آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

Link to انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

حدس بزنید این عکس چیه؟!

Posted: 31 Oct 2010 01:46 PM PDT

خیلی قشنگن
ممنون

پاسخ به سئوال خشایتی یه خشایت در مورد امام حسن و حسين و عاشورا

Posted: 31 Oct 2010 01:45 PM PDT

همیشه تو تاریخ ثابت شده که روشنفکران و مبارزان تا زمانی که زنده هستند سعی در نابودی و ترورشون میشه و وقتی هم که از جمع زندگان رفتند شروع میکنند به ترور شخصیتی اونها. تو تمام تواریخ که نویسنده ها نوشته اند (البته نویسندگان مغرض و ناآگاه منظورم نیست) تاریخ ظهور پیامبر و افراد خانواده اش را بدقت بیان کرده اند تاریخ حمله به ایران هم معلومه. حالا چطور شخصی مثل حسین و حسن و مالک اشتر سر از آمل درآوردند این خودش جای بحث داره. تو زمانیکه میخواستند به قصر خلیفه سوم (عثمان) حمله کنند و اونو بکشند حضرت علی به شدت حسن پانزده ساله را مورد مؤاخذه قرار داد که چرا وقتی همه نزدیکان خلیفه پشتشو خالی کردند اونها از خونۀ خلیفه درست نگهبانی نکردند.
اینو تو تاریخ همه نویسندگان نوشتند که دو پیام داره. یکی اینکه حسن پانزده سالش بوده پس تو زمانیکه عمر به ایران حمله کرد امام حسن حدود 8 سال یا نه سالش بوده و دیگه اینکه شخصی که به دشمن قسم خورده خودش اینطور احترام میذاره چطور ممکنه پسرشو اونجور قدار خونریز تربیت کرده باشه که تو لشگرکشی به ایران از رکاب اسبش خون میچکیده
نکته دیگه اینکه تو تاریخ ایران بعد از حمله اعراب اومده که در زمان عمر و عثمان و علی اون تصاویر کتابسوزی و آدمکشی نسل کشی و برتری نژادی که تو تاریخ هستش آنچنان تو دوران این سه خلیفه نبوده هرچی که بوده از زمانی شروع شده که باعث قیام سربداران و اسماعیلیه و ... اینها بوده که خیلی بعدها این اتفاق افتاده. همچنین مالک اشتر مثل خود علی تو زمان حیاتشون اصلا به ایران نیومدند اینو من نمیگم همه تاریخ نویسان (بازهم میگم تاریخ نویسان) گفتند والا خیلی اشخاص دیگه هم بودند که وقتی علی را تو مسجد شهید کردند گفتند مگه علی نماز هم میخوانده؟؟؟!!!! بقول آقای خامنه ای رهبر ایران که گفتند:« انگار تو سرنوشت این خانواده (منظور علی و تمام افراد خانواده اش تا امام مهدی) غربت و ستم نوشته شده حتی بعد از مرگشون هم از شخصیت اونها میترسند» این در حالیه که شخصی مثل گاندی رهبر انقلاب هندوستان در مورد حسین چیزی میگه که همه خون و کف قاطی میکنند

***نامه غضــــنفــــــر به همــــســــرش (ته خنده)***

Posted: 31 Oct 2010 01:44 PM PDT

باریک آفری

درخواست تغییر نام کاربری

Posted: 31 Oct 2010 01:38 PM PDT

اقا کوروش من که چیزبزرگی ازتون نخواستم :a (7):
خواهش میکنم عوضش کن دیگه :hiddend:

زنی که از ۷ سالگی ریش‌های خود را اصلاح نکرده +عکس

Posted: 31 Oct 2010 01:12 PM PDT

تو ایران هم همچین کسایی هست سی سال بیست و نه سال هست که ریش های خود شون رو نزدن ههههههه

دوربین مدار بسته /گاف سريال قهوه تلخ (+عکس و فيلم)

Posted: 31 Oct 2010 12:29 PM PDT

دوربین مدار بسته در 200 سال پیش /گاف سريال قهوه تلخ (+عکس و فيلم)
قسمت هجدهم قهوه تلخ - البته زیبایی و گیرایی این سریال ، باعث می شود نقاط ضعف و گاف هایی مثل این به حاشیه برود. قهوه تلخ ، آخرین کار مهران مدیری است که با اقبال گسترده مردم مواجه شده است.

عکاسی ازنماینده ای که درمجلس خوابیده،واسه همینه که اینه

Posted: 31 Oct 2010 12:28 PM PDT


چند رسانه‌ای - درحاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که بعدازظهر امروز شنبه برگزارشده است.






عکسهای دیدنی حيات وحش در اعماق درياها

Posted: 31 Oct 2010 12:24 PM PDT




يك عقرب ماهي با باله هاي گشوده در اعماق درياي سرخ.







تصوير يك سفره ماهي زهردار در خليج مورئا در پولينزي.




تصوير ديدني چند دلقك ماهي در ميان صخره هاي مرجاني ساحل كالدونياي جديد كه
انسان را به دنياي نمو مي اندازد.




يك كوسه نوك باله سياه از ميان يك گله ماهي مرجاني در آب هاي پولينزي.




تصوير ديدني چند سرباز ماهي در آب هاي ساحلي جيبوتي در درياي سرخ.




يك لاك پشت گونه كائووان در آب هاي كم عمق كالدونياي جديد.




رودررو با يك كوسه خاكستري در آب هاي ساحلي فاكااوا در مجمع الجزاير
توآموتو.




منظره زيباي يك ماهي جراح و مرجان ها در درياي سرخ در سواحل مصر.




دو سفره ماهي پلنگي در آب هاي درياي سرخ در سواحل مصر.




رودرو با يك لاك پشت دريايي در آب هاي سواحل سفاقه در درياي سرخ.

بلیت خط واحد اتوبوسرانی دمشق (عکس)

Posted: 31 Oct 2010 12:18 PM PDT


ترجمه : راننده و
بازرس و ناظر برادران شما هستند به آنها کمک کنید








ترجمه : شرکت
عمومی حمل و نقل داخلی دمشق - رفت و برگشت - آن را حفظ کنید






پیام کتبی احمدی‌نژاد برای تولد یک دختر تهرانی

Posted: 31 Oct 2010 12:16 PM PDT

احمدی‌نژاد در پی درخواست یکی از شهروندان تهرانی، تولد دختر وی را به صورت کتبی تبریک گفت.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان به همراه اعضای هیئت دولت و برخی از معاونین خود، صبح امروز با مردم مناطق یک، دو و سه تهران در محل اردوگاه شهید باهنر به صورت چهره به چهره دیدار و در خصوص مسایل مختلف با آنها گفتگو کرد و نهایتا برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
در این دیدارها همچنین برخی از مراجعه کنندگان و نخبگانف طرح‌های پیشنهاداتی خود را برای عمران و آبادانی این مناطق و کشور به رئیس‌جمهور، معاونین و و وزرا ارائه کردند.
بر اساس این گزارش، یکی از مراجعه کنندگان پس از مراجعه به رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دیدار آقای احمدی‌نژاد برای بنده یک رویا بود، گفت: رئیس جمهور کشورمان که تاثیراتی زیادی بر مسایل بین‌المللی دارد، خیلی ساده و صمیمانه با بنده برخورد کرد.
وی به نحوه تعیین وقت جهت ملاقات با رئیس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: دوره‌های قبل از ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد، حتی اجازه نزدیک شدن به رئیس جمهور را نمی‌دادند ولی امروز ما توانستیم به راحتی با رییس‌جمهور دیدار و گفتگو کنیم.
این مراجعه کننده همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، گفت: بنده چنین ذهنیتی داشتم که همه رؤسای جمهور مثل هم هستند و فرقی با هم نمی‌کنند به همین خاطر در انتخابات نیز شرکت نکردم ولی با دیدن آقای احمدی‌نژاد متوجه شدم که ایشان یک گوهر در خدمت مردم هستند.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه چند روز دیگر تولد دخترم است از آقای رئیس جمهور درخواست کردم که یک نصیحت و توصیه‌ای را به دخترم داشته باشند که ایشان در یک برگه‌ای خطاب به دخترم نوشتند «بسمه تعالی. سوگند خانم امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد».
یکی دیگر از مراجعه کنندگان به رئیس جمهور که خانم میانسالی بود با ابراز خوشحالی از دیدار با احمدی نژاد، تصریح کرد:‌ مشکل ما این بود که دستور رئیس جمهور که قبلا در جواب نامه به ما ارسال شده بود از سوی سازمان مربوطه پیگیری نشد از همین رو رئیس جمهور طی یک تماس تلفنی مقابل چشمان ما این موضوع را پیگیری کرد و برای رفع این مشکل دستورات لازم را صادر کرد.
این شهروند تهرانی با بیان اینکه با تلاش همه مسئولین کشور، دیگر مشکلی نخواهد ماند از عدم پیگیری نامه‌های مردمی که دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم در آن صادر می‌شود، انتقاد کرد.

والپیپرهای بسیار زیبا از Rihanna

Posted: 31 Oct 2010 12:15 PM PDT

ريحان گله...خيلي نازه!! مرسي خانوم مدير 2!!!

عکس عجبیب : در حاشیه یک مصاحبه تلویزیونی!

Posted: 31 Oct 2010 12:10 PM PDT


جدیدترین کاریکاتور ها (هدفمند کردن یارانه ها)

Posted: 31 Oct 2010 11:57 AM PDT

درو باز کن الان منو می خوره! (عکس)

Posted: 31 Oct 2010 11:53 AM PDT

والپیپرهای جدید و زیبا از شکیرا

Posted: 31 Oct 2010 11:49 AM PDT


تصاویر پیوست شده
نوع فایل: jpg 4.jpg (173.4 کیلو بایت)
نوع فایل: jpg 3.jpg (54.4 کیلو بایت)
نوع فایل: jpg 2.jpg (88.7 کیلو بایت)

تا 6 ماه اينده چيزي نخريد...جون هر كي دوس دارين!!

Posted: 31 Oct 2010 11:48 AM PDT

رئیس جمهور معتقد است که نگفتن زمان اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها به نفع طرح است.
به گزارش خبرآنلاین، در ادامه سرخط و مهم ترین بخش های قسمت آخر مصاحبه محمود احمدی نژاد با شبکه یک تلویزیون را بخوانید:
  • برخی این سوال را می‌پرسند که چرا دقیقه زمان اجرای این طرح را نمی‌گویید
  • به اندازه دو سال مصرف کشور چای داریم
  • نگفتن زمان به نفع طرح است
  • تا پایان سال‌٤٠٠هزار واحد مسکن مهر آماده می شود
  • کاهش خدمات دستگاه‌ها را به بهانه اجرای هدفمندی نمی‌پذیریم
  • جایی برای افزایش آن‌چنانی قیمت‌ها وجود ندارد
  • ممکن است عده‌ای با هدفمند کردن یارانه‌ها به خاطر این‌که از من خوش‌شان نمی‌آید مخالفت کنند
سیاست‌های دولت در حوزه مسکن پس از هدفمند کردن یارانه‌ها
  • برنامه‌ها برای مسکن همچنان ادامه خواهد داشت. تا پایان امسال 400 هزار واحد مسکن مهر آماده خواهیم کرد تا شهریور سال آینده هم این رقم به یک میلیون واحد خواهد رسید و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
  • در زمینه حمل و نقل شهری نیز بعضی شهردارها کمک می‌کنند و اگر دستگاهی بخواهد با هدفمند کردن یارانه‌ها در خدمات دادن مثلا در حوزه حمل و نقل رفتارش را تغییر دهد، ما نخواهیم پذیرفت؛ چراکه در همه زمینه‌ها حساب و کتاب کامل را داریم. دولت هر سال به تمام شهرداری‌های کشور کمک می‌کند و طبیعی است که با هدفمند کردن یارانه‌ها بخشی از هزینه‌های شهرداری‌ها افزایش می‌یابد که دولت یا همزمان یا با چند روز تاخیر آن را جبران خواهد کرد. اما این‌ها نباید بهانه‌ای شود که خدمات به مردم کاهش یابد و یا بگویند که عده‌ای کار نمی‌کنند.
  • هدفمند کردن یارانه‌ها 25 سال است که در کشور مطرح است و در چند قانون برنامه دیده شد، اما دولت‌ها به هر دلیلی آن را اجرا نکردند.
  • امروز تفاهمی بین مجلس و دولت ایجاد شده و من هم از این جا از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم که در این زمینه همکاری‌های خوبی با ما داشتند. این طرح یک طرح ملی است و همگان به ضرورت آن پی برده‌اند و دولت مصمم به اجرای آن است.
  • مخالفان این طرح خیلی کم هستند. اما آن تعداد کم هم دو انگیزه دارند؛ یا انگیزه آن‌ها سیاسی است که در این صورت دولت هر کاری کند با آن مخالفت خواهند کرد. برخی افراد زمانی به من نامه نوشتند و بر اجرای چنین طرحی تاکید داشتند اما امروز مخالفت می‌کنند. انگیزه بعدی سوء استفاده است. عده‌ای می‌خواهند سروصدا کرده و شلوغ کنند تا سود خود را در چرخه اقتصاد ببرند که مقابله با این‌ها در دست مردم است. مردم نباید به شایعه‌هایی مانند این‌که بگویند یک کالا، مثلا چای نایاب شد، توجه کنند. چگونه چنین می‌شود. ما هم‌اکنون به اندازه دو سال مصرف کشور چای داریم. دولت در زمینه هدفمند کردن یارانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند و صداوسیما هم به خوبی آگاهی‌بخشی می‌کند. من هم مرتب در خدمت مردم هستم.
  • برخی این سوال را می‌پرسند که چرا دقیقه زمان اجرای این طرح را نمی‌گویید، من در پاسخ می‌گویم که این هم طبق برنامه است، تا تبعات اجرای این طرح به حداقل برسد تا آن عده‌ قلیل که به دنبال فضاسازی برای خود هستند ممکن است بهانه کنند و کالا را انبار کنند. مثلا ممکن است یک در هزار راننده‌ای باشد که بخواهد 100 لیتر بنزین ذخیره کند تا چند وقت دیگر از بنزین ارزان قیمت استفاده کند اما چنین کاری خطرات فراوانی را به همراه خواهد داشت این در حالی است که ما همه یک ملت هستیم و با هم حرکت می‌کنیم.
ممکن است عده‌ای با هدفمند کردن یارانه‌ها به خاطر این‌که از من خوش‌شان نمی‌آید مخالفت کنند
  • اگر به همان شیوه قبل بنزین توزیع می‌شد، هم‌اکنون ما 115 میلیون لیتر در روز بنزین مصرف می‌کردیم در حالی که اکنون این رقم 65 میلیون لیتر است. این در حالی است که نه از سفرهای مردم کاسته شده است نه مشکلی برای مردم ایجاد شد. ممکن است عده‌ای با هدفمند کردن یارانه‌ها به خاطر این‌که از من خوش‌شان نمی‌آید مخالفت کنند. اشکال ندارد که از من خوش‌شان نیاید اما بدانند که این طرح مال کشور و ملت است و استفاده بهتر از منابع و عزت و پیشرفت برای این کشور است و همه باید کمک کنیم که به اهداف‌مان برسیم.
چند توصیه به مردم
  • می‌خواهم چند توصیه را به مردم در ارتباط با بحث هدفمند کردن یارانه‌ها داشته باشم. دولت افزایش هزینه‌های ناشی از هزینه نیروی انسانی را تامین کرده و می‌کند و بقیه بخش‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند و مثلا برای قیمت کالاها با توجه به حمایتی که دولت می‌کند جایی برای افزایش آن‌چنانی قیمت‌ها وجود ندارد.
  • در مرحله اول برای دو ماه هشتاد هزار تومان در حساب مردم قرار داده شده است، برای برخی رقم هشتاد هزار تومان رقمی نیست، البته امیدواریم به جایی برسیم که برای تمام مردم دنیا هشتاد هزار تومان چیزی نباشد، برخی نیز بزرگواری کرده‌اند و انصراف داده‌اند ولی برای عده زیادی رقم هشتاد هزار تومان رقم زیادی است؛ ماهی 40 هزار تومان برای هر فرد.
  • ما خانواده‌های 22 نفره و 24 نفره در ایران داریم، البته تعدادشان آن‌چنان زیاد نیست ولی خانواده هشت نفره و 9 نفره زیاد داریم و با توجه به رقم 40 هزار تومان برای هر نفر، رقمی حاصل می‌شود که باید دانست که چگونه از این پول استفاده کرد.
  • در این مورد چند خواهش دارم؛ این‌که مردم تا شش ماه علاوه بر هزینه‌ها و مصرفی که اکنون دارند، تقاضای جدیدی تعریف نکنند، مثلا نگویند پول که آمده برویم پرده یا یخچال خانه را عوض کنیم، شما چندین سال تحمل کرده‌اید شش ماه هم رویش و در واقع اجازه دهید بازار با یک آرامش تعادل خود را حفظ کند و روند معمول حفظ شود.
  • با این پول می‌توانید سرمایه‌گذاری در بورس به صورت کوتاه مدت و دراز مدت بکنید و در واقع خانواده‌ها بنشینند و صحبت کنند که چگونه این پول را هزینه کنند.
  • از روزی که قیمت کالاها تغییر می‌کند از چند ساعت قبل از آن محدودیت برداشت از پول واریز شده از بین می‌رود.
  • مردم برای استفاده مناسب از این پول برنامه‌ریزی کنند. این پول برای بخش وسیعی از جامعه بیش از افزایش هزینه‌هایی است که رخ می‌دهد. در خرج پولی که به حساب‌ها ریخته می‌شود، خانواده‌ها صرفه‌جویی کنند. اگر پدر و مادرها صلاح می‌دانند و شرایط خانواده اجازه می‌دهد بخشی از این پول را برای آینده بچه‌ها پس‌انداز کنند.البته ممکن است برای برخی از خانواده‌ها این امکان وجود نداشته باشد.
  • در واقع مردم پنج، شش ماه اجازه دهند که این طرح به صورت مناسب جا بیفتد و خواهیم دید که اتفاقی نمی‌افتد.
  • موقعی که قرار بود سهمیه‌بندی صورت بگیرد برخی فکر می‌کردند که چه اتفاقی می‌افتد، دنیا به آخر می‌رسد! آشفته بودند، ولی چه شد؟
  • ما به گونه‌ای محاسبه و برنامه‌ریزی کردیم که حداقل‌های ممکن را افزایش دهیم و اتفاق عجیبی رخ نمی‌دهد و در واقع این یک گامی است که مردم مصرف‌شان را کنترل کنند. مردم پنج، شش ماه این پول را کنترل و مدیریت کنند و اگر در گوشه‌ای اخلال دیدند و مشکلی دیدند همکاری کنند، به همکاران ما این موضوع را اطلاع دهند تا مشکل حل شود.
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
فك كن مثلا شب عيد نبايد چيزي بخري...فقط فكر كن چون نميتوني بخري!!!

موز فروشي كه كشورش را متحول كرد!!!

Posted: 31 Oct 2010 11:45 AM PDT

همه اينكارارو ايشون كرده؟؟؟دمش گرم خدايي

هرکی هر جمله زیبا بلده بنویسه.

Posted: 31 Oct 2010 11:29 AM PDT

خدايا ! مرا از دوستانم محافظت بفرما . چون مي دانم چگونه خويشتن را در مقابل دشمنانم حفظ كنم . ( ولتر )

خطرناک ترین دوست انسان نزدیکترین دوست اوست، چون رازهای تو با اوست.

ببين، همه جارو كثيف كردي !!!

Posted: 31 Oct 2010 11:15 AM PDT

ببين، همه جارو كثيف كردي !!!
















توهین در کشورهای مختلف

Posted: 31 Oct 2010 11:05 AM PDT

توهین در کشورهای مختلف
آمریکا

شما به رئيس‌جمهور امريکا می‌گوييد: «مادرت رو...»! ولی اتفاق خاصی نمی‌افتد،
فقط شما معروف می‌شويد و دربارهء مادر رئيس جمهور کتاب می‌نويسيد

و ميليون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنيد! اما بعد از آن، رئيس‌جمهور از شما به دادگاه شکايت می‌کند


و شما مجبور می‌شويد که بابت غرامت، همهء‌ پولتان را به رئيس‌جمهور بدهيد




انگلستان



شما به نخست‌وزير انگلستان می‌گوييد: «مادرت رو...»! نخست‌وزير هم به شما می‌گويد: مادر خودت رو




فرانسه



شما به رئيس‌جمهور فرانسه می‌گوييد: «مادرت رو...»! و بلافاصله ميليون‌ها نفر از مردم به خيابان‌ها می‌ريزند


و در حمايت از شما، به رئيس‌جمهور می‌گويند: «مادرت رو...»!


رئيس‌جمهور هم دربارهء جريحه ‌دار شدن احساساتش شعری می‌سرايد


و آنرا در روزنامه‌ها و مجلات و راديو و تلويزيون منتشر می‌کند




ژاپن



شما به نخست‌وزير ژاپن می‌گوييد: «مادرت رو...»! نخست‌وزير تعظيم می‌کند


و به شما می‌گويد: ببخشيد، ولی فکر نکنم مادرم از شما خوشش بياد




آلمان



شما به صدراعظم آلمان می‌گوييد: «مادرت رو...»! پليس به سراغ شما می‌آيد


و به شما می‌گويد: لطفاً با مادر صدراعظم کاری نداشته باشيد




سوئد



شما به نخست‌وزير سوئد می‌گوييد: «مادرت رو...»! از مردم ر‌أی‌گيری می‌شود


که آيا شما مادر نخست‌وزير را... يا نه؟! اگر رأی مثبت داده شود،


شما مادر نخست‌وزير را...! ولی اگر رأی منفی داده شود،


نخست‌وزير دست شما را در مقابل دوربين‌های تلويزيونی می‌فشارد و برای شما آرزوی موفقيت می‌کند




ترکيه



شما به رئيس‌جمهور ترکيه می‌گوييد: «مادرت رو....»!


و رئيس‌جمهور هم اسلحه‌اش را در می‌آورد و به شما شليک می‌کند.


اگر شما کُرد باشيد، رئيس‌جمهور مورد تشويق قرار می‌گيرد!


وگرنه او را به دادگاه احضار می‌کنند و او در بين راه فرار می‌کند و به يونان پناهنده می‌شود




سوئيس



شما به نخست‌وزير سوئيس می‌گوييد: «مادرت رو...»! منشی دفتر نخست‌وزير با شما تماس می‌گيرد


و شماره تلفن مادر نخست وزير را به شما می‌دهد تا شخصاً با خودش هماهنگ کنيد




هند



شما به نخست‌وزير هند می‌گوييد: «مادرت رو...»! نخست‌وزير شما را به خانه‌اش دعوت می‌کند


و خاکستر مادرش را که سالها پيش مُرده به شما نشان می‌دهد و برای شما آواز می‌خواند و گريه می‌کند.


شما هم متأثر می‌شويد و به خانه برمی‌گرديد و می‌بينيد که خانواده‌تان ناپديد شده‌اند


و سالهای سال به دنبال خانوادهء‌ خود از اين شهر به آن شهر آواره می‌شويد


و سرانجام در فقر و غربت، از غم و گرسنگی می‌ميريد


و از داستان زندگی شما بيش از هزار و هفتصد فيلم سينمايی ساخته می‌شود




کانادا



شما به نخست‌وزير کانادا می‌گوييد: «مادرت رو...»! مادر نخست‌وزير خبردار می‌شود


و مقاله‌ای فمينيستی در روزنامه چاپ می‌کند و تبعيض جنسی را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد


و از شما می‌خواهد که پدر نخست وزير را...ا




کلمبيا



شما به رئيس‌جمهور کلمبيا می‌گوييد: «مادرت رو...»! بعد وصيتنامه‌تان را می‌نويسيد و


در اولين فرصت خود را دار می‌زنيد! چند روز بعد جسد شما را در حالی که طناب دار دور گردنتان است


و با گلوله سوراخ ‌سوراخ شده‌ و با اسيد سوزانده شده‌ايد، پيدا می‌کنند!


پزشک قانونی جسد شما را لاشهء سگ تشخيص داده و در حومهء شهر دفن می‌کند




چين



شما به رئيس‌جمهور چين می‌گوييد: «مادرت رو...»! رئيس‌جمهور هم به صورت لفظی،


هم شما و هم خانواده‌ تان را...! سپس شما به همراه خانواده ‌تان به کرهء ‌ماه تبعيد می‌شويد




ايتاليا



شما به نخست‌وزير ايتاليا می‌گوييد: «مادرت رو....»! روزنامه‌ها خبر رسوايی مادر نخست‌وزير را چاپ می‌کنند


و مافيا به خاطر شهوت زيادتان، به شما پيشنهاد همکاری در زمينهء تهيهء‌ فيلم‌های پورنو می‌کند!


نخست‌وزير هم برای تلافی، يک بازی دوستانهء فوتبال بين تيم محبوب خودش و تيم محبوب شما ترتيب می‌دهد


و داور بازی را می‌خرد و تيم محبوب شما را با نتيجهء مفتضحانه ‌ای شکست می‌دهد




روسيه



شما به رئيس‌جمهور روسيه می‌گوييد: «مادرت رو...»! فردای آن روز شما دچار يک سانحه شده


و در تصادف با اتومبيل کشته می‌شويد! به خانوادهء شما اطلاع داده می‌شود


که شما در حال مستی رانندگی کرده‌ايد و شدت تصادف چنان زياد بوده که بدن شما تکه ‌تکه شده است




عربستان



شما به رئيس‌جمهور عربستان می‌گوييد: «مادرت رو....»! همه به شما می‌خندند،


چون عربستان رئيس‌جمهور ندارد! شما متوجه اشتباه خود می‌شويد


و اين دفعه به پادشاه عربستان می‌گوييد: «مادرت رو...»! همه از خنده دست می‌کشند


و پادشاه هم زبان شما را قطع می‌کند




ايران


اگه بگم تاپیک منهدم میشه

يه روز شلوغ و باحال براي آرس

Posted: 31 Oct 2010 11:05 AM PDT

امروز صبح كه بيدار شدم اصلا نميتونستم حدس بزنم كه چه روز خفن و باحالي منتظرم هستش!!

عصري تو تالار وحدت انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بودش كه منم بعنوان نماينده مجله خانه آرماني (خانه سبز سابق) به همراه آقا هرمز شجاعي مهر (مدير مسئول خانواده سبز) رفتيم تالار...

بگو كيا اومده بودن!! به به!!!

علي آقا مطهري...فرزند خلف استاد كه با چهره خيلي جدي


حاج آقا حميد رسايي...منتظر بود كانديدا يه سوتي بدن كه بره بالا و همه رو فتيله پيچ كنه


آقا محمد علي رامين كه بغل علي آقا مطهري بود جم نميخورد...نميدونم چي ميگفتن هي ميخنديدن!!


آقا مصطفي آجرلو...چند تا صندلي اون ور ترم بود...به شوخي اقا آجرلو استيل بي بزرگتر مونده...درش ياب


دكتر حلت هم با همون لبخند هميشگيش اومده بود...كلا ميخنده!!
اين مجريه حسينيان (كه خيلي بدم مياد ازش هم) با يه كت آبي ضايع اومده بود!!

ته داستان هم آقا حسين انتظامي كه تو جبهه ما بود با 280 تا راي براي سومين بار نماينده مون شد...

بعدش گفتيم يه سر نمايشگاه بزنيم...يه حالي هم از غرفه دار هامون بپرسيم...

تو غرفه نشسته بوديم كه يهو اومد...كي؟

مهناز خانوم افشااااااااااار!!!! غرفه تركيد بعد حضورشون!!


بعدش نوبت رسيد به

ليلا خانوم بلوكات...واقعا مردم دار و خونگرم بودن و تو دفتر خاطرات غرفه هم خطي واسمون نوشتن


آخر سر حضورمون تو غرفه هم كه شب شده بود و ديگه وقت برگشتن بود يهو سامان خان ارسطو و همسرشون اومدن واس تشكر ...(آخه كل داستان TS بودنشون و بعد عمل و ازدواجش رو تو اين شماره مجله زده بوديم.) حضور خودشون و هدي خانوم كلي آدم دور غرفه آورد كه اينقدر عكس گرفتن چشام هنوز داره فلش ميزنه...

خلاصه كه امروز قند مشهور ديدن خونمون زيادي زد بالا و سريع خودمون رو رسونديم منزل كه يهو پس نيفتيم!!!

wc ویژه

Posted: 31 Oct 2010 10:59 AM PDT

اينو گذاشتم واسه Cyrus The Great كه بياد و حذفش كنه!!!

Posted: 31 Oct 2010 10:45 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط mobina1 (پست 237011)
آخه تو جنبه نداري ؟كوروش باتو چكار كنه بچه


داري تو روز روشن به ساحت كاربر ويژه توهين مي كني :hiddend (23): گزارش دادم :a (4):(شوخي )


جشن باشکوه! هالووین در پاکستان! + تصویر

Posted: 31 Oct 2010 10:15 AM PDT


یک جشن به سبک مریخی ها! + تصویر

یک قلم موی زنده! + تصویر

Posted: 31 Oct 2010 10:14 AM PDT

تقدیم به تمام آنهایی که دوستشان داریم!

Posted: 31 Oct 2010 10:06 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط نارنج (پست 234514)
چون رود جاری باش...


خدا ان حس زیبایی است که در تاریکی شبها میان غربت غم ها زمانی که هراس مرگ می

دزددسکوتت را یکی میگوید کنارت هستم ای تنها....

حمله کروکودیل به بچه فیل! (عكس)

Posted: 31 Oct 2010 10:04 AM PDT



















استتار به این میگن!!!!

Posted: 31 Oct 2010 09:58 AM PDT

طراحی منحصر به فرد يك خانه (عكس)

Posted: 31 Oct 2010 09:52 AM PDT

















شهری که تمام زن و شوهر ها به یکدیگر خیانت می کنند

Posted: 31 Oct 2010 09:30 AM PDT

شهری که تمام زن و شوهر ها به یکدیگر خیانت می کنند






نتایج یک نظرسنجی که از سوی اتحادیه حمایت از خانواده‌ها در ایتالیا انجام شده‌است نشان مي‌دهد نیمی از همسران خارج از چارچوب روابط زناشویی، روابط جنسی نامشروع دارند و این میزان هم در حال افزایش است.
به گزارش خبرگزاری آکی ایتالیا این موضوع مورد انتقاد شدید خانواده ها قرار گرفته و نگرانیهای جدی را در خصوص عدم رعایت کردن مسایل اخلاقی ایجاد کرده است.
همچنین این نظرسنجی نشان داده است مردان ایتالیایی نسبت به زنان خود وفای کمتری دارند و ۵۵ درصد از آن‌ها اعتراف به روابط جنسی خارج از خانه کرده‌اند. این در حالی است که ۴۵ درصد زنان اعتراف به‌چنین روابطی دارند.
شهر میلان در شمال این کشور نیز پایتخت خیانت است چرا که شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و مخصوصا فیس‌بوک خوراک‌دهنده زنای سریالی در آن‌جا است.
این نظرسنجی نشان داده است بیشترین روابط جنسی خارج از چارچوب یعنی ۶۰ درصد از این روابط در محل‌کار افراد و بیشتر در ساعات دو و سه بعد از ظهر که وقت استراحت و ناهار است صورت می‌گیرد.
هفتاد درصد از روابط به‌صورت موردی و مابقی روابط ادامه‌دار است. میانگین سن خیانت به همسران ۴۴ سال بوده و غالبا همسرانی که از این روابط مطلع‌ می‌شوند به‌صورت مسالمت‌آمیزی با این موضوع برخورد می‌کنند.
اخیرا در بعضی مناطق ایتالیا سختگیریهای جدی تری در خصوص حریم زن و مرد به کار گرفته شده است.

تاریخچه کشتی آلیش

Posted: 31 Oct 2010 08:35 AM PDT

آلیش چیست ؟ آلیش در زبان فارسی به معنی مبایحه و در زبان ترکی به معنی شروع کردن و گرفتن می باشد که به عنوان یک نام بر روی یک نوع کشتی محلی نهاده شده است که به آن کشتی باشال ( کشتی با کمربند ) هم می گویند . این ورزش از سالهای بسیار دور بصورت یک کشتی سنتی در کشورهایی از جمله قرقیزستان - ازبکستان - ایران - لیتوانی و قزاقستان و... و در کل در کشورهای آسیای میانه دارای ریشه بوده است و در ایران در مناطقی از جمله خراسان _ گیلان - مازندران دارای آثار دیرینه می باشد . فعالیتهای بین المللی این ورزش از سال1990 آغاز گردیده وقوانین مسابقات آن توسط آقایان بان آمان آرکین از قرقیزستان - عبدالکریم سودی از ایران - ناصر عزیزوف از ازبکستان - ویلتا کنتا تاس از لیتوانی - تنظیم گردیده و در سال 1995 اولین دوره مسابقات بین المللی آلیش با قوانین متحدالشکل در کشور قرقیزستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد . هم اکنون 39 کشور جهان دارای فدراسیون و انجمن رسمی و 58 کشور جهان بصورت غیر رسمی در این زمینه فعالیت دارند .
خانمهایی که به ورزش کشتی علاقه دارند می تواننداین رشته را انتخاب کنند و به این ورزش بپردازند .

گورستان باستانی نا شناخته مجاور آرامگاه خالد نبی

Posted: 31 Oct 2010 08:17 AM PDT


گورستان باستانی نا شناخته مجاور آرامگاه خالد نبی
در کنار آرامگاه خالد نبی گورستان ناشناخته بزرگی بر روی تپه ماهورهای اطراف قرار دارد که دارای ستون های سنگی تراشیده و سنگ مزارهای ایستاده عجیبی هستند که از نظر شکل و نوع با دیگر سنگ مزارهای شناخته شده ایران و جهان متفاوت است . در این گورستان در حدود‪ هشتصد سنگ مزار ( ستون های عجیب و غریب قد کشیده و ایستاده ) با اندازه های مختلف از یک تا سه متر دیده می‌شود . شاید بتوان گفت که اندازه و ارتفاع ستون ها بیانگر سن و سال و جایگاه اجتماعی افراد است

ابهامات زیادی در مورد زمان و چگونگی پیدایش این گورستان و افراد مدفون در این گورستان تاریخی مطرح است که هنوز پاسخ درستی برای انها موجود نیست و اسرار این گورستان ناشناخته همچنان پنهان است. تاکنون تحقیق و کاوش باستان‌شناسی در این منطقه صورت نگرفته است تا مشخص کند اینها چه قوم سخت کوشی بوده اند که توانسته اند این سنگهای سنگین و تراش داده‌ را در شکل‌ها و ابعاد مختلف در شرایط بسیار سخت و ناهموار طبیعی به قله کوه تا ارتفاع تقریبی 700 متری حمل کرده و بر سر آرامگاه بستگان خود نصب کنند .

نکته عجیب همسایگی این سنگ قبرها با مزار پیامبر خالد نبی است و همچنین اینکه برخی از این ستون های سنگی به شیوه ادیان ابراهیمی ختنه شده اند.
نکته عجیب دیگر اینکه هیچ سنگ نوشته ای در این گورستان وجود ندارد ( بجز یک مورد که آن هم یک یادگاری و نوعی شیطنت و خراب کاری است ) به نظر میرسد که این افراد سواد نوشتن نداشته اند ویا مرسوم نبوده که روی سنگ قبر تاریخ ویا متنی را بنویسند. ولی آنچه مسلم است افراد با دانشی بوده اند که حتی ارگانهای داخلی انسان را میشناختند

هر چند آرامگاه خالد نبی و گورستان ناشناخته بزرگ مجاور آن در سال1380 توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است با این وجود این مجموعه بزرگ تاریخی نیز مانند دیگر آثار باستانی ایران از دستبرد سارقان اشیاء عتیقه و افراد نا آگاه مصون نمانده است . بیشترین خسارت به این مجموعه توسط افراد ناآگاه صورت گرفته است که تعداد زیادی از این سنگ مزارها را شکسته و بداخل دره ها انداخته اند
هنوز نام این گورستان باستانی برای خیلی ها مشخص نیست و از آن با نام گورستان ناشناخته و یا گورستان مرموز یاد میشود
در بیشتر نقشه های ایران و راههای کشور اثری از این مکان دیده نمیشود . در بروشورهای سازمان میراث فرهنگی هم بدالیل مشخصی تاکنون اطلاعاتی برای عموم در این زمینه منتشر نشده

گلشیفته همسر هلندی دیکاپریو را از میدان بدر کرد

Posted: 31 Oct 2010 08:01 AM PDT

گلشیفته همسر هلندی دیکاپریو را از میدان بدر کرد


گلشیفته فراهانی در نخستین نمایش فیلم مجموعه ی دروغها
به کارگردانی ریدلی اسکات، نیویورک، پنجم اکتبر 2008


Actress Golshifteh Farahani at the premiere of

Frederick P. Rose Theater, October 5, 2008 in New York

عکسهای دیگر More Photos


درحالی که این بازیگر جوان ایرانی در نیویورک و در کنار ستارگانی همچون راسل کرو و دی کاپریو، نگاه ها را به خود و به هنرش جلب می کرد، رسانه های هلند خبر دادند که صحنه های مربوط به یک بازیگر زن هلندی به نام کاریس فان هاوتن از فیلم «مجموعه ی دروغها» حذف شده است. او در این فیلم نقش همسر دیکاپریو را بازی کرده بود اما در مونتاژ نهایی نماهای او به کل حذف شده اند. برای همین او در مراسم فرش قرمز و اکران این فیلم نیز حضور نداشت و چه بسا دعوت نشده بود.




گلشیفته در «مجموعه دروغها» در نقش پرستار دیکاپریو (راجر) ظاهرمی شود و طی چند برخورد، رابطه ای احساسی بین آندو شکل می گیرد که راجر (دیکاپریو) را دلباخته ی عایشه (گلشیفته) می سازد. (تصویر زیر). روشن است که اینجا یک مثلث عشقی بوجود می آید، اما با حذف صحنه های همسر راجر (با بازی کاریس)، این مثلث بسیار کمرنگ تر می شود تا ریدلی اسکات بتواند بر کشمکشهای اصلی داستان پیرامون مأموریت راجر (گماشته ی سی آی ای) برای شکار یک عضو القاعده در اردن، متمرکز بماند و دروغهایی را برملا کند که نام فیلم به آن اشاره دارد. عنوان این فیلم را در رسانه های پارسی «پیکره ی دروغ ها» و «یک مشت دروغ» نیز ترجمه کرده اند.




صحنه ی حذف شده از فیلم با حضور گلشیفته و دیکاپریو





روایت ایرانی: محدودیت و مهاجرت

گلشیفته در تازه ترین مصاحبه ی ویدئویی اش در نیویورک (لینک زیر) با انگلیسی روان از زیبایی خاورمیانه و تبحر ریدلی اسکات یادمی کند. او در دیگر مصاحبه هایش (لینک دوم) خبر منعِ خروج اش از ایران در اواخر مردادماه گذشته و احضار به دادگاه را تأیید کرده و گفته است که جلوگیری از خروج او باعث شده تا امکانِ حضور در یک فیلم هالیوودی دیگر به نام «شاهزاده ی پارس» را از دست بدهد. گلشیفته همچنین گفته است فعلاً قصد ندارد به ایران بازگردد.

تجربه نشان داده که اینگونه مهاجرتها چهره های مردمی ما را از عامه ی دوستدارانشان جدا می کند و فراکنش سازنده ی فرهنگی اجتماعی میان مردم و آنها را از بین می برد. مهاجرتِ گلشیفته فراهانی یادآور غربت گزینیِ سوسن تسلیمی (تصویر روبرو) در دهه ی شصت است که به سوئد پناه برد و در آنجا فیلم هم ساخت. اما سینما و تآتر ایران از حضور درخشان و پرتوانِ او محروم شد. و چه بسیار نمونه های دیگر از این دست در هر صنف و مسلکی...

روایت هلندی: خونسردی و بوسه

اما بازگردیم به کاریس فان هاوتن. او نسبت به حذف نماهایش در «مجموعه ی دروغها» بسیار خونسردانه واکنش نشان داده و گفته است که خود نیز بر این گمان بوده که نقش او اضافی است! اکنون این ستاره ی هلندی و دوستدارانش بیش از هرچیز به نمایشِ بوسه ی او و همبازی اش تام کروز در فیلم «والکاری» دل خوش کرده اند. کاریس پیشتر با بازی در «کتاب سیاه» آخرین فیلم هلندیِ پال فرهوفن (کارگردانِ غریزه ی اصلی) به شهرت رسید و نقشهای کوچکی در فیلمهای هالیوودی بدست آورد. خبر زیر در یک روزنامه ی عامه پسند به خوانندگان مژده می دهد که صحنه ی عشقبازی کاریس با دیکاپریو در نسخه ی دی ویدیِ «مجموعه ی دروغها» حذف نخواهد شد و او بیهوده با دیکاپریو لب تو لب نشده است!

روزگار غلا‌مرضا تختي در آمريكا

Posted: 31 Oct 2010 07:29 AM PDT

حقیقتا که طنز تلخیه....

ناپلئون بناپارت

Posted: 31 Oct 2010 07:21 AM PDT

نقل قول:

نوشته اصلی توسط omid (پست 235502)
چطور از ناپلئوني كه يك آدم منفي بوده اينهمه جملات با ارزش باقي مونده؟!

کاری به منفی یا مثبت بودنش ندارم،در هر حال ناپلئون یک فرمانده جنگی بزرگه،انتظار داشتی سخنی ازش نمونه؟؟؟

کاریکاتور( هدفمند کردن رایانه ها)

Posted: 31 Oct 2010 07:21 AM PDT

تـــاریــخ و دوربــیــن !! ...

Posted: 31 Oct 2010 07:18 AM PDT

ممنون به خاطر پست جالبتون.
اون قسمت به توپ بستن:

بدجوره!!!

هنرنمایی قطرات رنگ و آب

Posted: 31 Oct 2010 07:07 AM PDT

فتوای جنجالی درباره گناه بوسه دختران و پسران!!

Posted: 31 Oct 2010 06:37 AM PDT

"البنا" درباره جواز حلیت بوسه بین دختران و پسران جوان در شبکه ماهواره ای الساعه با بیان این دلیل فتوا داد که، (بوسه بین دختران و پسرانی که با یکدیگر ازدواج نکرده اند) از سستی بشر است. در اسلام این مسئله ضمن "اشتباهات" وارد شده است. این اشتباهات، گناهان کوچکی هستند که با کارهای نیک از بین می‌روند!!
وی همچنین به با اشاره به فتوای خود به العربیه گفت: به ما واجب است که نسبت به واقعیتی امکان تجاهل به ان در این عصر فعلی نیست شناخت پیدا کنیم. در واقعیت این عصر کنونی، بسیاری از دختران پسران جوان توانایی ازدواج را ندارند. این درحالی است که آنان در شرایطی هستند که بسیاری از عوامل خارجی که باعث تحریک غریزه جنسی می‌شود بر ایشان سایه گسترانده است. غریزه جنسی ای که خداوند در انسان بنا نهاده است.
وی مدعی شد: ما نباید این مشکل را دست کم بگیریم و کوچک بدانیم. فلا یکلف الله نفسا إلا وسعها، و این فتوا به معنای دعوت به فساد نیست. البنا همچنین بالا رفتن سن ازدواج، زیاد شدن مشکلات آن و بیکاری را از مسائلی عنوان کرد که باعث این گناهان کوچک مثل بوسه زدن است، می‌شود.
برخی از علمای الازهر البنا را متهم به انتشار فحشا از طریق این فتوا کرده و خواستار برگشت وی از این نظر شده اند. جمال قطب که یکی از بزرگان دانشگاه الازهر و رئیس سابق بخش فتوای این دانشگاه بوده است به شدت به البنا اعتراض کرده و گفت: این گفتار سبب نشر فحشا و مسائلی کنترل ناپذیری خواهد شد.
گفتنی است صدور فتاوی جنجال برانگیز از سوی مرکز الازهر که عمدتا با قصد سازگاری بین دین و دنیای جدید صورت می‌گیرد، اخیرا افزایش خاصی پیدا کرده است، بطور مثال اخیرا دکتر عزت عطیه استاد و رئیس بخش حدیث در دانشگاه الازهر گفته بود که برای جلوگیری از خلوت یک زن و یک مرد نامحرم در محل کار، "زن می‌تواند به همکار مرد خود شیر بدهد تا آنها باهم محرم شوند.

چگونه کارت اینتر نت خود را بی نهایت کنیم

Posted: 31 Oct 2010 06:14 AM PDT

:a (36)::a (36):

طرز جدید خشک کردن فرش!!

Posted: 31 Oct 2010 06:12 AM PDT

:01::hiddend (30)::01:

اشتغال زایی !!!

Posted: 31 Oct 2010 06:07 AM PDT

اشتغال زایی !!!

کاریکاتور جذاب آفتاب گیری فقرا !!!

Posted: 31 Oct 2010 06:06 AM PDT

آدرس جالب روی قبض برق!!

Posted: 31 Oct 2010 06:04 AM PDT

لحظه‌ای که عکاس شکار می‌شود!!!

Posted: 31 Oct 2010 05:56 AM PDT

آشنایی با خطاهای متداول به هنگام استفاده از مودم کامپیوتر

Posted: 31 Oct 2010 05:55 AM PDT

با این ترفند دوستان عزیز می توانند هر یک از درایوهای موجود در سیستم خود را ناپدید کنند.

ابتدا به کمک دستورregedit رجیستری خود را باز نمایید سپس به این کلید مراجعه کنید:
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurre nt Version PoliciesExplorer
و یک متغیر جدید از نوع DWORD ساخته و نام آن را NoDrivers بگذارید مقداری که برای این متغیر تعیین می کنید نشان می دهد که چه درایوهایی مرپی هستند راست ترین بیت مربوط به گردونه ی:A
و بیت بیست و ششم مربوط به گردونه ی :Z است برای مخفی کردن هر درایو کافی است بیت آن را روشن کنید.
اگر با اعداد هگزا میانه خوبی ندارید می توانید می توانید از اعداد دسیمال زیر برای مخفی کردن هر درایو یا چند درایو استفاده کنید مثل اعداد زیر :
A:1 , B:2 , c:4 , D:8 , E:16 , F:32 و...........
برای ناپدید کردن تمام درایوها می توانید عدد دسیمال ۶۷۱۰۸۸۶۳ را به متغیر NoDrives بدهید .

نکته :
این درایوهاهم چنان در برنامه ی مدیر فایل ظاهر خواهند شد برای از بین بردن این برنامه باید فایل winfile.exeرا حذف نمایید.

persiantools.com

دنبال یک کلمه توی یک سایت می گردم، چه کنم؟

Posted: 31 Oct 2010 05:54 AM PDT

فرض کنید می خواهیم ببینیم کلمه IRAN در سایت www.bbbb.com آمده یا نه ،

الف) در جستجوگر google در جعبه جستجو تایپ کنید: Site: www.bbbb.com iran (یک فاصله خالی بین آدرس و کلمه Iran ایجاد کنید) سپس enter را بزنید. صفحاتی از سایت www.bbbb.com را که دارای کلمه IRAN است را می آورد.

ب) در جستجو گر Altavista در جعبه جستجو تایپ کنید: URL:www.bbbb.com+iran (یک فاصله خالی بین آدرس و کلمه +iran اعمال کنید) سپس enter را بزنید.

از کار انداختن Image Preview

Posted: 31 Oct 2010 05:53 AM PDT

در ویندوز xp منوی عکسها و یا ارسال فکس با image veiwer یا fax viewer به صورت استاندارد تعریف شده و گاهی اوقات برای کاربر مزاحمت هایی ایجاد می کند که باعث ناراحتی در استفاده از ویندوز xp می شود. برای این که این مشکل رفع شود، می توانید این منو را از کار بیندازید. برای این کار باید سراغ رجیستری رفته و دیتا value مورد نظر را پاک کنید تا همه چیز حل شود. لطفا با تایپ Regedit در منوی RUN روی استارت کار را شروع کرده و با ورود به رجیستری سراغ کندوی بزرگ HKEY-CLASSES RROOT بروید آن را کلیک کرده و بعد شاخه System FileAssociations را بیابید. با پیداکردن آن لطفا زیرشاخه بعدی یعنی image را یافته و با کلیک روی آن زیرشاخه Shell EX را پیدا کنید. سپس زیرشاخه بعدی Context Menu Handlers را پیدا کنید و داخل آن نیز زیرشاخه مورد نظر یعنی Shell Image Preview را خواهید دید. لطفا دست نگه دارید. به پوشه روبه روی این زیرشاخه به نام Default که به صورت String است و Value داخل آن بدین صورت نوشته شده ، دقت کنید:cb260c236066} - b725-45f6 - 1d6a -{e84fda7c برای از کار انداختن Preview کافی است این دیتا Value را پا کرده و Ok کنید. به همین راحتی حالا دیگر خبری از باز شدن تصاویر با image Preview نخواهد بود.


Code:
HKEY - CLASSES - ROOT System File Associations image ShellEX Context Menu Handlers Shell Image Preview

ایجاد دایرکتوری بدون نام در ویندوز!

Posted: 31 Oct 2010 05:51 AM PDT

نام گذاری برای پوشه ها و یا همان دایرکتوری ها آداب خاصی دارد.
عموما افراد برای نام گذاری روشهای متفاوتی برای خودشان دارند ولی در هر صورت یک قانون کلی وجود دارد. یک نام که انتخاب می کنید باید حداقل یک کاراکتر داشته باشد .
به عبارت دیگر نمی توانید یک دایرکتوری بدون نام داشته باشید ولی ....
ولی ویندوز این امکان را برای شما فراهم کرده است.

خب بهتر است روش زیر را دنبال کنید :
پیش از هر کاری کلید NumLock را روشن کنید.
حال بر روی دایرکتوری خود کلیک سمت راست را زده و گزینه Rename را برگزینید.
کلید Alt را پایین نگه داشته و از اعداد Keypad ( مجموع اعداد سمت راست صفحه کلید ) عدد 0160 را تایپ کنید .
پس از زدن کلید Enter دایرکتوری خود را بدون نام مشاهده می کنید .
در ادامش شما میتونین با زدن دکمه راست موس به قسمت ایکون برین و یه ایکون بدون عکس براش انتخاب کنین در این صورت این فولد علاوه بر این که اسم نداره دیده هم نمیشه به درد قایم کردم میخوره

چگونه فایل های هک را شناسایی کنیم؟

Posted: 31 Oct 2010 05:50 AM PDT

هنگام چت در یاهو ممکن است از افراد مختلف فایلی دریافت کنید که گاهی اوقات این فایلها برای نفوذ به کامپیوتر شما و یا دزدیدن پسورد یاهوی شما هست . یک راهی وجود دارد که در هنگام دریافت فایل تا حدی از امنیت آن اطمینان حاصل کنید :
وقتی شخصی فایلی می فرستد در پیغامی که برای شما مبنی بر تائید آن می اید نام شخص فرستنده ، نام فایل و حجم آن و از این قبیل اطلاعات روی آن نوشته شده هست. شما باید توجه داشته باشید که فایلی که می خواستید با نوع فایل فرستاده شده هماهنگی دارد یا نه ؟
مثلا اگر عکسی می خواهید دریافت کنید باید فایل مربوط پسوند JPG داشته باشد اما فایلهای هک که با MGIC-PC ساخته می شوند در قسمت نام بعد از JGP پسوندی مثل SCRیاexe و..مثل( mypic.jpg.scr) وجود دارد که نشان دهنده آن است که فایل فرستاده شما یکی از انواع فایل های ساخته شده توسطmagic-pc است که برای بدست آوردن پسورد شما می باشد .

چگونه بعضی ازصفحات سایتها راکه در هنگام نمایش مشکل دارند، ببینیم

Posted: 31 Oct 2010 05:49 AM PDT

بعضی از صفحات وب در زمان نمایش به صورت کاراکتر های نا مشخصی نمایش داده می شود. برای دیدن این گونه صفحات باید روی صفحه کلید کلیک راست کرده و از منو مربوطه Encoding را انتخاب کنید. (جهت زبان فارسی معمولا بهترین انتخاب Arabic و یا Unicode (UTF8) می‌باشد.)

در این صورت بر حسب زبان صفحه یکی از حالتها انتخاب می شود تا صفحه به درستی نمایش داده شود.

در کامپیوتر یک رشته کاراکتر های استاندارد و غیر استاندارد وجود دارد .

کاراکتر های استاندارد روی صفحه کلید هستند و هر کدام از آنها دارای کد مشخصی هستند . اما کدهای دیگری وجود دارد که به وسیله صفحه کلید قابل دسترسی نیست. برنامه نویسان مختلف می توانند کاراکتر های مورد نظر خود را روی این کد ها قرار دهند . زمانی که از Encoding استفاده می شود در واقع نوع فرمت کاراکتر های غیر استاندارد مشخص می شود.

بدون هیچ نرم افزاری ، فونت طراحی کنید

Posted: 31 Oct 2010 05:48 AM PDT

شما می توانید در محیط ویندوز XP بدون هیچ نرم افزاری ، فونت های زیبایی را برای خود طراحی کنید.

این برنامه که مانند بسیاری از برنامه های ویندوز در آن مخفی شده است را می توان خود از منوی Run اجرا کنید.

از منوی Start گزینه Run را برگزینید و سپس با تایپ این کلمه Eudcedit ، برنامه را اجرا کنید.

در پنجره ابتدایی ،‌ دکمه OK را بزنید . حال در محیط Edit به طراحی و ویرایش کاراکتر موردنظرتان بپردازید.

بعد از آنکه کار طراحی کاراکتر جدید به اتمام رسید ، با انتخاب گزینه Save Character از منوی Edit ، آنرا ذخیره کنید.

خوب این برنامه تنها فونت های شما را طراحی می کند اما جهت استفاده از این فونت ها ، شما باید از منوی Start ، گزینه All Programs و سپس Accessories و System Tools و در آخر Character Map را کلیک کنید.

پس از انتخاب گزینه AllFont ( Private Characters ) از لیست فونت ها ، همه کاراکتر هایی را که قبلا طراحی کرده اید ، در جدول وسط صفحه نمایان می شود .

حال روی کاراکتر های مورد نظرتان دو بار کلیک کرده و پس از انتقال آنها به قسمت Character To Copy ،‌ دکمه Copy را کلیک کرده و

سپس آنها را در محیط مورد نظرتان paste کنید.

جلوگیری از ثبت شدن فایلها در مسیر Start / Documents

Posted: 31 Oct 2010 05:47 AM PDT

اگر میخواهید کسی از اطلاعات اجرا شده در سیستم شما مطلع نشود مراحل زیر را طی کنید.این کار قابل اجرا روی تمام سیستم عامل های(XP,ME,2000,98) میباشد.

1- Regedit را باز کنید.
2-آدرس زیر را از سمت چپ پنجره بیابید.
Code:

HEKY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVe rsionPoliciesExplorer


3- در سمت راست پنحره راست کلیک کرده از منوی New گزینه Binary Value را انتخاب کنید و نام آنرا NoRecentDocsHistory بگزارید.
4- روی گزینه ایجاد شده دوبار کلیک کرده و مقدار زیر را وارد کنید.
00 00 00 01
5-Ok کرده و پنجره Regedit را ببندید و کامپیوترتان را Restart کنید.

بابا شاه: از خودم نقاشي كشيدي ام

Posted: 31 Oct 2010 05:46 AM PDT

چگونه از ویندوز سریعتر خارج شویم

Posted: 31 Oct 2010 05:34 AM PDT

اگر میخواهید از ویندوز سریعتر خارج شوید ، مراحل زیر را طی کنید.این کار فقط روی سیستم عامل هایXP,2000 قابل اجرا میباشد.

1- Regedit را باز کنید.
2-آدرس زیر را از سمت چپ پنجره بیابید.

Code:
HKEY_CURRENT_USERControl PanelDesktop

3- در سمت راست پنحره راست کلیک کرده از منوی New گزینه String Value را انتخاب کنید و نام آنرا WaitToKillAppTimeout بگزارید.
4- روی گزینه ایجاد شده دوبار کلیک کرده و زمان مورد نظر بر حسب میلی ثانیه وارد کنید.(زمان پیش فرض ویندوز، 20000 میلی ثانیه می باشد.)
5-Ok کرده و پنجره Regedit را ببندید و کامپیوترتان را Restart کنید.

این هم یک دستور عالی برای کاربران ویندوز

Posted: 31 Oct 2010 05:32 AM PDT

(SFC (System File Checking:
اگر ویندوزتان حسابی به هم ریخته و برنامه های خوبی هم روی آن دارید و نمی خواهید حذفش کنید ، هم چنین فرصت نصب دوباره ویندوز را ندارید ، این مرحله را قدم به قدم انجام دهید :
1- سی دی ویندوز را داخل درایو بگذارید.
2- در قسمت Run از منوی شروع ویندوز ، تایپ کنید SFC و سپس Enter را بزنید.

با اجرای این دستور ، تمام فایل هلی سیستمی ویندوز چک شده ، اگر یکی از این فایل ها ایراد داشته باشد ، یک سوال از شما پرسیده می شود که باید مسیر فایل های اصلی ویندوز را در جواب آن نوشت .
به مراجعه به Cd ، تمامی این فایل ها تعمیر می شود و شما صاحب یک ویندوز تر و تمیز هستید .

سرعت واقعی اینترنت شما چقدر است؟

Posted: 31 Oct 2010 05:29 AM PDT

وقتی به اینترنت متصل هستید، تصویری از دو رایانه بسیار کوچک در سمت راست پایین صفحه نمایش ( قسمت Tray ) ظاهر می شود.
اگر موس خود را روی این دو رایانه نگه دارید ( یا روی آن دوبار کلیک کنید )، سرعت اینترنت شما را نشان می دهد؛ مثلا bps 33600 ( بیت بر ثانیه )، اما این سرعت واقعی خط شما نیست؛ بلکه سرعت مودمی است که در شرکت ISP ( که شما از او اینترنت گرفته اید ) قرار دارد. سرعت واقعی خط معمولا عددی بسیار کمتر از این مقدار است!
اگر می خواهید ببینید این مقدار اطلاعات با چه سرعتی رد و بدل می شوند، می توانید سری به نشانی http://Promos.mcafee.com/speedometer بزنید، در این صفحه یک سرعت سنج وجود دارد. کافیست روی عبارت Test Now کلیک کنید. کمی صبر کنید تا Speedometer سرعت اتصال را اندازه بگیرید. عددی که در مقابل عبارت Your Speed مشاهده می کنید، سرعت واقعی است.
اگر این مقدار با سرعت مودم ISP خیلی متفاوت است، از دست ISP خود شاکی نشوید!
چون سرعت خط علاوه بر تجهیزات موجود در ISP، به موارد زیادی چون کیفیت خطوط مخابراتی منطقه و منزل شما نیز بستگی دارد.

ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما

Posted: 31 Oct 2010 05:27 AM PDT

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد

استارت سریع!

اگر عمل Shutdown در کامپیوتر درست انجام نشود، کامپیوتر در استارت بعدی، برای اینکه هارد را از لحاظ داشتن خطا یا اشتباه چک کند، با برنامه Scandisk استارت می شود که مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اینکه از اجرا شدن Scandisk جلوگیری کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:
از منوی استارت بر روی Run کلیک کرده و بعد دستور msconfig را اجرا کنید. سپس قسمت system configuration programs را باز کنید و در قسمت Register، general کلیک کنید و سپس فرمان " Scandisk after error by shutdown disabled " را فعال کنید. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببندید و ویندوز را دوباره استارت کنید.


از کار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سیستم

اگر کامپیوتر شما هنگام بالا آمدن سیستم، آهنگ پخش می کند، در صورتی که آن را از کار بیندازید، کامپیوتر سرعت بیشتری خواهد داشت. برای این کار، به ترتیب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب کنید. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است که کدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می کنند. قسمتهایی که با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گویی را در کنار خود دارند بر روی قسمتهایی که می خواهید پخش آهنگ آنها را غیرفعال کنید، مارک بزنید. سپس از منوی Name که در زیر آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب کنید.

لغو دستور اجرای اتوماتیک برنامه ها

بسیاری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتیک اجرامی شوند. آیا شما واقعاً به همه آنها احتیاج دارید؟ برای اینکه از استارت شدن اتوماتیک این برنامه ها جلوگیری کنید، از منوی استارت، Run را انتخاب کرده و سپس دستور msconfig را اجرا کنید. از طریق Register و بعد " Auto Start " قادر نخواهید بود که برنامه مورد نیاز خود را به صورت مجزا انتخاب کنید، بلکه فقط می توانید علامت تیک (P) یا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هایی که نمی خواهید اجرا شوند، بردارید.

پاک کردن برنامه ها

شما همواره برنامه هایی را از اینترنت Download می کنید. برای پاک کردن آنها از برنامه Uninstall استفاده کنید، که آن را می توانید به ترتیب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پیدا کنید.
برنامه ای را که می خواهید پاک کنید، مارک بزنید و بعد بر روی آیکون Add/Remove کلیک کنید. بدین ترتیب، برنامه به طور کامل از کامپیوتر شما پاک می شود


ایمیل های قدیمی را پاک کنید

ایمیل هایی که به خصوص با فایل های پیوست شده ( عکس، فیلم و فایل های موسیقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت کامپیوتر را کاهش می دهند. به همین دلیل، تمام ایمیل های خود را به طور کامل بررسی کنید و آنهایی را که دیگر احتیاجی ندارید، پاک کنید.

Defragment کردن هارد

با دستور Defragment، هارد کامپیوتر خود را مرتب کنید. خود این کار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت کامپیوتر شما را بالا خواهد برد. برای این کار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را کلیک کنید.
نکته: پس از شروع عمل Defragment، کامپیوتر را به حال خود بگذارید و هیچ کار دیگری با آن انجام ندهید.

عکس زمینه را غیر فعال کنید.

این عکسها با وجود همه جذابیتی که دارند قدرت و سرعت کامپیوتر را کم می کنند. بنابراین، بهتر است که عکس پیش زمینه را بردارید. برای این کار با کلیک راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب کنید و در قسمت Background، دستور None را انتخاب کنید.

فایل های موقت و آدرس های اینترنتی موجود در حافظه موقت را پاک کنید

در حالی که در اینترنت مشغول جستجو هستید، Browser مثلاً (Internet Explorer) کپی سایت های بازدید شده را بر روی هارد قرار می دهد. این کار، عمل جستجو را تسریع می کند، اما به تدریج مقدار زیادی اطلاعات جمع می شود که سرعت کامپیوتر را کم می کند. بنابراین، بهتر است که این فایل ها را پاک کنید. در Browser، از منوی بالای صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب کنید و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies کلیک کنید.

کاهش ظرفیت فایل ها و آدرس های اینترنتی که در کامپیوتر ذخیره می شوند.

پاک کردن هر روز فایل های موقت و آدرس های اینترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می کند. شما می توانید Cashe خود را طوری تنظیم کنید که فقط اطلاعات کمی را بتوانید ذخیره کنید.
برای این کار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب کنید. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings کلیک کنید. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظیم کنید.

روزآمد کردن ویندوز

شرکت مایکروسافت به طور مرتب نسخه های update ویندوز خود را برای کاربرانش ارائه می دهد. در نتیجه، قادر خواهید بود که درایوها و فایل های جدید را به صورت رایگان Download کنید. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب کنید. با این کار، ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر شما update خواهد شد.

روش نصب ویندوز xp بصورت خودکار

Posted: 31 Oct 2010 05:25 AM PDT

همانطوری که میدانید هنگامی که قصد نصب ویندوز را داشته باشید (Clean Install) در حین نصب لازم است سوالاتی پیرامون نام کامپیوتر ، نوع رزولوشن ، کلمه عبور Admin ، شماره سریال ویندوز و ... را پاسخ دهید. این مساله باعث میشود که شما دقایقی طولانی را کنار سیستم باشید تا نصب ویندوز به مراحل نهایی نزدیک شود. این مساله اگر لازم باشد روزانه تعدا زیادی ویندوز نصب نمایید بیشتر نمایان میشود. با استفاده از ابزاری که در سی دی ویندوز xp در فولدر support قرار داده شده ، آن هم در یک فایل Cab !!! براحتی نسبت به نصب خودکار ویندوز اقدام نمایید.

حال روش کار:

1- در سی دی ویندوز xp به مسیر زیر مراجعه نمایید :

Support ools

2- فایل deploy.cab را بر روی یکی از درایوهای هارد کپی نمایید. سپس آنرا باز کرده (از طریق برنامه zip magic یا winzip یا در خود ویندوز xp اگر بر روی فایل کلیک کنید باز میشود ) و فایل setupmgr.exe را از درون این فایل cab کپی کرده و درون یک درایو از هارد کپی کنید.
3- بر روی setupmgr.exe کلیک کنید. پنجره ای باز میشود. آنرا next کنید. سپس گزینه زیر را انتخاب کرده و next کنید :

Create a new answer file

4- مطمئن شوید که گزینه windows unattended installation علامت زده شده باشد سپس next کنید.
5- در این صفحه نوع ویندوز خود را انتخاب نمایید در اینجا ویندوز xp پروفشیونال را انتخاب میکنیم. سپس next میکنیم.
6- گزینه Fully automated را علامت بزنید و next کنید.
7- در اینجا صفحه Distribution Folder نمایش داده میشود. در این صفحه به شما اجازه داده میشود که تعیین نمایید که آیا ویزارد یک پوشه توزیعی را بر روی کامپیوترتان بسازد یا پوشه توزیعی را بر روی درایو شبکه ای که شامل سورس فایلهای ویندوز میباشد ایجاد نماید.

نکته ! ساخت یک پوشه توزیعی نه تنها به شما اجازه نصب ویندوز بدون استفاده از cd را میدهد بلکه اجازه افزودن فایلهای اضافی (همانند درایورهای قطعات) برای انجام یک نصب سفارشی را میدهد. اگر قصد انجام نصب خودکار را به دفعات زیاد دارید و درایور یا پوشه مناسب را در اختیار دارید میتوانید از این گزینه استفاده کنید.

ما در این آموزش گزینه زیر را انتخاب کرده سپس next میکنیم :

No, this answer file will be used to install from a CD

8- در این صفحه گزینه مربوط به I Accept … را علامت زده و next میکنیم.
9- حال شما صفحه ای را مشاهده میکنید که با کمی دقت متوجه میشوید گزینه هایی درون این صفحه وجود دارند که شما در حین نصب ویندوز با آن برخورد میکنید. شروع به تکمیل گزینه ها به دلخواه خود کنید.
10- بعد از اتمام کار گزینه finish را بفشارید. در این قسمت مسیری برای ذخیره تنظیماتی که انجام داده اید در قالب یک فایل پرسیده میشود. شما میبایستی نام فایل را که به صورت UNATTEND.TXT انتخاب شده به WINNT.SIF تغییر دهید و یک نسخه بر روی یک فلاپی ذخیره نمایید.
11- از منوی FILE گزینه EXIT را انتخاب نمایید.
12- اکنون شما فایل اصلی را ساخته اید. فایل برای انجام عملیات نصب آماده میباشد اما ممکن است قبل از شروع عملیات مایل باشید که نگاهی به محتویات فایل بیندازید. (ممکن است بخواهید پارامترهای اضافه تری را نیز به فایل بیفزایید. در صورت امکان با بخش HELP برنامه SETUP MANAGER مشورتهای لازم را انجام دهید.) برای این کار فایل ساخته شده را در برنامه NOTEPAD باز نمایید. شما میتوانید خطوط دیگری را نیز برحسب نیاز برای فعالیتهای دیگر مثل تعیین پارتیشن نصب دیسک سخت یا تبدیل سیستم فایل به NTFS معین نمایید. جزئیات مربوط به چگونگی انجام این کارها را میتوانید در داخل فایلهای کمکی موجود در داخل Deploy.CAB مشاهده نمایید. اگر در داخل فایل هرگونه تغییری را اعمال کردید ، فایل را ذخیره کرده و آنرا ببندید
13- فایل را بر روی فلاپی دیسک کپی نماید. سپس کامپیوتر را از طریق سی دی راه اندازی کرده و فلاپی را در داخل درایو فلاپی قرار دهید. ویندوز به صورت خودکار تنظیمات معین شده را مورد استفاده قرار میدهد.

چگونه پخش اتوماتیک CD در Windowx XP را غیر فعال کنیم؟

Posted: 31 Oct 2010 05:24 AM PDT

My Computer را باز کنید.بر روی CD Rom خود کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.بر روی Auto Play کلیک کنید.در Drop Down Box می توانید فعال یا غیر فعال بودن این ویژگی را معلوم کنید.

مدت زمان بسته شدن برنامه ای که دیگر قابل دسترسی نیست را عوض کنید

Posted: 31 Oct 2010 05:23 AM PDT

هنگامی که برنامه ای در ویندوز Hang می کند و دیگر هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد، ویندوز XP پنجره ای را نمایش می دهد و از شما می خواهد برنامه را ببندید و یا اینکه مدت زمانی را صبر کنید تا خود ویندوز این کار را برای شما انجام دهد. به طور معمول، ویندوز XP پس از گذشت 5 ثانیه، این پنجره را به شما نشان می دهد. برای تغییر دادن این مدت زمان، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه Registry Editor را باز کنید. برای این کار، پنجره Run را اجرا کرده و عبارت regedit را درون آن تایپ و کلید Enter را فشار دهید. با این کار پنجره Registry Editor نمایان می شود.

2. در این پنجره به آدرس زیر بروید.

HEKY_CURRENT_USERContorl PanelDesktop

3. در قسمت سمت راست بر روی HungAppTimeout کلیک کنید.

4. بر روی ایل مورد نظر دو بار کلیک کرده و یا از دکمه سمت راست ماوس گزینه Modify را انتخاب کنید. این کار سبب نمایش پنجره Edit String می شود.

5. در قسمت Value data، مدت زمان مورد نظر خود را بر حسب میلی ثانیه وارد کنید (مقدار معمول، 5000 میلی ثانیه می باشد. )

6. از رجیستری خارج شوید. حال برای اعمال تغییرات می بایست کامپیوتر خود را Restart کنید

طراحی های شگفت انگیز روی کدو

Posted: 31 Oct 2010 05:03 AM PDT

دست شما درد نکنه عالی بود

آیا می دانید که علت برتری فیزیکی DVD نسبت به CD چیست؟

Posted: 31 Oct 2010 04:47 AM PDT

با هر بار پخش و گذشت زمان کیفیت آن پائین نمی آید.
- میدان های مغناطیسی و الکترومغناطیسی به آنها آسیب نمی رساند.
- مقاومت آنها دربرابر سرما و گرما زیاد است.
اما:
- مقاومت آنها دربرابر خراش و آلودگی کم است. در صورت خراش آلودگی کم ، سطح آن را با خمیردندان و پارچه نرم تمیز کنید و در صورتی که خراش عمیق باشد، روی آن را با مداد پاک کن نرم بکشید تا مات شود. سپس از خمیردندان استفاده کنید.

تغییر نام رجیستر کننده ویندوز

Posted: 31 Oct 2010 04:45 AM PDT

تا حالا شده که ویندوزتون به نام کسی دیگه ثبت شده باشه و بخواین اسم خودتون رو جایگزین اون اسم کنید ؟

وارد رجیستری بشید .


HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersion
و اسم ثبت شده رو به نام خودتون تغییر بدید.

یک روش سریع برای قفل کردن کامپیوتر در ویندوز XP

Posted: 31 Oct 2010 04:44 AM PDT

فشردن همزمان کلیدهای Win (همون که عکس پنجره داره!) و L
با این کار اگر switch user در ویندوز شما فعال باشد با این کار صفحه login (شامل لیست کاربرها) نشان داده می شود و اگر آنرا غیرفعال کرده باشید ویندوز به اصطلاح lock میشود و برای ورود باید پسورد خود را وارد کنید.
کاربرد : وقتی کسی مزاحم شما میشه و زیادی بهتون گیر میده با این کار میتونین از شر مزاحمتهای اون خلاص شین و یا وقتی میخواین موقتا از پشت کامپیوتر بلند شین و یه نفر دیگه هم پشت کامپیوتر هست که نمیخواین به سیستمتون دسترسی داشته باشه و شما هم حوصله ذخیره برنامه های بازشده و log off ندارین میتونین خیلی سریع با این کار به مقصودتون برسین!

خروج اتوماتیک برنامه هایی که به سیستم پاسخ نمی دهند.

Posted: 31 Oct 2010 04:43 AM PDT

برای اینکه بخواین خود ویندوز برنامه هایی که هیچ پاسخی به سیستم نمیدن رو از حافظه خارج کنه به روش زیر عمل کنید .

1-regedit رو اجرا کنید .

2-به اینجا برید :‌ HKEY_CURRENT_USERControl PanelDesktopAutoEndTasks

3-مقدار 1 رو بهش اختصاص بدید .

4-اگر میخواین این کار با سرعت بیشتری صورت بگیره این گزینه رو WaitToKillApp که مقدارش به میلی ثانیه هست تا جایی که فکر میکنید لازمه کاهش بدید.

بالا بردن یرعت باز شدن منوها

Posted: 31 Oct 2010 04:42 AM PDT

پس از اجرای Regedit به آدرس زیر بروید:
HKEY_CURRENT_USERControl PanelDesktop
و مقدار MenuShowDelay رو تغییر بدید به صفر. بعدش هم یه ریستارت و برید منو ها رو ببید لذت برید.

چگونه متن Internet Explorer را در نوار بالا تغییر دهیم؟

Posted: 31 Oct 2010 04:41 AM PDT

به منوی شروع کار ویندوز بروید.حالا بر روی RUN کلیک کنید.بنویسید : regedit و بر روی OK فشار دهید.حالا به این صورت به قسمت مورد نظر بروید : HKEYCURRENTUSER–>Software–>MicrosoftInternet Explorer–>Main
سپس مقدار Window Title را به مقدار مورد علاقه خود تغییر دهید.

تنظیم رجیستری توسط یک برنامه

Posted: 31 Oct 2010 04:40 AM PDT

ممکنه شما تا حالا با نکات و ترفندهای زیادی برخورد کرده باشین که از داخل رجیستری تنظیماتشون انجام میشه و واقعا حفظ کردن مسیر همه اونها کار خیلی سختیه.
اما اگه ویندوز xp دارین یه برنامه هست که کار شما رو راحت میکنه. از داخل run یا command prompt تایپ کنین : gpedit.msc حالا ریت تو قسمت User Configuration بعد قسمت Administrative Tepmlates اونجا کلی گزینه داره برای customize کردن ویندوز و خیلی از ترفندهایی که با رجیستری انجام میدادین از اینجا خیلی راحت و به صورت دسته بندی شده قابل تغییرند و لازم نیست که شما مسیرهای طولانی رجیستری رو حفظ کنین.
همچنین از قسمت User Configuration زیر شاخه Windows Setting هم میتونین تنظیماتی برای تغییر محیط Internet Explorer انجام بدین.
البته در قسمت computer configuration زیر شاخه Administrative Tepmlates هم یک سری تنظیمات رو میتونین انجام بدین.
در همین قسمت و زیرشاخه Windows Settings و از آنجا زیرشاخه Security Settings هم کلی گزینه داره که میتونین باهاشون ور برین و ببینین نتیجه چی میشه! البته همیشه خوب گزینه رو بخونین و بعد تغییری رو که میخواین انجام بدین و هیچ وقت با چشم بسته چیزی رو تغییر ندین! چون با تغییر در بعضی از این گزینه ها ، ممکنه دیگه هیچوقت نتونین به ویندوز login کنین.

Full Page کردن ویندوز

Posted: 31 Oct 2010 04:39 AM PDT

یه پنجره تو ویندوز xp باز کنین.حالا f11 رو فشار دهید...

برا دیدن proprty هم گزینه رو انتخاب کنید بعد alt+enter رو بزنید....

ساختن امضا بصورت فونت

Posted: 31 Oct 2010 04:38 AM PDT

اگر میخواهید که مثلا امضای خود را به صورت فونت درآورید به داخل پوشه ویندوزتان ودر آن داخل پوشه System32 شویدودرآنفایل "eudcedit.exe" را دبل کلیک کنید که با اینکار یک برنامه باز میشود,ازصفحه شماره دار یک خانه را باشرط اینکه بدانید کدامین خانه است(کدش درزیر نمایش داده میشود)انتخاب کنید.
مثلا E002 ,که با OK کردن شما یک صفحه پر از چهار خانه های ریز ریز نمایش داده میشودوشما هر نوع شکل یا امضائی را که خواستیددرآن نقلشی کرده واز منوی Edit ,گزینه SaveCharacter را بزنید .
حال این برنامه را بسته و Word خودرابازکنید,در برنامهword ابتدا کد را به ترتیب e002 رازده وبلافاصله Alt+X (آلت وایکس) رابزنید.
خواهید دید که آن شکلی که کشیده بودید همانند یک فونت تک کاراکتری نوشته میشود.

عکس گرفتن از فیلم در حال پخش

Posted: 31 Oct 2010 04:37 AM PDT

شاید تا بحال با نرم افزارهای دیگری این کار را انجام می دادید ولی در حقیقت با خود مدیا پلیر ویندوز نیز می توان عکس گرفت.
برای این کار کافیست در حین پخش فیلم کلیدهای Ctrl +I را بزنید.
پنجره ذخیره تصویر باز می شود.حالا می توانید تصویر گرفته شده را ذخیره کنید.

پاک کردن دستورات ذخیره شده در Run

Posted: 31 Oct 2010 04:36 AM PDT

راه اول:
بعضی وقتا تو Run آدم یه دستوراتی مینویسه ولی وقتی اجرا کنی دیگه اون دستور تو Run ذخیره میشه،
دیگه حتا اگر History رو پاک کنی باز هم اون سر جاش باقیه.خیلی من دوست داشتم بدونم چطوری میتونم
دستورت رو پاک کنم که خودم هم تازه یاد گرفتم،برا خودم خیلی جالب بود و مفید،حالا شاید برا بقیه هم مفید باشه.


RegEditor" (Start > Run > regedit > OK)
-
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurre ntVersion ExplorerRunMRU

حالا به آدرس بالا بروید و دیگه خودتون متوجه میشید.به ازای هر دستور یک حرف الفبا وجود داره که

میتونید اونا رو تک تک پاک کنید.اما فقط Alphabet رو پاک کنید.در ضمن ،حتماً باید کامپیوتر رو بعد از انجام این کار Restartکنید.

راه دوم:
با اجرای فرمان زیر در سطر فرمان Run نیز می توان کار بالا را انجام داد:

reg delete HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurre ntVersionExplorerRunMRU /f

نشان دادن پیغام در شروع به کار Windows

Posted: 31 Oct 2010 04:35 AM PDT

اگه میخواین هر بار که ویندوز شروع به کار میکنه , پیغام ی رو اون اولش بده , به زیر کلید زیر بروید:

[HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurr entVersionWinlogon]

و دو Dword به نامهای LegalNoticeCaption وLegalNoticeText بسازید.به LegalNoticeCaption نام کادر پیغام و به
LegalNoticeText متنی که دوست دارید نمایش داده بشه رو بنویسید

ساخت یک shortcut شبیه بلاست

Posted: 31 Oct 2010 04:34 AM PDT

یک new shortcut درست کنید و به اون این مسیرو بدین
20 shutdown.exe -s -t
دراین جا بیست مدت زمان شمارش معکوس برای شات داون است که میتونید اونو تغیر بدین
حالا میتونید این فایل رو برای کسی بفرستید یا در startup بزاری

عوض کردن اسم چند فایل هم زمان توی ایکس پی

Posted: 31 Oct 2010 04:30 AM PDT

به درد فایل های تصویری و ام پی تری میخوره همه رو Select کنید روی یکیشون کلیک راست --> Rename
بعد یه اسم انتخاب کنید.

نرم افزار های مخفی Windows (آخرشه)

Posted: 31 Oct 2010 04:28 AM PDT

لیست زیر، نرم افزارهای مخفی و بدرد بخور ویندوز است که با منوی RUN می توانید ببینید.
برای استفاده از این برنامه ها ابتدا شما باید بهStart رفته و سپس به RUN و در آنجا هر کدام از دستورات زیر را وارد کنید و ok کنید ، برنامه مورد نظر اجرا خواهد شد.

msiexec.1
یک سری مشخسات درباره ویندوز در اختیارتون میگذارد

magnify.2
یک زوم خیلی جالب

narrator.3
گوینده ویندوز

mstsc.4
از طریق شبکه می توان دسکتاپ را در اختیار دستگاههای دیگر قرار داد

clipbrd.5
هر چیزی را که در Copy قرار داده باشید در اینجا به نمایش در می آید

drwtsn32.6
دکتر کامپیوتر شما

dxdiag.7
مشخصات DirectX شما

eudcedit.8
ساخت فونت

iexpress.9
ساخت فایلهای install

mplay32.10
مدیا پلیر 5.1

perfmon.11
اطلاعاتی درباره مانیتور شما در اختیارتان میگذارد

rasphone.12
Network Connection کوچک

regedt32 یا regedit.13
اجرای Registry

shrpubw.14
Share کردن فایلها

sndvol32.15
اجرای Volume Control

winchat.16
چت کردن از طریق LAN

msconfig.17
کنترل STARTUP و BOT

قرار دادن Password دوم برای Windows

Posted: 31 Oct 2010 04:28 AM PDT

در Run عبارت زیر رو تایپ کنید:

syskey

حالا روی آپدیت کلیک کنید و قسمت دایره بالائی رو بزنید و دو بار پسورد رو وارد کنید

بعد از Restart این پسورد رو میخواد

قابل حذف و تغییر هم هست ..نگران نباشید

حذف و اضافه عباراتی به منوی Send To

Posted: 31 Oct 2010 04:27 AM PDT

همانطور که می دانید با کلیک راست بر هر فایل و شاخه ای در محیط ویندوز عبارت Send To خودنمایی می کند که توسط گزینه های این تابع شما می توانید برخی کارها را سریعتر انجام دهید مثلا بر روی دسکتاپ یک میانبر از فایل انتخابی ایجاد نمایید .
حالا جالبه بدونید که مایکروسافت امکان ویرایش این منو را به آسانی فراهم کرده .

۱) در ویندوز ۹۸ و ME به آدرس WindowsSend To و در ویندوز XP به آدرس زیر بروید :
Send Toنام کاربری شماWindows Documents and Settings
2) حال از هر برنامه ای که مایلید در منوی Send To ظاهر شود یک میانبر در این قسمت ایجاد کنید و از هر چه هم خوشتان نمیاد پاکش کنید

۳) به Restart هم نیازی نیست.

عدم قطع شدن ارتباط اینترنت Dialup پس ازعمل Logoff

Posted: 31 Oct 2010 04:23 AM PDT

مطمئنأ میدانید که وقتی در اینترنت باشید و عمل Logoff را انجام دهید ارتباط Dialup شما قطع میشود. عمل Logoff باعث میشود که برنامه های در حال اجرا که باعث کندی سیستم شده اند متوقف شوند به نوعی که انگار سیستم را مجددأ راه اندازی کرده اید. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که پس از عمل Logoff نیز ارتباط شما از اینترنت قطع نشود. این کار میتواند سرعت ویندوز شما را همان جوری که هست نگاه دارد.

برای این کار:
از منوی Start به Run رفته و در آن عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حال به مسیر زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/Winlogon
در این مسیر بر روی صفحه سمت راست ، راست کلیک نموده و از شاخه New یک کلید جدید از نوع String ایجاد نمایید. نام این کلید جدید را KeepRasConnections بگذارید. سپس روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار 1 را برای فعال شدن به آن اختصاص دهید ( برای غیر فعال شدن میتوانید از مقدار صفر استفاده نمایید ).
پس از ساخت کلید و مقدار دهی آن از رجیستری خارج شوید. ممکن است برای اعمال تغییرات نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید. از این پس اگر ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد پس از Logoff نمودن قطع نخواهد شد.

عکسی به عنوان پشت زمینه Toolbar در My Computer و Windows Explore

Posted: 31 Oct 2010 04:22 AM PDT

برای امروز میخوام یه ترفند دیکه بهتون باد بدم با این ترفتند می تونید

عکسی به عنوان پشت زمینه Toolbar در My Computer و Windows Explorer

این یادداشت مخصوص سیستمهای عامل 98, ME, 2000, XP است:

در نوار وضعیت ویندوز خود روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run رو انتخاب کنید . در صفحه ی باز شده بنویسید Regedit و اینتر بزنید.

حال به آدرس زیر بروید :

HEKY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerToolbar

وقتی به این آدرس رفتید در قسمت راست صفحه راست کلیک کنید و گزینه ی String Value رو انتخاب کنید . می بینید که یک فایل درست می شود . نام این فایل رو

BackBitmapShell بزارید و اون رو اجرا کنید . شما باید آدرس عکسی رو که می خواید در پشت زمینه ی Toolbar در My Computer بزارید رو در اونجا بنویسید و اینتر کنید .

عکس باید با فرمت gif یا bmp باشه.

روشن کردن کامپیوتر توسط موس

Posted: 31 Oct 2010 04:12 AM PDT

ابتدا کامپیوتر را Restart کرده وکلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup رفته بعد در آنجا گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کرده بعد صفحه دیگری باز می شود که در آن گزینه Mouse Power On را انتخاب کرده که شامل گزینه های زیر می باشد که به ترتیب آنها را توضیح می دهیم .


1. گزینه Double Left با انتخاب این گزینه می توان که کامپیوتررا با دو با کلیک سمت چپ موس روشن کرد.
2. گزینه Double Right با انتخاب این گزینه می توان که کامپیوتررا با دوبار کلید سمت راست موس روشن کرد.
3. گزینه Disabled با انتخاب این گزینه روشن شدن کامپیوتررا توسط موس غیره فعال کرد.
پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .
*لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط موس کامپیوتر را روشن نمود.

روشن کردن کامپیوتر با صفحه کلید

Posted: 31 Oct 2010 04:08 AM PDT

با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی به وسیله دکمه های کیبوردتان ، کامپیوتر را روشن کنید.

بدین منظور:
ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید.
سپس گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Keyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد و به ترتیب آنها را توضیح می دهیم:
1- گزینه Password : با انتخاب این گزینه می توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگر این گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password را انتخاب وپسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تائید نمود.
2- گزینه Any Key : با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود.
3- گزینه Disabled : با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیره فعال نمود.
4. گزینه Key Board 98 : این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است. پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .
لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.

چگونه کاری کنیم که دسترسی به رجستری قطع شود؟

Posted: 31 Oct 2010 04:06 AM PDT

این کار توسط برنامه Group Policy امکان پذیر است . برای اجرای این برنامه گزینه Run از منوی Start را انتخاب کنید . حال در آن Gpedit.msc را تایپ کرده و Ok کنید . در پنجره

ظاهر شده مسیر زیر را دنبال کنید :

user configuration administrative templates system

حال در سمت راست روی گزینه prevent access to registry editing tools دابل کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود گزینه Enable را فعال کرده و Ok کنید . دیگر نیازی

به Gpedit.msc نیست آنرا ببندید . حال در Run برنامه RegEdit را اجرا کنید . با پیغامی مبنی بر بسته بودن رجیستری مواجه میشوید. برای آنکه بتوانید رجیستری را اجرا

کنید مسیر گفته شده را دنبال کرده و این بار به جای Enable گزینه NotConfigured را برگزینید .

پس از Logoff ، پنجرهای باز شده در هارد را بازیابی کنید

Posted: 31 Oct 2010 04:05 AM PDT

در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید کاری کنید که پس از عمل Logoff پنجره هایی که در هنگام این عمل

در ویندوز باز بوده اند مجددأ به طور خودکار باز شوند. بدین وسیله دیگر نگرانی از بابت اینکه پس از Logoff پنجره های باز مانده خود را از دست داده اید ندارید.

برای این کار:

ابتدا وارد My Computer شوید.

سپس از منوی بالا ، وارد Tools شده و گزینه Folder Option را برگزنید.

در پنجره باز شده به تب View بروید.

حالا تیک گزینه Restore Previous Folder Windows at Login را بزنید (برای پیدا کردن این گزینه از Scroll Bar استفاده کنید.)

در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

یک شوخی کوچک در اینترنت اکسپلورر

Posted: 31 Oct 2010 04:02 AM PDT

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک شوخی کوچک در نرم افزار Internet Explorer بپردازیم. در این ترفند شما میتوانید با استفاده از یک کد ، برای چند ثانیه اینترنت

اکسپلورر را تبدیل به یک زلزله چند ریشتری کنید!

بدین منظور:
نرم افزار Internet Explorer را اجرا کنید.
اکنون کافی است کد جاوای زیر را در قسمت آدرس بار Copy & Paste کنید و نهایتأ Enter کنید:

javascript:function Shw(n) {if (self.moveBy) {for (i = 35; i > 0; i--) {for (j = n; j > 0; j--) {self.moveBy(1,i);self.moveBy(i,0);self.moveBy(0,-i);self.moveBy(-i,0); } } }} Shw(6)

(دقت کنید تمام خطوط کد را کپی کنید به طوری که در برنامه ظاهر شود)

و اکنون منتظر زلزله چند ریشتری باشید!

مشاهده تمام مسیرهای به اشتراک گزاری شبکه

Posted: 31 Oct 2010 04:01 AM PDT

در صورتی که تاکنون با شبکه های محلی کار کرده باشید ، مطمئنأ فولدرهای مختلفی را به اشتراک گذاشته اید و به اصطلاح Share کرده اید. در این ترفند قصد داریم یک

روش ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تمامی مسیرهایی را که از سیستم شما به سیستم های دیگر به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده

کنید و در صورت عدم نیاز ، آنها را غیرفعال کنید.

برای اینکار:

روی آیکن My Computer بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و Manage را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده ، از بخش کناری ، از قسمت System Tools بر روی Shared Folders کلیک کنید.

در زیربخش آن ، روی Shares دوبار کلیک کنید.

اکنون به همین سادگی میتوانید از بخش دیگر ، لیستهای Share های سیستم خود را مشاهده کنید.

حضور مخفی در شبکه

Posted: 31 Oct 2010 03:59 AM PDT

همان طور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستم میشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. اما با این

ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server: /hidden:yes را تایپ کنید.

تغییر حد دسترسی کاربران در شبکه

Posted: 31 Oct 2010 03:58 AM PDT

در صورتی که شما نیز در شبکه های LAN کار کرده باشید حتما میدانید که در حالت پیش فرض ویندوز XP فقط به کاربر GUEST و با کلمه عبور اجازه دسترسی را میدهد. در

این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به کاربران دیگر نیز اجازه دسترسی را به ویندوز بدهید.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Control Panel شوید و بر روی Folder Option دوبار کلیک کنید.

در پنجره جدید ، به تب View رفته و در قسمت Advanced Setting تیک اخرین گزینه یعنی Simple File Sharing را بردارید.

با این کار علاوه به مورد گفته شده موجب میشه اشتراکهای پیش فرض مثل $c و $d ,... نیز فعال شوند.

حالا منوی Security در شبکه فعال شده و میتوانید برای هر کاربر سطخ دسترسی تعیین کنید.

لازم به ذکر است که سیستم فایلها باید NTFS باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر