکرر خاطرات دورانی که متاهل بودید و یا حسادت به زوج‌های عاشق دردی را دوا نمی‌کند و سازنده نیست. درست است که گفتن این جملات آسان‌تر از عمل کردن به آن است اما نقش یک قربانی را بازی نکنید. زندگی فرد مجرد مثل هر موقعیت دیگری در زندگی، شامل فراز و نشیب‌ها و لحظات خوب و بد است و تنها هستید ، این بدان معنا نیست که محکوم شده‌اید تا بقیه روزهای زندگی‌تان را در تنهایی سپری کنید. بدانید که هر فردی مسئول خوشبختی خود است، بنابراین دیگر در زندگی خود یک تماشاچی نباشید بلکه همانند یک بازیگر عمل کنید.
8- بر فشارهای اجتماعی غلبه کنید:
«بالاخره کی عروسی می‌کنی؟». تحمل نگاه‌های دلسوزانه، سؤالات نابجا و یا انتقادهای عجیب سر میز غذا زمانی که افراد خانواده و یا فامیل دور هم جمع هستند، دشوار است و از اینکه مجبور هستید مرتب خودتان را تبرئه کنید، خسته شده‌اید اما این امر طبیعی است. نباید احساس گناه کنید! به‌خودتان بگویید شما تنها فردی نیستید که در این وضعیت قراردارید و در آخر، بهتر است که تنها و بشاش باشید تا اینکه ازدواج کرده باشید اما خوشبخت نباشید، اینطور نیست؟

یک خبر در مورد افزایش سفرهای نوروزی و کاهش مصرف بنزین!!!

Posted: 29 Mar 2011 03:51 AM PDT

جوجه گریل شده

Posted: 29 Mar 2011 03:42 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط alireza3300 (پست 297900)

چی شده؟؟؟؟

با منی؟؟؟

اومدم

ببخشین صدام کردن باید برم :24:

خودت درست کن بخور
:hiddend (23):

تا ته اشو خوندم ...........

:24::24:

يه مسابقه خانوادگي

Posted: 29 Mar 2011 02:42 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط alisa (پست 297894)
قبول نیست.........چرا گزینه ی خودم ندارین؟:21:

پس ما راي شما رو متوجه شديم .....فرض من براين است كه از بين ساير اعضا خانواده كي از همه نفوذ بيشتري داره...در واقع شما بعنوان شخص ثالث داري به خانوادت نگاه ميكني و راجع به اونا نظرميدي...به اين دليل من گزينه خودم را مناسب نديدم

عکس های خانه یک طراح داخلی

Posted: 29 Mar 2011 01:37 AM PDT

عکس های خانه یک طراح داخلی Robert و Cortney Novogratz بیش از یک دلیل برای معروفیتشان دارند. غیر از حرفه طراحیدکوراسیون آنها ۷ فرزند زیر سن ۱۳ سال دارند و فقط این نیست، درحالی که با بر بچه ها سر و کله میزنند روی پروژه های طراحی خود کار می کنند و هم زمان در ستاره های یک برنامه تلویزیونی نیز هستند.


احتیاجی نیست که بگوییم چقدر خانه آنها بزرگ است و چقدر تعداد اتاق ها زیاد است و حتی اتاق ورزش نیز دارند، به علاوه زمین بسکتبال و فضاهایی که نمایانگر شخصیت آنها است. در زیر می توانید تصاویری از خانه این زوج هنرمند را مشاهده کنید.




















عكس هایی زیبا از بازيگران ايراني

Posted: 29 Mar 2011 01:28 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط alisa (پست 297873)
عجب...........

بله ديگه عجب............

30 میلیارد هرزنامه در جهان، هر روز فقط توسط 2 نفر ارسال می‌شد!

Posted: 29 Mar 2011 12:51 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط ali senator (پست 297866)
دو نفر ، این همه کار ، بیل گیتس کم کم بایددر شرکتشو تخته کنه!!!

هميشه خرابكاري راحت تر از كار درسته ديگه....اينا ميخان چوب لا چرخ كنن كه خيلي راحت تر از ساخن چرخه...منظورم رو كه ميگيري؟

پس كار بيل گيتس سخت تره ديگه ...اما بهرحال اينام آدماي زرنگي بودن كه اين همه شركت با همكاري همديگه بهشون حمله كردن

کباب چوبی

Posted: 28 Mar 2011 10:44 PM PDT

کباب چوبی
مواد لازم:
مواد لازم برای 6-5 نفر :

1کیلوگرم گوشت مغز ران گوسفند
2عدد متوسط فلفل دلمه*ای سبز مکعبی خردشده
2عدد متوسط پیاز مکعبی خردشده
1قاشق غذاخوری رب گوجه*فرنگی
یک دوم قاشق چای*خوری زعفران
100 گرم کره*ی پاستوریزه
به*مقدارلازم نمک و فلفل
2قاشق غذاخوری آب لیمو

طرزتهيه


گوشت را تمیز کنید و به صورت مکعبی برش دهید. سپس آن را در چوب مخصوص (سیخ کباب چوبی) به سیخ بکشید و در لابه لای هر تکه گوشت 2تکه پیاز و 2 تکه فلفل قرار دهید. کره را در ظرفی آب کرده و سیخ*ها را در آن قرار دهید.آنگاه ظرفرا روی حرارت قرار دهید.
گاهی ظرف را تکان دهید تا گوشت*ها کمی تفت داده شود. سپس رب گوجه*فرنگی را با مقداری کره تفت داده و 3-2 لیوان آب اضافه کنید و پس از جوش آمدن، داخل گوشت بریزید. پس از آن با حرارت ملایم بگذارید تا بپزد. در پایان زعفران ، آب لیمو ، نمک و فلفل را اضافه کرده و اجازه دهید تا آب آن کمی کشیده شود. آن گاه سیخ*ها را در دیس چیده و سس باقی مانده را روی آن بریزید و همراه با چلو سرو کنید.
انرژی کل غذا 2860 کیلو کالری است.

شش کباب يا کباب سيخي

Posted: 28 Mar 2011 10:43 PM PDT

شش کباب يا کباب سيخي
مواد لازم:
گوشت راسته گوساله 1000 گرم
فلفل سبز دلمه اي 2 عدد
پياز ريز سفيد 250 گرم
گوجه فرنگي 12 عدد
ماست ساده پر چرب 150 گرم
آب ليموترش 2 قاشق سوپخوري
زعفران 1 قاشق مرباخوري
فلفل 1 قاشق مرباخوري
نمك قدري

طرزتهيه


زعفران را در کمي آبجوش حل ميکنيم داخل ماست ميريزيم پياز رنده شده و فلفل کوبيده و آبليمو را اضافه ميکنيم و بهم ميزنيم ، گوشت ها را بشکل مکعبهاي کوچک بريده و در مايه ماست 10 تا 12 ساعت ميخوابانيم .
پيازها را پوست کنده ، فلفل را هم تکه تکه بريده و گوشت و فلفل و گوجه فرنگي و پياز را يک در ميان به سيخ ميکشيم و روي حرارت ملايم گوشتها را کباب کرده کباب ها را در ديس ميکشيم و روي آن کمي نمک مي پاشيم و کمي کره روي آن ها قرار ميدهيم .
در صورت رعايت مقادير مواد اوليه اين غذا براي 6 تا 8 نفر کافيست

بره درسته

Posted: 28 Mar 2011 10:43 PM PDT

بره درسته
مواد لازم:
بره درستهگوشت بره 1 عدد
كره 150 گرم
روغن 150 گرم
ماكاروني 1 بسته
جگر بره 3 عدد
پوست نارنج 1 فنجان
رب گوجه فرنگي 1 قاشق سوپخوري
پياز داغ عسلي 2.5 قاشق سوپخوري
بادام 1.5 قاشق سوپخوري
پسته 1.5 قاشق سوپخوري
فلفل قدري
نمك قدري

طرزتهيه


جگر بره را ريز خرد کرده و با پياز سرخ کرده کمي سرخ ميکنيم و کمي نمک و فلفل ميزنيم ، بعد رب گوجه فرنگي را در نصف ليوان آب حل ميکنيم و داخل جگر ميريزيم ، بعد از يکي دو جوش از روي آتش بر ميداريم و ماکاروني را در آب جوش و کمي نمک چند جوش ميدهيم در صافي ميريزيم تا آب آن برود ، بعد ماکاروني را با جگر مخلوط ميکنيم و خلال بادام و پسته و نارنج را نيز ميريزيم و کمي نمک و فلفل ميزنيم و تمام مواد را خوب مخلوط ميکنيم و بره را بدقت تميز مي کنيم و ميشوئيم داخل شکم بره را کمي نمک و فلفل ميزنيم و با مواد آماده شده پر مي کنيم و زير شکم بره را ميدوزيم ، بعد روغن را در ظرف متناسبي ميريزيم و روي آتش ميگذاريم تا داغ شود و اطراف بره را در روغن سرخ ميکنيم تا طلائي شود سپس 2 تا 3 ليوان آب در آن ريخته و در ظرف را مي بنديم تا بره آهسته بجوشد و بپزد بطوريکه زياد له نشود و بعد از پختن نصف ليوان آب داشته باشد ، در صورتيکه با مقدار آب فوق پخته نشد مقداري آب اضافه ميکنيم و در اواخر طبخ کمي نمک به بره ميزنيم و بره را درسته در ديس مي گذاريم .
ممکن است سس بره را ساده و يا با کمي رب گوجه فرنگي مخلوط کنيم و روي بره بدهيم و اطراف بره را با گوجه فرنگيهاي ريز يک اندازه سرخ شده و جهفري تزيين کنيم .
ممکن است به مايه جگر و ماکاروني يک قاشق سوپخوري شکر 2 تا 3 قاشق سوپخوري آبليمو بريزيم آبليمو و شکر را با جگر و ماکاروني يکي دو جوش ميدهيم

کباب قرقاول

Posted: 28 Mar 2011 10:42 PM PDT

کباب قرقاول
مواد لازم:
گوشت قرقاول 1200 گرم
آب ليموترش 2.5 فنجان
پياز خام خلال شده 3 عدد
روغن زيتون 0.5 فنجان
كرفس خرد شده قدري
جعفري شاخه اي قدري
فلفل قدري
نمك قدري

طرزتهيه قرقاول يکي از پرندگاني است که داراي پرهاي بسيار زيبا و گوشت بسيار لذيذ است و بهترين خوراک آن بطريق کباب است ، معمولا گوشت قرقاول نر تردتر و بهتر ست ، ضمنا اين پرنده کمياب است و تهيه آن به آساني مقدور نيست در هر حال ما طريقه کباب کردن آنرا ذيلا شرح ميدهيم .
پرهاي قرقاول را بدقت ميگيريم و پرهاي ريز باقيمانده را بدقت مي سوزانيم ، بعد آنرا بدقت مي شوئيم و خشک مي کنيم و گوشت آنرا مثل کباب جوجه قطعه قطعه مي نمائيم و در آب ليمو و روغن زيتون ميخوابانيم ، بعد قطعات آنرا بطوريکه سينه ها و رانها جدا باشند به سيخ مي کشيم ابتدا رانها را روي آتش کمي برشته ميکنيم ، بعد سينه ها را روي آتش ميگذاريم و با حرارت ملايم آنها را برشته مي سازيم و سيخ خا را مرتب پشت و رو مي کنيم و از سس روغن زيتون و آب ليمو مرتبا روي قطعات قرقاول ميدهيم تا هردو طرف آنها خوب کباب شود ، بدون اينکه مغز آن خشک گردد .

کباب بلدرچين

Posted: 28 Mar 2011 10:42 PM PDT

کباب بلدرچين
مواد لازم:
گوشت بلدرچين 1200 گرم
آب ليموترش 2.5 فنجان
پياز خام خلال شده 3 عدد
زعفران قدري
پاپريكا قدري
روغن زيتون 0.5 فنجان
كرفس خرد شده قدري
جعفري شاخه اي قدري
فلفل قدري
نمك قدري

طرزتهيه بلدرچين داراي گوشت بسيار عالي ست که قطعات کباب آن بايد با دقت تهيه شود تا نرم شود و طعم مطلوب پيدا کند .
بلدرچين را بعد از تميز کردن با 2 تا 3 ليوان آب يکي دو عدد پياز خرد کرده و يکي دو برگ بو يا ساق کرفس و چند ساق جعفري ميگذاريم نيم پز بشود و آب آن به خوردش برود و بعد با کارد تيز پوست آنرا ميکنيم قطعات سينه و ران را جدا ميکنيم و استخوانهاي سينه را ميگيريم و سسي از روغن زيتون يا کره آب کرده و آبليمو و نمک و فلفل آماده ميکنيم و قطعات گوشت را در سس مي خوابانيم و بعد مثل کباب جوجه به سيخ ميکشيم و روي حرارت ملايم کباب ميکنيم ، بايد زمان طبخ آن از جوجه طولاني تر و حرارت ملايم تر باشد و مرتب به آن سس کره و ابليمو داد تا کاملا کباب پخته و برشته شود ، انواع پرندگان حلال گوشت را بهمين طريق ميتوان کباب کرد . نژاد هاي جوان احتياج به پختن ندارد و مثل کباب جوجه ميتوانيم آنها را خورد کرده و در سس بخوابانيم و کباب کنيم .

کباب شتر مرغ

Posted: 28 Mar 2011 10:41 PM PDT

گوشت شتر مرغ به تازگي وارد بازار ايران شده و در همين مدت، توانسته مصرف کنندگان فراواني پيدا کند.اين گوشت با خواص غذايي بالا و بدون مواد مضر، بسيار زود طبخ و لذيذ است.
مواد لازم
گوشت شترمرغ:500 گرم
سير له شده: 2 حبه
آب ليموترش:4 قاشق سوپخوري
روغن زيتون:2 قاشق سوپخوري
فلفل قرمز تازه:1 عدد
پودر زيره سبز:1 قاشق چايخوري
پودر تخم گشنيز:1 قاشق چايخوري
برگ بو:8 عدد
نمک و فلفل سياه:به ميزان لازم
فلفل هاي رنگي کوچک: به تعداد لازم
سيخ چوبي: به تعداد لازم
مواد لازم براي سالاد
زيتون سبز: يک پيمانه
پياز قرمز: 1 عدد
گوجه فرنگي فيله شده: 4 عدد
فلفل دلمه اي قرمز: 1 عدد
روغن زيتون:2 قاشق سوپخوري
نمک: به ميزان لازم
طرز تهيه
ابتدا گوشت ها را در اندازه هاي يک در چهار سانتيمتري برش دهيد.
در ظرفي آب ليموترش، روغن زيتون،سير له شده، فلفل قرمز خرد شده،پودر زيره سبز، پودر تخم گشنيز، نمک و فلفل سياه را مخلوط کنيد. سپس گوشت ها را دو ساعت در اين مواد قرار دهيد و با درپوش در يخچال بگذاريد.
پس از اين مدت، گوشت ها را به سيخ بکشيد و بين هر تکه گوشت يک عدد برگ بو قرار دهيد. براي اين کار لازم است برگ بوها را 2 ساعت در آب ولرم قرار دهيد تا تازه شود و آنها را راحت از سيخ رد کنيد. در ضمن، مي توانيد بين گوشت ها از فلفل هاي رنگي نيز استفاده کنيد. (در صورتي که برگ بو در دسترس نداشتيد مي توانيد از برگ درخت نارنگي، نارنج يا پرتقال نيز استفاده کنيد.)
سپس مي توانيد کباب ها را روي حرارت مستقيم آتش، کباب کنيد و با سالساي گوجه فرنگي و زيتون آن را سرو کنيد.
طرز تهيه سالاد:
زيتون سبز، پياز، فيله گوجه فرنگي و فلفل دلمه اي قرمز را ريز خرد کنيد و در ظرفي همراه با روغن زيتون و نمک آن را مخلوط کنيد و سرو کنيد.

ساندویچ خاویار

Posted: 28 Mar 2011 10:38 PM PDT

ساندویچ خاویار نان سفید : ۲ عدد
خاویار : ۰.۵ فنجان
جعفری ساطوری شده : قدری
پیاز ریز سفید : ۱ عدد
آب لیموترش : قدری
کره : قدری
برای تهیه ساندویچ خاویار بهتر است از نان‌های کوچک و لوان که با خمیر میل فوی تهیه می‌شود و دایره آن به اندازه یک پنج تومانی است استفاده کنیم یک قوطی کوچک خاویار را با کمی جعفری خرد کرده و آب لیمو و پیاز خرد شده مخلوط می‌کنیم و داخل نان را از این مایه پر می‌کنیم بعد کره نرم شده را در قیف می‌ریزیم و کمی با قیف روی خاویار می‌دهیم و نصف حلقه کوچک لیمو ترش روی آن قرار می‌دهیم و یا روی سطح نان کمی کره می‌مالیم و خاویار را با کمی آب لیمو و رنده پوست لیموترش مخلوط می‌نمائیم و روی نان می‌مالیم و یک پر مغز لیموترش روی آن می‌گذاریم.

ساندويچ فرانسوی گرم

Posted: 28 Mar 2011 10:37 PM PDT

مواد لازم


نان فرانسوي بلند 1 عدد
پنير كرافت شيشه اي 4 قاشق غذاخوري
مايونز 2 قاشق غذاخوري
سس خردل كمي
سس كچاپ كمي
كاهو خرد شده به مقدار لازم
خيارسبز حلقه شده 1 عدد
گوجه فرنگي حلقه شده 1 عدد
زيتون سياه حلقه شده 4 عدد
تخم مرغ آبپز حلقه شده 1 عدد
كالباس مكعبي شده به مقدار لازم
پنير ورقه اي 2 عدد


طرز تهيه


نان را طبق شكل از وسط باز كنيد. يك طرف نان را با قاشق پنير كشيده سپس طرف ديگر نان را سس مايونز كشيده و كمي كچاپ ريحته و روي كچاپ چند قطره سس خردل بريزيد سپس دو طرف نان را روي هم فشار دهيد تا مواد جذب هم شوند.مواد مورد نياز را لاي نان گذاشته سپس پنير ورقه اي را روي مواد بگذاريد.

نان را در آلومينيوم پيچيده سپس به مدت 5 دقيقه در فر بگذاريد تا پنير آن ذوب شده و ساندويچ كمي گرم شود.ساندويچ را از فر خارج كرده با كارد به صورت رول بريده و همراه با سيب زميني سرخ كرده ميل كنيد.

ساندویچ مرغ و بادام

Posted: 28 Mar 2011 10:37 PM PDT

نان سفید : ۲ عدد
کره : قدری
گوشت مرغ : ۱ فنجان
بادام : ۰.۵ فنجان
سس مایونز : ۴ قاشق سوپخوری
آب لیموترش : ۳ قاشق سوپخوری
کرفس خرد شده : ۱.۵ قاشق سوپخوری
جعفری ساطوری شده : ۱.۵ قاشق سوپخوری
فلفل : قدری
نمک : قدری
نان ظریف کوچک را به هر شکل که میل داریم قالب می‌زنیم یا می‌بریم و روی نان کمی کره می‌مالیم و مقداری از مایه اردور مرغ و بادام (در زیر نحوه درست کردن آن آمده) می‌مالیم و با خلال یا حلقه‌های خیار شور روی آن را تزئین می‌کنیم، البته این مایه را نیز ممکن است با قیف رو نان ریخت.
● طرز درست کردن اردور مرغ و بادام:
سس مایونز و آب لیمو، نمک و فلفل را مخلوط می‌کنیم و روی مرغ و بادام می‌ریزیم و به‌هم میزنیم، بعد کرفس یا جعفری خرد شده را اضافه و مخلوط می‌کنیم ، آنگاه مایه را در اردور خوری یا ظرف کوچک می‌ریزیم و اطراف آن را با چند ساقه کرفس و حلقه‌های لیموترش تزئین می‌کنیم.

ساندویچ گوشت بره

Posted: 28 Mar 2011 10:36 PM PDT

مواد لازم برای برای ۶ نفر:
▪ حدود نیم کیلو گوشت بره،
▪ ۴ قطعه نان باگت گرد،
▪ ۲ عدد گوجه فرنگی ورقه شده،
▪ ۱ عدد پیاز قرمز متوسط ورقه شده،
▪ یک دوم خیار پوست کنده ورقه شده،
▪ برگ کاهو، ۴ ق.س سس خیار(ماست و خیار و نعناع)
● طرز تهیه:
گوشت بره را در تابه بدون روغن آهسته به مدت ۵ دقیقه تفت دهید. بعد ۱ ق.س از سس خیار نعنای داخل نان باگت گرد پخش نمایید و چند ورقه از گوشت ها را اضافه کرده و روی آن گوجه فرنگی، پیاز، خیار و کاهو بگذارید. می توانید این ساندویچ را هم بپیچید و هم با کارد و چنگال سرو نمایید.

ساندویچ‌ كتلت‌

Posted: 28 Mar 2011 10:36 PM PDT

مواد لازم‌:
▪ گوشت‌ چرخ‌ شده‌: نیم‌ كیلو
▪ سیب‌ زمینی‌ متوسط: سه‌ عدد
▪ پیاز رنده‌ شده‌: مقداری‌
▪ تخم‌ مرغ‌: دو عدد
▪ نمك‌، فلفل‌ و زردچوبه‌: به‌ مقدار لازم‌
▪ روغن‌: حدود یك‌ فنجان‌
▪ پنیر پیتزا: ۲۵۰ گرم‌
● طرز تهیه‌:
ابتدا سیب‌زمینی‌ را آب‌ پز كنید و چرخ‌ كنید یااگر دوست‌ دارید می‌توانید رنده‌ كنید و به‌ گوشت‌اضافه‌ كنید. البته‌ یادتان‌ باشد سیب‌زمینی‌ را گرم‌شده‌ باید به‌ گوشت‌ اضافه‌ كنید زیرا در غیر این‌صورت‌ كتلت‌ شما خوب‌ از آب‌ درنمی‌آید. پس‌ ازاین‌ مرحله‌ پیاز رنده‌ شده‌ و تخم‌مرغ‌ها، نمك‌ وفلفل‌ و زردچوبه‌ را هم‌ اضافه‌ كنید و خوب‌ورزبدهید تا مایه‌ كتلت‌ شما نرم‌ و یكدست‌ شود.
پس‌ از این‌ مرحله‌ روغن‌ را در ماهیتابه‌ ریخته‌ وبگذارید داغ‌ شود سپس‌ در لحظه‌ آخر پنیرپیتزای‌ رنده‌ شده‌ را به‌ مایه‌ كتلت‌ اضافه‌ كنید و به‌صورت‌ گرد درآورید و داخل‌ ماهیتابه‌ بگذارید تاسرخ‌ شود. همچنین‌ می‌توانید در صورت‌ تمایل‌مایه‌ كتلت‌ را در آردسوخاری‌ قرار دهید و سرخ‌كنید، سپس‌ آن‌ را داخل‌ نان‌ باگت‌ به‌ همراه‌ با یك‌تكه‌ كاهو و گوجه‌فرنگی‌ و یك‌ ورقه‌ پیاز قرار دهیدو میل‌ كنید.

ساندویچ حلزونی

Posted: 28 Mar 2011 10:36 PM PDT

مواد لازم:
فلفل قرمز دلمه ای یك نوار
ذرت ۲۵ گرم
مایونز ۱ قاشق غذاخوری
نان یك تكه
سوسیس پخته ۲ عدد
▪ طرز تهیه:
تخم های فلفل را بگیرید و آن را به شكل مربع های كوچك خرد كنید. از خیار ۴ مربع خیلی كوچك برای چشم های حلزون و ۴ نوار باریك برای شاخك های حلزون ببرید.
باقیمانده فلفل و خیار را خرد كرده و با ذرت، پنیر و مایونز مخلوط كنید، رویه نان را بردارید و آن را نصف كنید، لبه ها را روی هم بگذارید تا نواری پهن آماده شود. با وردنه آن را پهن كنید به طوری كه دو تكه نان به هم وصل شوند. مخلوط را روی نان پهن شده بریزید و رول كنید و كمی فشار دهید. سپس از وسط ببرید و دو دایره درست كنید.
قسمت پایین را ببرید و روی سوسیس بگذارید و از سوسیس به جای بدن حلزون استفاده كنید و برش های خیار را برای شاخك ها و مربع های فلفل قرمز را برای چشم به كار ببرید و سرو كنید.

ساندویچ کباب ماهی

Posted: 28 Mar 2011 10:35 PM PDT

مواد لازم برای برای ۴ نفر:
▪ یک سوم فنجان سس ماست: (۲ عدد سیر له شده، ۱ ق.س آویشن،
▪ یک چهارم ق.چ گشنیز،
▪ یک چهارم فنجان سرکه،
▪ یک چهارم فنجان آب،
▪ یک دوم فنجان ماست ،
▪ ۱عدد پیازچه و فلفل)
▪ ۴ تکه فیله ماهی،
▪ ۱ عدد لیمو ،
▪ نمک،
▪ ۴ برگ کاهو،
▪ ۱ عدد گوجه فرنگی،
▪ ۴ عدد نان باگت.
● طرز تهیه:
فر را از قبل گرم کنید و فیله ها را نمک و فلفل زده و هر تکه فیله را ۳ دقیقه کباب کنید. سپس با آب لیمو به آن مزه دهید. ۱.۵ ق.س از سس ماست را به روی نان باگت بمالید و ۲ برگ کاهو و گوجه فرنگی را گذاشته و روی آنها فیله های ماهی را گذاشته سپس نمک و فلفل به میزان دلخواه اضافه کنید.

ساندویچ چیكن سالاد

Posted: 28 Mar 2011 10:34 PM PDT

● مواد لازم:
▪ نصف قاشق سوپ خوری : سس مایونز,
▪ كمی نمك و فلفل سیاه ,
▪ نان سفید : ۱۲برش,
▪ نصف فنجان : كرفس خرد شده,
▪ آبلیموی تازه : ۱ قاشق سوپ خوری,
▪ كاهو : ۱۲ برگ ,
▪ پیاز قرمز : ۲ قاشق خرد شده,
▪ گوجه فرنگی : ۱۲ حلقه ,
▪ مرغ : ۳ فنجان پخته خرد شده
● طرز تهیه:
مرغ را پخته سپس استخوانهایی آنرا گرفته به همراه سس مایونز، كرفس، پیاز، آبلیمو، نمك و فلفل سیاه در ظرفی بریزید و مخلوط كنید بر روی یك تكه نان، ۱ برش كاهو و ۱ برش گوجه فرنگی را قرار دهید و بر روی آنها سالاد مرغ را بریزید روی تكه بالایی هم برش كاهو و گوجه فرنگی باقی مانده را قرار دهید حالا دو تكه را روی هم گذاشته و به اندازه دلخواه برش دهید و میل كنید .

ساندويچي که نان ندارد

Posted: 28 Mar 2011 10:33 PM PDT

ساندويچي که نان ندارد


مواد لازم:
سينه مرغ 100 گرم
کرفس يک چهارم پيمانه
مغز گردو 5 عدد
پياز 1 قاشق غذاخوري
مايونز کم‌چرب 1 قاشق غذاخوري
پودر کاري يک دوم قاشق چايخوري
نمک يک چهارم قاشق غذاخوري
کاهو 3 يا 4 برگ
طرز تهيه:

* ابتدا سينه مرغ را پخته و آن را به قطعات مکعبي کوچک ريز کنيد.

* سپس مغز گردوها را خرد کرده و با بقيه مواد در يک کاسه مخلوط کنيد. مخلوط کردن را براي مدت بيشتري ادامه دهيد تا مواد به خوبي با هم مخلوط شوند و منظره ‌ا‌ي کاملا يک دست ايجاد کنند.

* برگ‌ هاي کاهو را روي يک سطح مسطح قرار دهيد طوري که دو طرف برگ روي هم بيفتد و پوششي براي مواد شما ايجاد کند.

* مواد را طوري داخل برگ کاهو بريزيد که از يک لبه برگ به مقدار 2 تا 3 سانتي ‌متر فاصله داشته باشد. اين قسمت از برگ را مي‌ توانيد روي مواد برگردانيد و با استفاده از خلال دندان در محل خود ثابت کنيد.

ساندويچ سالاد مرغ با برگ کاهو يک وعده غذايي مناسب براي ناهار است. برگ کاهو در واقع در اينجا جايگزين نان شده است تا به کساني که مي‌ خواهند در رژيم غذايي خود از کالري کمتري استفاده کنند کمک کند.
کاهو به هضم غذا کمک مي ‌کند و باعث حفظ سلامتي کبد مي ‌شود. به عنوان يک قانون کلي هرچه برگ کاهو سبزتر باشد ارزش تغذيه ‌اي آن بالاتر است.

کاهو منبع خوبي از ريبوفلاوين، ويتامين B6، کلسيم، منيزيم، فسفر و مس است. به ‌علاوه فيبر، ويتامين A، ويتامين C، ويتامين K، تيامين، فولات، آهن ، پتاسيم و منگنز نيز در آن يافت مي ‌شود. از بين ويتامين‌ ها بيشترين مقدار به ويتامين A اختصاص دارد.
کالري موجود در يک برگ خارجي کاهو که حدودا 28 گرم وزن داشته باشد 8/4 است که بيشتر انرژي آن از کربوهيدرات‌ ها حاصل مي ‌شود.
همچنين بيشترين ماده معدني که در اين برگ کاهو وجود دارد پتاسيم است که 2/69 درصد از کل مواد معدني موجود در برگ کاهو را تشکيل مي‌ دهد.
گردو به غذا طعم جديدي مي ‌دهد که هر کسي انتظار آن را ندارد.
همچنين مي ‌توانيد در مخلوط خود از هويج يا فلفل دلمه نيز استفاده کنيد.
غذايي که امروز معرفي کرديم حاوي 303 کالري است و داراي 23 گرم چربي، 22 گرم پروتئين، 6 گرم کربوهيدرات، 3 گرم فيبر، 54 ميلي ‌گرم کلسترول و 164 ميلي ‌گرم سديم مي‌ باشد.

5 شهر تميز جهان به روايت تصوير

Posted: 28 Mar 2011 10:26 PM PDT


كوپه - ژاپن



هونولولو - هاوايي


اسلو - نروژ


ولينگتون - نيوزيلند



ميناپوليس - آمريكا

نظرتون راجع به تحولات منطقه شمال آفريقا و خاورميانه توي اين روزها چيه؟

Posted: 28 Mar 2011 10:10 PM PDT

البته اين موضوع باعث تقويت نظريه طرح ريزي در خارج براي انقلاب ايران شد كه اون رو ديگه بايد روش بحث بشه.
خوب حالا پس از ساليان دراز دوباره در اين منطقه از جهان بوي انقلاب به مشام ميرسد و جنگ داخلي كه انگل هميشگي كشورهاي آفريقايي از ديرباز بوده دوباره فرصت خودنمايي پيداكرده. در اين كشورها حكمتهاي غير دمكرات اكثرا از يك حكومت انقلابي و مردمي شروع كرده و در نبود فرهنگ دمكرات در ميان عامه بعد از چند دهه تغيير ماهيت داده اند. مثل مصر ، ليبي، تونس و غيره.
حالا سوال اينجاست كه نقش واقعي عموم مردم در آغاز و نه پيش برد انقلابات اين روزها چقدر پر رنگ بوده و نقش برنامه ريزيهاي كشورهاي غربي در اين موضوع كجاست؟ آيا كشورهي غربي غافلگير شده اند و يا منتظر اين اتفات نشسته بودند؟

روبان آبی

Posted: 28 Mar 2011 09:29 PM PDT

مرسی
عالی بود

جملات زیبای کوروش کــبــیــر

Posted: 28 Mar 2011 09:20 PM PDT

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد.

عکس های دیدنی از ساعت های مدرن

Posted: 28 Mar 2011 09:06 PM PDT



















احمق ترين دزدان .....

Posted: 28 Mar 2011 08:29 PM PDT

دزدی از بانک تعطیل
ساعت 11:40 دقیقه صبح بود که کریستوفر آلن کوچ 28 ساله سوار بر خودروی خود جلوی بانک سیتی‌زن نورترن توقف کرد و بعد آهسته به طرف پارکینگ بانک پیچید و چند دقیقه‌ای در همان جا در ماشینش نشست. کریستوفر مرتبا به ساعتش نگاه می‌کرد و منتظر بود تا ثانیه‌ها هر چه زودتر سپری شوند. ساعت 12:01 دقیقه که شد، جوان در حالی که دستکش به دست داشت و کلاه اسکی روی سرش گذاشته بود، از خودرواش پیاده شد. ظاهرش بسیار عجیب بود و از تفنگی که در دست داشت، معلوم بود که می‌خواهد از بانک سرقت کند. از این رو یکی از کارمندان بانک وقتی دید او در حال نزدیک شدن به بانک است، سریعا گوشی تلفن را برداشت و با پلیس ایالت پنسیلوانیا تماس گرفت. کریستوفر به در بانک که نزدیک شد، خواست وارد شود اما نکته جالب اینجا بود که در بانک باز نمی‌شد و وقتی چشمش به کاغذی که روی در بانک چسبانده شده بود، افتاد، چشمانش از تعجب گرد شده؛ چراکه او بعد از ساعت اداری دست به سرقت زده بود و حتی پیش از دزدی به خودش زحمت نداده بود که ساعات باز بودن بانک را چک کند. با رسیدن ماموران، هرچند دزد بی هوش و حواس پا به فرار گذاشت اما هنوز به در پارکینگ نرسیده، به اتهام حمل غیر قانونی اسلحه و اقدام به دزدی دستگیر شد.

دزد و قهرمان شمشیر بازی!
ویرجین اوجلاکی 23 ساله - قهرمان شمشیر بازی المپیک اهل گرجستان- در حال تمرین کردن و شمشیر زدن بود که ناگهان چشمش از پنجره خانه به حیاط افتاد. او مرد غریبه‌ای را دید که یواشکی در حال وارد شدن به خانه است. پال ناگی بی خبر از اینکه به کجا آمده، به آرامی در حال باز کردن در خانه شمشیرباز بود که ناگهان تیغ بلند و تیزی را مقابل خود مشاهده کرد و چند ثانیه‌ای بیشتر طول نکشید که با یک حرکت سریع قهرمان المپیک سارق 43 ساله به سینه دیوار چسبید و وقتی شمشیر را روی گلویش دید، دیگر جرات نکرد که یک لحظه هم تکان بخورد. اوجلاکی با یک دست شمشیر را زیر گردن دزد گرفته بود و با دست دیگر، شماره پلیس را گرفت و 20 دقیقه بعد پلیس به محل حادثه رسید و دزد بخت برگشته را دستگیر کرد. جالب اینجاست که صاحبخانه درباره دستگیری سارق گفت: «من با دیدن دزد اصلا نترسیدم. از آنجایی که هفته بعد مسابقه دارم تمرین خوبی با سارق خانه ام داشتم.»

دزدی از باشگاه کاراته‌کاها
کریستین گاراس، از قهرمانان کاراته در سال 2008 تصمیم گرفت تا قسمتی از محل زندگی‌اش را تبدیل به باشگاه ورزشی کند و از این رو تمام کاراته کاهایی که کمربند مشکی داشتند، به باشگاه ورزشی گاراس آمدند که در آنجا تمرین کنند. تا اینکه یک روز دزد بخت برگشته‌ای که از همه‌جا بی‌خبر بود و نمی‌دانست که صاحب این باشگاه کیست و چه کسانی در آنجا ورزش می‌کنند، مخفیانه وارد ساختمان شد. دزد دقیقا زمانی دست به دزدی زده بود که همه مردها در حال تمرین بودند. البته او اصلا به اینکه تا چه اندازه خطر کرده، هیچ توجهی نداشت و بعد از دزدیدن یک لپ تاپ، دو دوربین دیجیتال و تعدادی دیگر از اشیای باارزش داخل باشگاه خواست فرار کند که ناگهان گاراس با دیدن غریبه ساک به دست شستش خبردار شد که از باشگاهش سرقت شده و از این رو بدون معطلی به طرف غریبه حمله کرد. وقتی صدای داد و بیداد در باشگاه پیچید، بقیه مردها هم از ماجرا خبردار شدند و دزد بیچاره وقتی دید که چندین مرد کاراته‌کا با کمربند مشکی به طرفش می‌دوند، اشیای مسروقه‌اش را همان جا رها کرد و خواست پا به فرار بگذارد که از بخت بد تا می‌توانست کتک خورد و تا رسیدن پلیس دست بسته او را نگه داشتند. وقتی پلیس به باشگاه ورزشی گاراس رسید، او رو به ماموران کرد و گفت: «فکر نمی‌کنم که این دزد بعد از این خیال سرقت به سرش بزند؛ چرا که امروز خیلی ترسیده بود.»

الو... پول توی صندوق هست؟
سال 2008 صندوقداری از یکی از فروشگاه‌های شهر اونتاریو به خاطر تلفن مشکوکی که به او شده بود، با پلیس تماس گرفت و کمک خواست. چند دقیقه پیش از این تماس، دانیل گلین 40 ساله با فروشگاهی که سوزان سیمسون در آن به عنوان صندوقدار کار می‌کرد، تماس گرفت و از او پرسید که آیا در صندوق به اندازه کافی پول هست که او برای دزدی به آنجا بیاید یا نه؟ و با این تلفن مشکوک سوزان که به شدت ترسیده بود، بدون معطلی ماموران را در جریان گذاشت و طولی نکشید که یک ماشین پلیس جلوی در فروشگاه توقف کرد. گلین در حال نزدیک شدن به فروشگاه بود که یکی از ماموران به او مشکوک شد و دستگیرش کرد. در جریان بازجویی‌ها معلوم شد که مظنون دستگیر شده، همان مردی است که تلفنی از صندوقدار سراغ مقدار پول‌های موجود در صندوق را گرفته بود. جالب اینجاست که دانیل گلین پیش از این هم دو بار دیگر با همین روش دست به دزدی زده و البته موفق هم شده بود؛ البته این فکر بکرش بالاخره او را به دام انداخت.

دزد و پیرزن شجاع
ساعت سه صبح بود که هتی مایرز 95 ساله اهل اوکلاهاما با صدای شکسته شدن شیشه در ناگهان از خواب پرید. به نظر می‌رسید که یک نفر به عمد شیشه را شکسته. با صداهایی که به گوش می‌رسید، پیرزن مطمئن شد که پای یک دزد در میان است. او که تنها زندگی می‌کرد، خیلی ترسیده بود و نمی‌دانست باید چه کار کند. همان طور که در تخت نشسته بود، به اطرافش نگاه کرد و چشمش به پیچ‌گوشتی کنار پنجره افتاد. آن را برداشت و سریع از جایش بلند شد و به طرف در رفت. به محض اینکه هتی از پله‌ها پایین آمد، اولین چیزی را که دید دست‌های رابرت هارسلی بود که هنوز تلاش می‌کرد از بیرون در را باز کند. در همین موقع مادر بزرگ 95 ساله بدون اینکه ثانیه‌ای معطل کند به طرف دزد رفت و پیچ گوشتی را محکم به دست او که به دستگیره چسبیده بود، فرو کرد. صدای فریاد هارسلی 46 ساله در سکوت نیمه شب تمام محله را پر کرد و پیرزن تنها به یک ضربه رضایت نداد و چندین بار با پیچ‌گوشی ضربه‌های محکمی به دست هارسلی بیچاره زد و از ترس اینکه فرار نکند، همان‌طور که به دزد حمله می‌کرد، فریاد می‌کشید و کمک می‌خواست. وقتی پلیس به محل حادثه رسید، دست‌ها و ساعد رابرت هارسلی غرق در خون بود. به این ترتیب حمله پیرزن شجاع باعث دستگیری دزد خانه‌اش شد. هارسلی در دادگاه به جرم سرقت درجه یک به زندان محکوم شد.

دزد خواب آلود
مارتین استیونز برای چند مورد دزدی تحت تعقیب بود؛ اما او هر بار از دست قانون فرار می‌کرد تا اینکه یک روز بعد از دزدیدن پول و جواهرات بسیار ، تصمیم گرفت به خاطر این موفقیت برای خودش جشن بگیرد. بعد از اینکه با پول‌های دزدی خوراکی‌های گران‌قیمت خرید و همه آنها را نوش جان کرد، پشت فرمان ماشین، بی خبر از اینکه چه سرنوشتی در انتظارش است خوابش برد. عابرانی که از کنار ماشین مارتین رد می‌شدند با دیدن مردی که در خودرویش به خواب رفته، نگران شده و پلیس را در جریان گذاشتند. تا اینکه ماشین پلیس کنار خودروی سارق متوقف شد. دزد هنوز در خواب بود و نمی‌دانست که خوابیدنش چه ماجراهایی را رقم زده است. دو مامور پلیس به طرف ماشین مورد نظر رفته و او را از خواب بیدار کردند. سارق جواهرات وقتی چشم هایش را باز کرد، نمی‌توانست آنچه را می‌بیند، باور کند. دو مامور پلیس بالای سر او ایستاده بودند. ناگهان مارتین به یاد اموال مسروقه‌ای که در ماشین داشت افتاد. ماموران از او خواستند تا کارت شناسایی‌اش را نشان دهد و وقتی از هویت او مطلع شدند باورشان نمی‌شد که یکی از سارقان تحت تعقیب را به همین راحتی دستگیر کرده اند.

هویت من این است
تا به حال شنیده‌‌اید که یک سارق اسم خود را در صحنه جرم بنویسد؟ پیتر آدیسون زمانی که برای دزدی وارد ساختمان اردوی کودکان شد، تنها به خاطر همین یک اشتباه احمقانه دستگیر شد. بعد از اینکه گزارش دزدی از ساختمان اردوی کودکان در شهر چشیر انگلستان به دست پلیس رسید، گاریس وود - کارآگاهی که برای بررسی این موضوع و پیدا کردن سارق به محل مورد نظر اعزام شده بود- به دقت شروع به بازرسی از محل کرد تا سرنخی از دزد به دست آورد که ناگهان چشمش به نوشته بالای پوستری افتاد که به دیوار چسبیده بود. با ماژیک سیاه رنگی روی دیوار نوشته شده بود «پیتر آدیسون اینجا بود» و این، اولین سرنخ از سارق فراری بود. کارآگاه وود وقتی اسم مورد نظر را وارد رایانه کرد، پرونده‌ای با همین نام به دست آورد و به راحتی توانست دزد 18 ساله را دستگیر کند. جالب اینجاست که جوان سارق نام گروهش را هم روی دیوار نوشته بود و همین باعث شد تا یک باند از جوانان سارق انگلیسی دستگیر و متلاشی شود.

حضور در دادگاه با ماشین دزدی
جونز کوپر 37 ساله به اتهام دزدیدن خودرو پورشه کاریرا به ارزش 125 هزار دلار، به دادگاه اظهار شد تا به پرونده‌اش رسیدگی شود. روز دادگاه او سوار بر ماشین لکسوس اس یو وی جلوی در دادگاه که رسید، توقف کرد و بعد از پارک خودرو، در حالی که سوئیچ آن را در دست داشت از ماشین پیاده شد. همه او را با تعجب نگاه می‌کردند، چرا که تیپ و قیافه جونز کاملا مثل اهالی سانفرانسیسکو بود. چند سگ داخل ماشین او بود و هنگامی که جونز خواست پیاده شود، بدون اینکه توجهی به سگ‌ها بکند، در را بست و به طرف دادگاه رفت. این رفتار جونز شک پلیس را برانگیخت و از آنجایی که او در دزدی خودرو سابقه داشت و دادگاهی هم که قرار بود در آن شرکت کند، برای رسیدگی به یکی از پرونده‌های دزدی‌اش بود، مشخصات خودروی لکسوس مورد بررسی قرار گرفت. وقتی ثابت شد که خودروی جونز مسروقه است، دیگر هیچ شکی برای متهم بودن او وجود نداشت.

ماسک ماژیکی
ریکی لی کالیچون 45 ساله از اهالی ایندیانا بود که گاه و بیگاه برای تفریح دست به دزدی می‌زد. یک روز فکر احمقانه‌ای به سر کالیچون زد. او ماژیک مشکی را گرفت و شروع به کشیدن آن روی سر و صورتش کرد. بعد شمشیری را که در خانه‌اش بود، در دست گرفت و به سراغ همسایه‌اش رفت و بی‌آنکه در بزند، وارد خانه شد و شروع به تهدید کردن اعضای خانواده همسایه کرد. صدای داد و فریاد چند مرد از بیرون خانه به گوش می‌رسید. عابرانی که در حال گذر از آنجا بودند با شنیدن صدا فورا پلیس را در جریان گذاشتند و وقتی ماموران پلیس وارد خانه مورد نظر شدند، کالیچون بین پله‌های طبقه اول و دوم - در حالی که اموال مسروقه را زیر بغلش زده بود- شمشیر به دست از پله‌ها پایین می‌آمد که ناگهان با دیدن ماموران خواست دوباره به طبقه بالا برود که یک پلیس دیگر پشت سرش سبز شد و بالاخره به دام افتاد.

دزدی در شومینه
فرانک مولار از جمله دزدهای باسابقه کالیفرنیا بود که گاه و بیگاه دستگیر می‌شد و پس از گذراندن دوران حبس، دوباره دست به دزدی می‌زد. یک روز فرانک تصمیم گرفت از یک خانه سرقت کند. او نقشه دقیق و حساب شده‌ای کشید و پیش خودش فکر کرد اگر از شومینه وارد شود، به راحتی و بدون هیچ سر و صدایی می‌تواند وارد ساختمان مورد نظر شود. مولار بعد از اینکه دزدکی به پشت بام خانه رفت، سرش را داخل لوله شومینه کرد و دست‌هایش را به اطراف دیوار گرفت و بعد سعی کرد تا تمام بدنش را وارد لوله کند. او آهسته آهسته پایین آمد و درست وقتی سرش از شومینه بیرون آمد و توانست اتاق پذیرایی را ببیند، تمام بدنش داخل لوله گیر کرد و دیگر نتوانست تکان بخورد. افراد حاضر در خانه به محض دیدن مولار، با پلیس تماس گرفتند و دزد بیچاره بار دیگر دستگیر شد.
موش مردگی هنگام دزدی
در یکی از نیمه‌های شب سال 2008 اهالی یکی از محله‌های بورجاست - شهر کوچکی خارج از والنسیا در اسپانیا- صدای باز و بسته کردن در مغازه‌ای را شنیدند. آن موقع شب بسیار عجیب بود که صاحب مغازه بخواهد وارد آنجا شود، از این رو همسایه‌ها که حسابی به ماجرا مشکوک شده بودند، پلیس را در جریان گذاشتند و چند دقیقه‌ای طول نکشید که ماموران پلیس به همراه صاحب مغازه در محل مورد نظر حاضر شدند. یکی از مامورها پیش از اینکه در مغازه باز شود، نور چراغ قوه‌اش را از شیشه ویترین به داخل انداخت و ناگهان صورت مردی را دید که مخفیانه خم شده و در حال نگاه کردن به بیرون و افرادی است که دور مغازه جمع شده‌اند. دزد با دیدن ماموران از در پشتی مغازه پا به فرار گذاشت و مستقیم به طرف سالن برگزاری مراسم تشییع رفت و در تابوتی که آنجا بود، دراز کشید و خودش را به مردن زد. ماموران وارد سالن مراسم که شدند، همه جا را خوب به دقت بازرسی کردند و یک پلیس آرام آرام به سمت تابوتی که از دور به نظر می‌رسید جنازه‌ای در آن باشد، رفت. به تابوت نزدیک شد و وقتی داخلش را دید با دیدن جنازه بسیار تعجب کرد زیرا مرده‌ای که در تابوت دراز کشیده بود، لباس کهنه به تن داشت و نفس می‌کشید. دزد باهوش فکر می‌کرد که با این کار می‌تواند از دست قانون فرار کند، اما اشتباه می‌کرد و بعد از دستگیری تنها ارفاقی که به او شد، این بود که مقامات مسوول نام او را فاش نکردند تا مبادا کسی این دزد احمق را بشناسد.

دزدی که پایش سر خورد
ژانویه سال 2008 بود و همه فروشگاه‌های میشیگان بسیار شلوغ بودند و همین، فرصت خوبی برای سارقان فروشگاه‌ها ایجاد می‌کرد که هر چه دلشان می‌خواهد به جیب بزنند. فروشگاه وسترن میشیگان از گزینه‌های خوب برای دزدها بود و از این رو در نهم ماه ژانویه جرالد اندرسون که معمولا در شلوغی‌ها به دزدی می‌رفت، وارد فروشگاه شد. چرخی زد و در میان وسایل فروشگاه چند چاقوی شکار که 300 دلار قیمت داشتند، نظرش را بسیار جلب کرده بود. جرالد بعد از اینکه مطمئن شد هیچ‌کس متوجه او نیست، چاقوها را برداشت و آنها را زیر لباسش پنهان کرد و به طرف در خروجی حرکت کرد. اما در همین هنگام جرالد متوجه شد که یک نفر او را صدا می‌زند و شستش خبردار شد که مامور فروشگاه به او مشکوک شده. قدم هایش را تند کرد تا هر چه زودتر از فروشگاه خارج شود که ناگهان پاهایش سر خورد و محکم به زمین خورد. از آنجایی که این سارق نگون بخت چاقو‌ها را زیر پیراهنش پنهان کرده بود، وقتی زمین خورد، تیغ تیز چاقوها در شکمش فرو رفت. دورتا دور سارق پر بود از آدم‌هایی که با تعجب او را نگاه می‌کردند و وقتی نگهبان پیراهن او را بالا زد، همه ماجرا روشن شد و به این ترتیب سارق بخت برگشته را که البته متهم شناخته شد، برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر