آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

Link to انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

به دنیای سیاست خوش آمدید

Posted: 30 Nov 2011 11:26 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط هوتیس (پست 382480)
در واقع حرفهای شما این معنی رو میده که سیاست مداران از اعتقادات مردم سوء استفاده میکنن
و هر چقدر مردم بیشتر در گیر عقاید و دین و مذهب باشن اونها بیشتر بر مردم حکومت میکنن ...

ببینید هر کشوری به سیاست مدار احتیاج داره
یعنی به کسی که جامعه رو اداره کنه

حالا وقتی مردم از نظر سواد و فرهنگ، پایین باشند نمیشه با دموکراسی باهاشون برخورد کرد
باید بهشون کلک زد
فریبشون داد
بالاخره یه جوری رامشون کرد

چون اگه بخوای بهشون رو بدی
حقوق بیشتر بهشون بدی
جفتک می زنند

چون نمی دونند با حقوق بیشتر چیکار کنند



.

کسی میدونه این علامت 1+ بالای سایت چیه، و به چه دردی می خوره؟

Posted: 30 Nov 2011 11:26 AM PST

کسی میدونه این علامت 1+ بالای سایت چیه، و به چه دردی می خوره؟


جدیداً به شکلی شبیه به شکل زیر در بالای سایت دقیقاً در بالای قسمت جستجو اضافه شده

تا حالا بهش دقت کردید؟

و آیا میدونید به چه دردی می خوره؟






.

رقیب آی‌پد به میدان آمد

Posted: 30 Nov 2011 11:08 AM PST

کتابخوان الکترونیکی Kobo Vox با قیمت ناچیز خود نرم‌افزار آندروید گوگل را اجرا کرده و دارای قابلیت یک مرورگر وب، ای‌میل و امکانات دیگر است و این سوال وجود دارد که آیا رقیبی ارزان‌قیمت برای آی‌پد خواهد بود؟

هیچ تفاوتی میان این تبلت و تبلت‌های دیگر شرکت‌ها که در رقابت با آی‌پد اپل شکست خورده‌اند، وجود ندارد؛ از این رو هدف شرکت کوبو مستقیما در رشد بازار کتابخوان الکترونیکی شکل گرفت و با معامله فروش از طریق خرده‌فروشی WH Smith استحقاق داشتن یک تفاوت حقیقی با دیگر تبلت‌ها را پیدا کرد.
اما به گفته کارشناسان، Kobo Vox به چند علت قربانی جاه‌طلبی بیش‌تر خود می‌شود؛ این تبلت پس از اتصال به شبکه وای فای برای نخستین بار، به دنبال نرم‌افزارهای به‌روز شده می‌گردد و پس از سه بار عدم موفقیت در انجام این کار، یک نسخه جدید را دانلود و خود را دو بار ری‌استارت می‌کند و سپس این سوال را می‌پرسد که آیا مایل به ورود به فیس‌بوک هستید؟
این تشریفات قفل شاید قابلیت‌های مفید و فوق‌العاده را باز ‌کند، اما کمی ناخوشایند است.

موبایل سوپر نازکی به نام HTC Vile

Posted: 30 Nov 2011 11:06 AM PST

اچ.تی.سی غول تایوانی سازنده تلفن همراه، سرانجام در نظر دارد به صف رقابت تولید سوپر تلفن‌های همراه اسلیم و نازک بپیوندد و خود را به صف اول مدعیان که در اختیار سامسونگ و سونی اریکسون است برساند و برای همین منظور اولین سوپرتلفن همراه نازک خود را عرضه کرده است. این تلفن همراه که HTC Vile نام دارد دارای ضخامتی در حدود ۸ میلیمتر است و به همراه سیستم عامل اندروید ۴ یا همان بستنی حصیری عرضه خواهد شد.


از جمله سایر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به داشتن رابط کاربری Sense 4.0، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای و دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.انتظار می‌رود این تلفن همراه در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۲ توسط این شرکت به صورت رسمی معرفی شود.

ویندوزفون بهترین سیستم‌عامل موبایل ۲۰۱۱ شد

Posted: 30 Nov 2011 11:03 AM PST

به نظر می‌رسد دیگر دوران اقبال سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت فرا رسیده و مهمترین دلیل اینکه این سیستم‌عامل، جایزه بهترین سیستم عامل سال را دریافت کرده است.


مهمترین دلایل انتخاب این سیستم عامل از نظر هیات داوری Know Your Mobile Awards به شرح ذیل است:

- یکی از باپتانسیل‌ترین سیستم‌عامل‌های موبایل با رابط کاربری منحصر به فرد

- حرکت بسیار وسیع از نسخه قبلی سیستم عامل یعنی ۶٫X و سرعت بالا در رشد برنامه‌های مارکت پلیس

-رابط نوآورانه مترو که بیشترین موفقیت را برای این سیستم‌عامل بدست آورده است

در ضمن در رده‌های دوم و سوم نیز سیستم عامل بادا و همچنین بلک بری OS 7 قرار گرفته‌اند.

مایکروسافت با ادغام کردن XBOX LIVE، بینگ، ویندوز لایو و همچنین OFFICE در ویندوزفون به خوبی در راه رساندن خود به IOS و اندروید است.

موبایل رویایی شما چه امکاناتی داره؟

Posted: 30 Nov 2011 10:53 AM PST

تا حالا در این مورد فکر نکردم نکته جالبیه حتما در این مورد افرادی که تخصص لازم را دارن برای کارخانجات سازنده ایده های جالب ارائه میکنندو اگر در توان ساختشان باشه حتما میسازند:hiddend (13):

پس تا دیر نشده...از لذت ها، لذت ببرید !!!

Posted: 30 Nov 2011 10:37 AM PST

...... یارانه نقدی در حال محو شدن است .....

Posted: 30 Nov 2011 10:37 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط manoochehr (پست 382478)
من با نظر آقا کوروش موافقم


دقیقا قرار بر این بود که مردم ما را به نیستی ببرند

البته اینو انکار نمی کنم که همانند این ملت بزرگ

هیچوقت نبوده و نیست و دوباره برای مبارزه با استکبار

جهانی در عرصه مبارزه خواهیم بود

سالار هم به نعل میزنی هم به میخ :hiddend (23)::hiddend (13):
باید بپاخیزید بپاخیزیددر اینکه این ملت بزرگ است شک نیست ولی هم در هوش وهم در نادانی حد میانه هم ندارد:24::hiddend (30):

عجب دافی!!!

Posted: 30 Nov 2011 10:31 AM PST

دلنوشته های حسینی...برای تو نوشتم یا حسین...

Posted: 30 Nov 2011 10:11 AM PST

آقا بیا که ما ز غمت گریه می کنیم
ماه عزاست بر حرمت گریه می کنیم
شکر خدا که دل به عزا خانه بار یافت
ماه بکاست ما به غمت گریه می کنیم
دل ها برای روزتو آماده می شوند
ما بهر دیدن علمت گریه می کنیم
ای خون ما حلال قدومت در این عزا
خون جای اشک بر قدمت گریه می کنیم
تا کی غلاف صبر، کند منع ذوالفقار
هر دم به حسرت دو دمت گریه می کنیم
می آیی وبدون ملاقات می روی
آقا به این عبور کمت گریه می کنیم
خوردی قسم به مادر پهلو شکسته ات
تا حشر هم به این قسمت گریه می کنیم
ای راز دار فاطمه برگرد چاره کن
ما از غم غدیر خمت گریه می کنیم
دشمن به آل تو چه ستمها روا نمود
با تو به آل محترمت گریه می کنیم
از ما حضور عمه ی مظلومه ات بگو
عمری برای قد خمت گریه می کنیم

ادامه یک عکس معروف در اینترنت که هیچوقت منتشر نشد!!!

Posted: 30 Nov 2011 09:51 AM PST








ادامه یک عکس معروف در اینترنت که هیچوقت منتشر نشد


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تصاویر زیر را ببینید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.














اسامی روزها با معنی**

Posted: 30 Nov 2011 09:50 AM PST

اسامی روز های هر ماه با معنی آن

هر سال ایران باستان به ۱۲ ماه و هر ماه به سی روز که هرکدام دارای نام ویژه‌ای می‌باشند و هر ماه به ۴ بخش تقسیم می‌گردد. دو قسمت اول دارای هفت روز و دو قسمت دوم دارای هشت روز می‌باشند. در این گونه تقسیم بندی روز های نخست به نام آفریدگار که به ترتیب اورمزد و دی بآذر و دی بمهر و دی بدین می‌باشند جای دارد. ایرانیان باستان روزهای ماه سی روزه خود را با نام ایزدان می نامیدند وبرای هر روز آداب و اعمال خاصی را درنظر می گرفتندبه طور مثال زمانی که روز مهر با ماه مهر دریک روز طلاقی می کرد ایرانیان باستان جشن به نام مهرگان بر گزار می کردند وهمین قضیه در مورد جشن تیرگان نیز صدق می کرد ( روز تیر در ماه تیر )و... این نامگذاری هم مجموعه ایزدان را تثبیت می کرد و هم سبب می شد که نام انها پیوسته برزبان مردم جاری باشند. آنان معتقد بودند که ذکر نام هر ایزد (که نماینده یکی از صفات و خصوصیات نیک اخلاقی است ) موجب می شود که انسان آن صفت و خصوصیت را در خود تقویت کند جدول زیر چگونگی قرار گرفتن روزها را نشان می‌دهد: نام های سی روز ماه که از اوستا سرچشمه گرفته با چم (معنی) هر یک از آنها به شرح زیر می باشد :
-1اورمزد: ساده شده اهورا مزدا
-2بهمن: اندیشه نیک
-3اردیبهشت: بهترین راستی و پاکی
-4شهریور: شهریاری نیرومند
-5سپندارمزد: فروتنی و مهر پاک
-6خورداد: تندستی و رسایی
-7امرداد: بی مرگی، جاودانی
-8دی بآذر: آفریدگار
-9آذر: آتش، فروغ
-10آبان: آبها، هنگام آب
-11خور: آفتاب، خورشید
-12ماه: ماه
-13تیر: ستاره تیر، ستاره باران
-14گوش: جهان، هستی
-15دی بمهر: دوستی
-16مهر: دوستی، پیمان
-17سروش: فرمانبرداری
-18رشن: دادگری
-19فروردین: فروهر، نیروی پیشرفت
-20ورهرام: پیروزی
-21رام: رامش، شادمانی
-22باد: باد
-23دی بدین: آفریدگار
-24دین: بینش درونی
-25ارد: خوشبختی، دارایی و خواسته
-26اشتاد: راستی
-27آسمان: آسمان
-28زامیاد: زمین
-29مانتره سپن:گفتار نیک
-3۰انارام: فروغ و روشنایی بی پایان.
همه ی اینها را گفتم تا بگویم چرا ما میراث اجدادمان را که نشانه ی پاکی است فراموش کرده و اسم های عربی بر روز هایمان گذاشته ایم؟(مثل جمعه)
ما در کل روز هزاران بار اسم روز ها را می آوریم.چه خوب است که ایرانی باشد و با اصالت و علاوه بر آن نام ایزدان پاک باستانمان را به خاطر آوریم.

علت سرخی...پرچم گنبد امام حسین(ع)...

Posted: 30 Nov 2011 09:45 AM PST

در قبایل عرب همواره جنگ بود،اما مکه ، زمین حرام بود و چهار ماه رجب ، ذی القعده

، ذی الحجه و محرم ، زمان حرام ، یعنی که درآن جنگ حرام است.دو قبیله که با هم

می جنگیدند، تا وارد ماه حرام می شدند، جنگ را موقتا تعطیل می کردند، اما برای

آنکه اعلام کنند که در حال جنگند و این آرامش از سازش نیست، ماه حرام رسیده

است و چون بگذرد، جنگ ادامه خواهد یافت ، سنت بود که بر قبه ی خیمه ی فرمانده

قبیله، پرچم سرخی برمی افراشتند تا دوستان، دشمنان و مردم، همه بدانند که:

جنگ پایان نیافته است.آنها که به کربلا می روند، می بینند که جنگ با پیروزی یزید

پایان گرفته و بر صحنه ی جنگ، آرامش مرگ سایه افکنده است.

اما می بینند که بر قبه ی آرامگاه حسین، پرچم سرخی در اهتزاز است .

بگذار این سال های حرام بگذرد!


زندگی با عشق زیباست .....

Posted: 30 Nov 2011 09:35 AM PST

..... بی تو به سر نمیشود .......








عکسی با دو سوژه مختلف

Posted: 30 Nov 2011 09:24 AM PST

اما به نظر من تصویر از زیبایی گرفتن در واقع ستایش کار خداوندی هستش که هیچ خلقتیش نقص نداره وگرنه سوژه بدبختی و فقیری نشون دادن که هنر نیست

در آخر هم چند تا تصویر از اون بچه ها می گرفتم تا خوشحال باشن


دین بهترین بهانه برای غارتگری و سلطنت.....

Posted: 30 Nov 2011 09:09 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط نوید جوان (پست 382026)
خودش میگه خودشم میخنده.....
آفرین...ما هم واست یک دست مرتب میزنیم:01::01::01:

نقل قول:

نوشته اصلی توسط زئوس (پست 382398)
.....شما دارید در مورد چیزی بحث میکنید که قبلا جوابش داده شده.
پیشنهاد میکنم زودتر از همه نظریه ی مارکس رو بخونید.
................................................


مشکل اینجاست که ما علاقه خاصی داریم به اینکه
از اول چرخ رو اختراع کنیم

و حاضر نیستیم چیزهایی که دیگران بدست آوردن رو بدونیم

مطمئناً راهی که آمریکا و اروپا رفته
قطعاً اگر کله پا نشیم طی خواهیم کرد
حالا این بستگی به این داره که چقدر در تعصبات خودمون مصر باشیم




.

ببار باران ....

Posted: 30 Nov 2011 09:08 AM PST

می خواهم با آسمان معامله ای بکنم
او برایم باران ببارد ومن برایش قاصدک بکارم
آنوقت می توانم
یعنی می توانیم با خیال راحت
به همدیگر نگاه کنیم
چون من وآسمان دیگر نگران آدمهایی نیستیم
که نمی دانند چگونه به هم پیغام دهند ...

عاقبت درس خوندن اجباری!!

Posted: 30 Nov 2011 08:49 AM PST

عاقبت درس خوندن اجباری!!




:24::24::24:

تاپیک خواندن دعای فرج

Posted: 30 Nov 2011 08:44 AM PST

فایل پیوست 30437

اللهم عجل لولیک الفرج

تصاویر پیوست شده
نوع فایل: jpg faraj valiek.jpg (96.6 کیلو بایت)

قات زدن یا قاط زدن؟ کدام درسته؟

Posted: 30 Nov 2011 08:30 AM PST

همه چیز توو ایران هست و اونم از نوع

مرغوبش................. اینکه قابل نداره

:12::12::12:

وقتی کچل ها جلسه دارن...!!

Posted: 30 Nov 2011 08:27 AM PST

موبایل‌های 140 میلیون تومانی در تهران

Posted: 30 Nov 2011 08:03 AM PST

تلاش چینی ها برای جذب پولدارهای ایرانی
از آنجا که این چینیهای چشم بادامی در هر بازاری حضور دارند و کالاهای کپی شده خود را به راحتی به فروش می رسانند از بازار گوشیهای گرانقیمت هم جا نمانده اند و کپی گوشیهای چند ده میلیونی دارای فلزاتی چون طلا و پلاتین و جواهرات و سنگ های گرانقیمت را به یک دهم این قیمت ها تولید کرده و به بازار ایران وارد کرده اند.


هم اکنون گوشی های کپی شده چینی از برندهای گرانقیمتی چون ورتو در بازار تهران و در رنج قیمت حدود یک میلیون تومان (با توجه به مدل، قیمت آن متفاوت است) فروخته می شود که سنگ های بهکار رفته در آن ارزشمند نیست اما از لحاظ شکل ظاهری در نگاه اول هیچ تفاوتی با نمونه اصلی آن ندارد.


باید توجه داشت فروشگاه هایی که گوشیهای لوکس را وارد بازار ایران می کنند محدود هستند اما در حال حاضر گوشی های چینی مشابه همین مارک ها به قیمت های پایین در مراکز بزرگ خرید و فروش گوشی بدون گارانتی عرضه می شوند. قیمت این نوع گوشی ها بنا به سلیقه فروشندگان تعیین و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


برخی از این گوشی های چینی که با مارک های مشهور ساخته شده اند با قیمت های گزاف در بازار عرضه می شود و برخی از فروشندگان با سوء استفاده از ناآگاهی خریداران، این گوشی ها را چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسانند. فعالان بازار تهران معتقدند که مدلهای ورتو به دلیل شناخته شدن و ماندگاری در بازار گوشی های لوکس بیشترین متقاضی را دارد و بیشترین تقاضا مربوط به این مدل است.


این گوشی ها تا پیش از این در مراکز خریدی چون برج آرین میرداماد دیده می شد اما چندی است که نمایندگان برندهای دیگر به صورت سفارشی این نوع گوشی ها را به فروش می‌رسانند.


گفته می شود سود خوبی از فروش این گوشیها عاید فروشندگان فعالان این نوع گوشی‌ها می شود چرا که گوشی های لوکس نمایندگی خاصی ندارد و به همین دلیل قیمت های آن تا حدی به سلیقه فروشنده آن برمی‌گردد و قیمت ثابت برای آن تعریف نشده است.


منبع :hiddend (5):

^^^ نوشته های علیـــــــــــــــرضا^^^

Posted: 30 Nov 2011 07:56 AM PST

بغلم کن
ترس از <سوسک> بهانه بود... ! دلم بغل می خواست...!!
لیز خوردنم بهانه بود! دلم می خواست دستم رو محكم تر بگیری ...!!
گفتن اینكه بالشتم سفته بهانه بود! دلم می خواست سرمون رو نزدیك هم بذاریم رو یه بالشت....!!
اخم كردنم بهانه بود...! دلم میخواست لپمو بكشی،ادا دراری بگی چته توله تا خندم بگیره...!!
خیلی چیزا بهانه بود و نفهمیدی

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش در اکران فیلم پرتقال خونی

Posted: 30 Nov 2011 07:40 AM PST

















عشقبازی زیر باران!!

Posted: 30 Nov 2011 07:32 AM PST



سلام کردی
سلام کردم
و چه صادقانه بود اولین سلام
گرمی نگاهم را حس کردی؟
قلب عاشقم را چطور؟
و زبانی که ازشراره ی وجود تو به لرزه افتاده بود...

یادش بخیر

نگاه های زیرکانه تو
ودست پس زدن ها و پا پیش کشیدن های تو
اخم های تلخ تووتبسم هایی که دلت نمی خواست نشانش دهی
و چه زیبا بود باران
و چه زیباتر بود چهره تو که ترنم باران آن را شسته بود
و این بود داستان اولین نگاه
نگاهی که آتش برجان من زد...

صدای این زن 40ساله، گرانترین صدای جهان است!

Posted: 30 Nov 2011 07:31 AM PST

لیست گران قیمت ترین صداهای جهان در اعلام شد که در این لیست، آنا نتربکودر در صدر گرانترین صداهای جهان قرار داشت.
آنا که اکنون ۴۰ساله می باشد، اصلیتی روسی دارد ولی شهروندی دوگانه روسی و اتریشی دارد و ساکن شهر وین است. نام مستعار وی که توسط هواداران این زن خوش صدا بر روی وی گداشته شده "بلیسیما" است.



درامد این زن خوش صدای روسی ۳٫۷۵ میلیون دلار سال است که اختلاف این سقف درامد نسبت به نفر دوم این لیست بسیار زیاد است.





صدای آنا نتریکودر گران قیمت ترین صدای اپرای سوپرانو در تاریخ اپرای آلمان نیز شناخته شده است.

معیار زیبایی در چند کشور

Posted: 30 Nov 2011 07:30 AM PST

ایران
آمار جراحی بینی در کشور ما آنچنان بالا رفته است که می‌توان گفت در تهران سالانه ۳۰ هزار جراحی بینی انجام می‌شود بنابراین با کمی‌اغماض می‌توان گفت در ایران داشتن یک بینی زیبا معیار زیبایی است.

آسیای جنوبی
ساکنان جنوب شرقی آسیا داشتن پوست سفید را نشان دهنده زیبایی می‌دانند به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی وبهداشتی در این منطقه بسیار زیاد است.
غرب آفریقا
در این مناطق هر چه وزن بیشتر وخط های کششی بیشتری داشته باشید جذاب ترید به همین دلیل خانواده‌ها دختران دم بخت را به مراکز افزایش وزن می‌فرستند.
کره جنوبی
در کره آنهایی که دارای پلک‌های زیبا باشند جذاب ترند به همین دلیل جراحی پلک در این کشور دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا کره‌ای ها خواهان چشم‌های درشت و پلک های زیبا هستند.
فرانسه
فرانسوی‌ها علارغم اینکه در معدن لوازم آرایش به سر می‌برند معتقد هستند که همان چهره واقعی خودشان زیبااست و نباید تغییری بر روی ان ایجاد کنند.
نیوزلند
نیوزلندی‌ها برای زیبا کردن خود سعی می‌کنند سر وصورت خود را با لوازم خالکوبی خالکوبی کنند.
چین
چینی‌ها معتقد هستند بلند قدترین آنها خوشگل تر است اما متاسفانه نمی‌توانند کار زیادی برروی قد و قواره خود انجام می دهند.

بازیگری با لباس عروسش تیتر مجلات شد+عکس

Posted: 30 Nov 2011 07:28 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط silvanaaaaa (پست 382421)
باچه... :a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2)::a (2):

گریه نکن.............!!!!!:(

مالک رستوران ایتالیایی در کیش یک خانم بازیگر است! + عکس در کنار همسرش

Posted: 30 Nov 2011 07:25 AM PST



روناک یونسی از آن دست بازیگرهایی است که خیلی زود توانست جایگاهش را پیدا کند و توانایی هایشرا نشان دهد. روناک یونسی این روزها درگیر تاسیس رستوران و افتتاح شعبه های جدید است.
خودش در این باره می گوید: «اخیرا رستورانی در کیش افتتاح کرده ایم با نام «کوکوبانا» که یک رستوران ایتالیایی است و در مرکز تجاری واقع است. مدیریت آن رستوران با من است و در واقع من در آنجا سهیم هستم. شریکم یکی از دوستانم است اما در تهران هنوز رستورانی افتتاح نکرده ام و اگر قرار باشد این کار را انجام دهم، یک افتتاحیه بسیار خوب برگزار می کنم و خبر بازگشایی آن را اعلام می کنم چون می خواهم این افتتاحیه خیلی باشکوه و ویژه باشد».
یونسی همچنین می گوید: «رستورانم اصلا زنجیره ای نیست و هیچ ربطی به شعبه کیش و غذاهای ایتالیایی ندارد. با اینکه دوستانی که از تهران به کیش می روند خیلی از کوکوبانا راضی هستند اما در تهران قرار نیست همان غذاها و همان کار را داشته باشیم. من اکثر مواقع که سر کار نباشم، به کیش می روم و مدیریت رستوران را انجام می دهم چون به این کار علاقه زیادی دارم… بیشتر کار من تهران است ولی هر وقت بیکار می شوم، سریع به آنجا می روم».
روناک یونسی دلیل افتتاح روستوران را اینچنین شرح می دهد: «حرفه اصلی من بازیگری است اما روی درآمد این کار به عنوان شغل اصلی نمی توان حسابی باز کرد بنابراین زمانی پیش می آید که کم کار هستم. مثلا من سال ۹۰ کم کار بودم. چون پیشنهاداتی که داشتم خیلی بد بود و ترجیح دادم کار نکنم. الان بعد از سقوط آزاد از بین چند کاری که پیشنهاد داشتم، یکی را قبول کرده ام. این کار، یک کار سینمایی است. از کارهایی هم که آماده اکران دارم، «به هدف شلیک کن» است». روناک یونسی درباره نقشش در این فیلم می گوید: «نقش نگار را داشتم. این کار کلا یک خانم داشت که من بودم. بازیگرهای دیگر این فیلم پولاد کیمیایی، پژمان بازغی و اشکان خطیبی بودند…»روناک یونسی از آن دست بازیگرهایی است که خیلی زود توانست جایگاهش را پیدا کند و توانایی هایشرا نشان دهد. روناک یونسی این روزها درگیر تاسیس رستوران و افتتاح شعبه های جدید است.
خودش در این باره می گوید: «اخیرا رستورانی در کیش افتتاح کرده ایم با نام «کوکوبانا» که یک رستوران ایتالیایی است و در مرکز تجاری واقع است. مدیریت آن رستوران با من است و در واقع من در آنجا سهیم هستم. شریکم یکی از دوستانم است اما در تهران هنوز رستورانی افتتاح نکرده ام و اگر قرار باشد این کار را انجام دهم، یک افتتاحیه بسیار خوب برگزار می کنم و خبر بازگشایی آن را اعلام می کنم چون می خواهم این افتتاحیه خیلی باشکوه و ویژه باشد».
یونسی همچنین می گوید: «رستورانم اصلا زنجیره ای نیست و هیچ ربطی به شعبه کیش و غذاهای ایتالیایی ندارد. با اینکه دوستانی که از تهران به کیش می روند خیلی از کوکوبانا راضی هستند اما در تهران قرار نیست همان غذاها و همان کار را داشته باشیم. من اکثر مواقع که سر کار نباشم، به کیش می روم و مدیریت رستوران را انجام می دهم چون به این کار علاقه زیادی دارم… بیشتر کار من تهران است ولی هر وقت بیکار می شوم، سریع به آنجا می روم».

روناک یونسی دلیل افتتاح روستوران را اینچنین شرح می دهد: «حرفه اصلی من بازیگری است اما روی درآمد این کار به عنوان شغل اصلی نمی توان حسابی باز کرد بنابراین زمانی پیش می آید که کم کار هستم. مثلا من سال ۹۰ کم کار بودم. چون پیشنهاداتی که داشتم خیلی بد بود و ترجیح دادم کار نکنم. الان بعد از سقوط آزاد از بین چند کاری که پیشنهاد داشتم، یکی را قبول کرده ام. این کار، یک کار سینمایی است. از کارهایی هم که آماده اکران دارم، «به هدف شلیک کن» است». روناک یونسی درباره نقشش در این فیلم می گوید: «نقش نگار را داشتم. این کار کلا یک خانم داشت که من بودم. بازیگرهای دیگر این فیلم پولاد کیمیایی، پژمان بازغی و اشکان خطیبی بودند…»روناک یونسی بیشتر در عرصه تلویزیون فعال است. خودش دلیل این فعالیت عمده را این گونه بیان می کند: «بعد از گرگ و میش دو تجربه سینمایی داشتم که موفق نبود؛ یکی کار سیامک شایقی که اصلا اکران نشد به نام «ارتفاع ۴۵/۶» که نقش اصلی را داشتم. کار بعدی «منفی ۱۸» بود که اشتباه کاری من بود به کارگردانی اصغر نصیری. از همه طرفدارهای خودم به خاطر کار کردن در منفی ۱۸ عذرخواهی می کنم. البته این کار مال سال ها قبل بود اما اشتباه حرفه ای بود که انجام دادم. بعد از آن «کوچه ملی» بود که کار مهرشاد کارخانی بود که در جشنواره اکران شد و فعلا توقیف است چون فیلم سوژه خاصی درباره سینما و سینماداری داشت».
کار کردن با بهداد و پوریا پورسرخ در سقوط آزاد به نظر روناک یونسی تجربیه خوبی بوده است و نظر متفاوتی درباره بهداد دارد: «پوریا پورسرخ که از دوستان قدیمی خانوادگی ماست. حتی قبل از اینکه رستگاران را با هم کار کنیم ارتباط خانوادگی داشتیم و بسیار بازیگر بااخلاقی است و جزو بهترین دوستان و همکاران من است. اما بهداد… خیلی از او و اخلاقش بد شنیده بودم و از همکاری با او می ترسیدم. حتی به علیرضا امینی گفتم من نگرانم که با بهداد درگیر شوم و به او هشدار دادم. آقای امینی گفت اصلا این طوری نیست. باید با حامد کار کنی تا ببینی اخلاقش چطور است. با هم کار کردیم و الان به جرات می گویم حامد بهداد بسیار بی عقده است و من کارش را خیلی دوست دارم. با من ارتباط خوبی داشت و هوای من را داشت».
فعالیت های غیر از بازیگری روناک یونسی هم جالب است. یونسی نقاشی می کند و عکاسی را دوست دارد. خودش می گوید: «من نقاشی و طراحی صنعتی خوانده ام. کار دیزاین را دوست دارم. حتی اگر شده چند وقت یک بار دکور خانه خودم را عوض می کنم. دل نوشته هایی به صورت شعر دارم ولی هیچ وقت حاضر نیستم آن را چاپ کنم. عکاسی دوست دارم و انجام می دهم. نقاشی سیاه قلم و آبرنگ کار می کنم»

دخترانی که شما را شگفت زده می کنند +عکس

Posted: 30 Nov 2011 07:24 AM PST

سمت چپ از بالا دومی!
من اصلا تو کتم نمیره این پسر باشه!! :a (13):

تصاویری متفاوت از مونا فرجاد

Posted: 30 Nov 2011 07:20 AM PST






اولین زن مانکن میلیاردر جهان + عکس

Posted: 30 Nov 2011 07:18 AM PST

خوب مونده هااا :hiddend (23):

عکسهای عروسی اندی

Posted: 30 Nov 2011 07:17 AM PST

ساعت یازده و یازده دقیقه ی روز یازدهم ماه یازدهم سال دوهزار و یازده، اندی ستاره ی ایرانی-ارمنی و دوست دختر آمریکایی اش شینی بعد از هفده سال آشنایی، عقد ازدواج بستند. جشن عروسی اندی و شینی که برای سه شب پیاپی برنامه ریزی شده بود پس از مراسم عقد اداری آغاز شد
کی از دوستان اندی برگزار شد. در جشن شب دوم، شنبه بیست و یکم آبان، اندی و شینی پیوندشان را با حضور نزدیک ۵۰۰ مهمان در تالاری در هالیوود کالیفرنیا جشن گرفتند. مهمانان این شب از خوانندگان و هنرمندان و اصحاب رسانهها و چهرههای آشنای جامعهی ایرانیان آمریکا بودند. پیش از جشن، اندی و شینی برای مراسم عقد مسیحی در کلیسای ارمنی یوحنای قدیس حاضر شدند.
بعد از مراسم عقد، حدود ساعت ۸:۳۰ شب، اندی و شینی با نوای آهنگ شهرام شبپره به تالار پا گذاشتند و به مهمانان، که پیش از ورود عروس و داماد با اجرای کوروس ـ دوست و همآوای پیشین اندی ـ سرگرم بودند، پیوستند. پس از شهرام، ستار، کامران و هومن، و فرامرز آصف هم به افتخار زوج تازه خواندند
اندی سپس به جمع خوانندگان پیوست و با کوروس، شهرام صولتی، منصور، فرشید امین، علی دانیال، شهاب تیام، پیروز و السید آهنگ خاطرهانگیز «خدای آسمونها» را به یاد روزهای گروه اندی و کوروس خواند.
شهرام شبپره هم به اندی و کوروس پیوست تا با شینی آهنگ «ای قشنگتر از پریا» بخوانند. فرامرز آصف برای شینی «ای عروس زیبا» را اجرا کرد، ستار آهنگ «شازده خانوم» را خواند و شهرام صولتی «گل بریزین رو عروس و داماد» را با همراهی مهمانان اجرا کرد
بعد از مهمانان نوبت به خود عروس و داماد خواننده رسید. اندی برای نوعروس «چه خوشگل شدی امشب» را خواند و شینی برای داماد «گل سنگم» را.
طراحی لباس عروس بر عهده سیمین بود. زارع علاوه بر برنامهریزی و هماهنگی جشن، آرایش عروس را هم بر عهده داشت. عکاسی پیش از مراسم و خود جشن را آرمن آسادوریان و نوید سهیلیان انجام دادند
از مهمانان جشن شب دوم: ستار، شهرام شبپره، شهبال شبپره، شهرام صولتی، فرامرز آصف، کوروس، منصور، کامران و هومن، فرشید امین، پیروز، شهاب تیام، اسی، علی دانیال، سپیده، ژاکلین، کامران دلان، السید، نامی، علیرضا امیرقاسمی، حمید شبخیز، کوروش بیبیان، جهانگیر طبریایی، وارطان آوانسیان، شهبد نوری، احمد مسعود، سینا بیگدلی، بهروز دروی، مسعود جمالی، آرمین هاشمی، کوجی زادوری، اسلام شمس، نادر رفیعی، ویدا هروی، مهران عبدشاه، پوریا نیاکان، لیلا میلانی، بهزاد بلور، و دکترفرهنگ هلاکویی

جذاب ترین زن و ملکه زیبایی کشور برزیل قبلا یک پسر بوده است!!

Posted: 30 Nov 2011 07:13 AM PST

روبرتا پسری بود که درسال ۱۹۶۴ در ریودوژانیرو به دنیا آمد. او از نوجوانی تغییراتی در درون خود حس کرد و از همان زمان متوجه شد که نمی تواند احساسات پسرانه را تحمل کند و باید تغییر جنسیت بدهد. بنابراین از همان زمان شروع به پوشیدن لباس های زنانه کرد و هم زمان به تزریق هورمون های زنانه نمود تا اینکه در سن ۱۷سالگی به عنوان یک مانکن و بازیگر فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.




او در ۲۰ سالگی برنده عنوان زیباترین دختربرزیل شد. سرانجام او در سال ۱۹۸۹ در بیمارستانی در لندن انگلستان، عمل تغییر جنسیت خود را انجام داد و زندگی جدید خود را آغاز نمود.



او سالهای سال تلاش کرد تا بالاخره در سال ۲۰۰۵ توانست شناسنامه خود را به عنوان یک زن از کشور برزیل دریافت کند چرا که در کشور برزیل همچنان به عنوان یک مرد شناخته میشد

تصاویری بسیار زیبا و متفاوت از نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب !!

Posted: 30 Nov 2011 07:11 AM PST



تصاویری دیدنی از آرام جعفری، قبل و بعد از جراحی زیبایی!

Posted: 30 Nov 2011 07:07 AM PST

چه میکنن این جراحای پلاستیک!!!!:24:

انتخاب زیباترین دختر روسیه در سال 2011 +عکس

Posted: 30 Nov 2011 07:06 AM PST




عکس های جالب از تغییر چهره 3 زن مشهور

Posted: 30 Nov 2011 07:03 AM PST








خواهش میکنم کمکم کنید.....

Posted: 30 Nov 2011 06:35 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط نوید جوان (پست 382397)
توو مدرسه چکار شده؟:a (4):

میزنیم همدیگه رو!!!!!!!:a (4):

تنها خری در دنیا که به آرزوی خود رسید!!!! (تصویری)

Posted: 30 Nov 2011 06:33 AM PST

باز عجب خریه اون مردی که داره این خرو میکشه......

عکس شنای خانوما بدون سانسور......

Posted: 30 Nov 2011 06:28 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط نوید جوان (پست 382389)
لووووووووووووس:a (47):

با من بودی؟؟؟؟؟!!!!!!!:a (14)::a (14)::a (14)::(

دوستی عجیب!!!!!

Posted: 30 Nov 2011 06:12 AM PST

نقل قول:

نوشته اصلی توسط silvanaaaaa (پست 382376)
چجوری سیرش میکنن؟؟؟ :a (13):

ازش میپرسم بهت خبر میدم!!!!!!!:a (4):

انتخاب 5 زن زیبا در دنیای ورزش!

Posted: 30 Nov 2011 06:10 AM PST

به ورزشکارای خانوم ما که نمیرسن!!!!!!!!!!!!!!!!!بیخیال...خود مم از حرفم تعجب کردم

فال روزانه - فال امروز چهارشنبه ۹ آذر

Posted: 30 Nov 2011 06:01 AM PST


شهریور:
به خاطر اینکه ماه جدید در نشانه شما به بهرام تیره پیوسته است امروز بیش از اندازه جدی شده‌اید. مهم نیست که شما چگونه برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، ظاهراً شما کلی کار برای انجام دادن دارید. هیچ کاری راحت نیست؛ بنابراین سعی کنید که سمت افکار منفی نروید، چراکه خردمندی عمل گرایانه خود که اکنون تحت اختیارتان است را هدر خواهید داد. استراحت کردن تضمین می‌کند که می‌توانید بعداً تصمیمات درستی

بگیرید.
مرسی :01::01::01:دوست داشتم

بلندترین موی دنیا (عکس)!!

Posted: 30 Nov 2011 06:00 AM PST

خیلی بلند......موهاشو میگما...........

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر

آخرین مطالب انجمن علمی پردیس کوروش کبیر